2 Ιουλίου 2014

Με τρίκυκλα τις νύχτες οι Σαμαράς, Βαρβιτσιώτης και Κικίλιας επιστρέφουν την ηρωίνη στους Εσκομπάρ!!!


Από τον Κουφό Ντίνα

Tρέμουν τους ντόπιους Εσκομπάρ, ο Σαμαράς, ο Βαρβιτσιώτης και ο Κικίλιας και πάνε να καταπιούν αμάσητους τους 2 τόνους ηρωίνης του μονοπύθμενου "Noor One".
Eίναι ικανοί μάλιστα να τους φορτώσουν στα θηριώδη τζιπ της Αντιτρομοκρατικής και να τους επιστρέψουν πίσω στους τύπους που βάλανε τα 30 μύρια για να φορτωθεί το εμπόρευμα.

H  μάλλον για να μην προκαλέσουν υποψίες συναλλαγής, Σαμαράς, Βαρβιτσιώτης και Κικίλιας  μεταφέρουν με 3 τρίκυκλα το εμπόρευμα πίσω στους ντόπιους επενδυτές.
Η μεταφορά γίνεται νύχτα και στην κασετοφωνιά του πρωθυπουργικού τρίκυκλου ακούγεται το άσμα"το παπόρι από την Περσία".
Ενώ ο Σαμαράς τραγουδά το άσμα "είμαι πρωθυπουργός βαρβάτος" που συνέθεσε με τονΧρύσανθο Λαζαρίδη σε στίχους της Μαρίας Σπυράκη!
Από το υπουργείο του Βαρβιτσιώτη διασταυρώνουν τις πληφοροφορίες και τις ξαναδιασταυρώνουν και δώστου διασταύρωση-έχουν τρελαθεί στη διασταύρωση των στοιχείων- ενώ ο σκληροτράχηλος Κικίλιας και η Δίωξη Ναρκωτικών δεν βγάζουν άχνα.
Πάντως πολύ ενδιαφέρουσα και η σιωπή της αμερικανικής DEA για το θέμα.
Γύρευε τι χοντρά νταλαβέρια και πολιτικά παιγνίδια παίζονται στο παρασκήνιο για την πιο καυτή πατάτα-πιο καυτή και από τα μνημόνια-της κυβέρνησης Σαμαρά.
Τόσες μέρες τώρα και ο κυβερνητικός θίασος δεν τολμά να οδηγήσει την ηρωίνη στην Υψικάμινο.
Αντίθετα κάποια συμφέροντα πιέζουν για να κάψουν το πρόσωπο που κελάηδησε!!!
Στο μεταξύ η Χριστίνα Παππά κάθε λίγο και λιγάκι πιέζει τον Μιλτιάδη να κατέβουν για τρελίτσες στη Μύκονο αλλά εκείνος δεν έχει χρόνο.
-Αγαπουλίνο μου, δεν μπορώ να περιμένω. Με έχεις αφήσει μόνη και πυρακτωμένη...
.Διασταυρώνω μανάρι μου...Ολες αυτές τις μέρες διασταυρώνω τα στοιχεία για να δω ποιος έδωσε τα 30 εκατομμύρια να αγορασθεί το εμπόρευμα που κουβαλούσε το Noor One. Κανείς από αυτούς που πιάσαμε δεν είχε λεφτά ούτε για ομπρελοκάθισμα στο Nammos. Μόλις διασταυρώσω τα στοιχεία και συλλάβω αυτόν που έδωσε τα 30 μύρια θα σαλπάρουμε για Μύκονο...
-Ελα τζουτζούκο μου, έλα να με διασταυρώσεις και μένα. Είναι τόσο διψασμένο το καναρινάκι μου...
.Διασταυρώνω μωράκι μου, διασταυρώνω και μετά θα είμαι όλος δικός σου για τρελίτσες...Εμένα να ξέρεις ότι με τρέμουν οι Εσκομπάρ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: