20 Οκτωβρίου 2017

Το μυστηριώδες «Γ» στο πρόσωπο της 32χρονης και η εξήγηση του ιατροδικαστή!!!

Ένα θρίλερ βρίσκεται σε εξέλιξη από χθες με την άγρια δολοφονία της 32χρονης εφοριακού στο Β’ Νεκροταφείο Αθηνών. 
Η νεαρή γυναίκα δέχτηκε 14 μαχαιριές στις 17:00 το απόγευμα της Τετάρτης και ο θάνατός της ήταν βασανιστικός.
Ο δολοφόνος τη χτυπούσε με μανία ξανά και ξανά πάνω από το μνήμα του παιδικού της φίλου.Μαρτυρίες έκαναν λόγο για το αρχικό γράμμα «Γ» να έχει χαραχτεί στο πρόσωπο του θύματος.
Σύμφωνα όμως με τον ιατροδικαστή, όπως μετέδωσε ο Alpha στο κεντρικό του δελτίο ειδήσεων, αυτό προέκυψε από την πάλη της κοπέλας στην προσπάθειά της να αμυνθεί.

«Θέλω να βρεθεί ο δολοφόνος. Να τον δω και να μου πει γιατί σκότωσε το παιδί μου. Ένα τέτοιο παιδί. Ένα παιδί που δεν έχει πειράξει ούτε μυρμήγκι», δήλωσε η μητέρα της αδικοχαμένης γυναίκας και συνέχισε: «Μου είχε πει ότι φοβόταν μόνο. Είχε κάνει κάποια ασφάλεια ζωής, ώστε αν πάθαινε κάτι να έπαιρναν τα λεφτά τα αδέρφια της».

«Είχε αναλάβει κάποιες υποθέσεις δύσκολες και φοβόταν ότι δεν μπορούσε να τις βγάλει εις πέρας. Μου είχε πει κάποια στιγμή ότι αν κάνω λάθος πάνω στη δουλειά μου μπορεί να πάω και φυλακή και φοβάμαι και γι’ αυτό και για αυτό είχε αποφασίσει να φύγει και από τον έλεγχο και θα έκανε τώρα μεταπτυχιακό για να πάρει βαθμό».

Η μητέρα ζητά να διερευνηθεί, εκτός από το επαγγελματικό, και το φιλικό και συγγενικό της περιβάλλον. «Σκέφτομαι πολλές εκδοχές. Δεν μπορώ να σκεφτώ λογικά κατ’ αρχήν…».

Δεν προκύπτει εμπλοκή με τη δουλειά

Νωρίτερα, αστυνομικές πηγές ανέφεραν στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ότι δεν προκύπτουν, τουλάχιστον έως τώρα, ενδείξεις ότι η δολοφονία οφείλεται στην επαγγελματική ιδιότητά της και στις υποθέσεις που χειριζόταν η 32χρονη, η οποία εργαζόταν στο Τμήμα Ελέγχων της Α’ ΔΟΥ Πειραιά. Μάλιστα, ο πατέρας της ανέφερε σε δηλώσεις του ότι η κόρη του εργαζόταν «στην λίστα Λαγκάρντ, σε 2-3 λίστες».

Αποτέλεσμα εικόνας για Δώρα Ζέμπερη

Επισκεπτόταν συχνά τάφο φιλικού της προσώπου

Σημειώνεται, ότι η 32χρονη είχε πάει στο Β’ Νεκροταφείο για να ανάψει το καντήλι σε τάφο φιλικού προσώπου της, που σκοτώθηκε πριν από μερικούς μήνες, και δέχθηκε τη δολοφονική επίθεση από τον άγνωστο δράστη. Μάλιστα, μετά τις πρώτες μαχαιριές, η άτυχη γυναίκα μπόρεσε να συρθεί για μερικά μέτρα και ξεψύχησε πάνω σε έναν τάφο, όπου την είδε ένας ιερέας του κοιμητηρίου.

Αποτέλεσμα εικόνας για Δώρα Ζέμπερη

Τι είπε η μητέρα της

«Με πήγαν στην Ασφάλεια χθες, ήμουν σε πολύ κακή κατάσταση, δεν μπορούσα να μιλήσω, δεν καταλάβαινα τι μου λέγανε…», αναφέρει σοκαρισμένη η μητέρα της άτυχης εφοριακού που δολοφονήθηκε χθες το απόγευμα στο Β’ Νεκροταφείο, περιγράφοντας τη στιγμή που έμαθε για το αποτρόπαιο έγκλημα.

«Ήταν μάνα για τα παιδιά μου. Η δεύτερη μάνα μας, έτσι τη λέγανε. Πιστεύω ότι το παιδί μου το σκότωσαν όχι για να το κλέψουν. Ήταν στημένο το έγκλημα. Την είχαν παρακολουθήσει. Το παιδί αυτό δεν ήταν ποτέ μόνο του. Μόνο όταν πήγαινε στο νεκροταφείο. Οι συνεργάτες της στη δουλειά πρέπει να ήταν οι τελευταίοι που την είδαν ζωντανή», δήλωσε συγκλονισμένη στην κάμερα της εκπομπής της Τατιάνας Στεφανίδου.

«Πήγαινε στο νεκροταφείο από τότε που έχασε τον φίλο της και την είχε πάρει από κάτω, γιατί τον αγαπούσε πάρα πολύ, ήταν αδερφικοί φίλοι. Αυτό και ο χωρισμός της, την πείραξαν πολύ. Της πέσανε μαζεμένα», πρόσθεσε, ενώ αποκάλυψε πως η κόρη της, Δώρα Ζέμπερη, της είχε εκμυστηρευθεί ότι φοβόταν.

«Μου είχε εκμυστηρευτεί κάποια πράγματα. Ήταν πολύ ηθική, πολύ τυπική στη δουλειά της. Μου είπε ότι ήθελε να φύγει από τον έλεγχο, γιατί είχε κουραστεί και είχε φοβηθεί».

«Έχω αναλάβει δύσκολες υποθέσεις, μερικές φορές δεν μπορώ να τα βγάλω πέρα, φοβάμαι. Αν κάνω λάθος, θα το πληρώσω εγώ και θα πάω φυλακή», της είχε πει.
policenews

Δεν υπάρχουν σχόλια: