15 Σεπτεμβρίου 2017

Κρανίου τόπος ο Σαρωνικός: Αυτός είναι ο πλοιοκτήτης του δεξαμενόπλοιου - Τι υποστηρίζει ο ίδιος [photo]

Ο Θεόδωρος Κουντούρης υποστήριξε ότι μπορεί το πλοίο να ήταν παλιό αλλά ήταν συντηρημένο.
«Το πλοίο είχε επιθεωρηθεί και τα πιστοποιητικά ήταν εν ισχύ από την επιθεώρηση εμπορικών πλοίων. Ο Νηογνώμονας δεν έχει καμία σχέση», δήλωσε ο πλοιοκτήτης του μοιραίου δεξαμενόπλοιου που γέμισε με πετρέλαιο τις ακτές του Σαρωνικού.Μιλώντας στοn Realfm, o Θεόδωρος Κουντούρης ισχυρίστηκε ότι «το πλοίο ήταν ανασφάλιστο.
Εγώ έχασα την περιουσία μου. Το είχα ασφαλίσει μόνο για ζημιές προς τρίτους και για τη ρύπανση».Όπως είπε, έχει γίνει επιθεώρηση από δύτες και δεν υπάρχει ρήγμα στο κάτω μέρος.
«Το δεξαμενόπλοιο, παρά την παλαιότητά του είναι συντηρημένο» δήλωσε, προσθέτοντας ότι πολλά πλοία είναι πιο παλαιά από το δικό του. «Δεν είχε κανένα πρόβλημα και καμία ζημιά. Ήταν φορτωμένο και αγκυροβολημένο».

Ο πλοιοκτήτης παρέπεμψε στον καπετάνιο για τους ναυτικούς που παρέμειναν στο πλοίο, λέγοντας ότι από τα έντεκα άτομα πλήρωμα ο καπετάνιος τον ενημέρωσε ότι άφησε πάνω 4, όπως προβλέπεται από την ναυσιπλοΐα.

«Κανείς δεν γνωρίζει πως βούλιαξε. Οι εμπειρογνώμονες θα μας πουν πως βούλιαξε το πλοίο», είπε ο κ. Κουντούρης και περιέγραψε τις κρίσιμες στιγμές της βύθισης όπως τις έζησε, λέγοντας:

«Στις 01:45 με ειδοποίησε ο καπετάνιος ότι το πλοίο έχει πάρει κλήση. Στις 02:15 μου είπαν από τον θάλαμο επιχειρήσεων ότι το πλοίο έχει γύρει στο πλάι. Μέχρι να περάσουν 15’ μου είπαν ότι το πλοίο βυθίστηκε».

Για τους λόγους της βύθισης του πλοίου ο κ. Κουντούρης δεν μπόρεσε να δώσει μια απάντηση λέγοντας ότι «μόνο εικασίες μπορούμε να κάνουμε. Όλα μπορεί να έχουν συμβεί» και παρέπεμψε στους εμπειρογνώμονες για να βρουν τις αιτίες.

Μιλώντας για τα συναισθήματά του δήλωσε συντετριμμένος, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Δεν είμαι χοντρόπετσος από τα Βόρεια Προάστια. Είμαι γεννημένος στο Πέραμα και τα παιδιά μου κάνουν μπάνιο στην Σαλαμίνα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: