12 Νοεμβρίου 2017

ΠΟΖΕΣ ΣΤΟΝ ΦΑΚΟ ΠΡΙΝ ΤΗ ΦΥΛΑΚΗ: «Κρύβω άσους στο μανίκι… είμαι υπερ-αθώα»

Για όλους και για όλα όσα έζησε μίλησε στο Down Town η Βίκυ Σταμάτη.
Λίγο πριν ανακοινωθεί η απόφαση να επιστρέψει στη φυλακή -θα μεταφερθεί σήμερα στις φυλακές του Ελαιώνα- και ανακοινωθεί επίσημα από το δικηγόρο της η απόφασή της να πάρει διαζύγιο από τον Άκη Τσοχατζόπουλο, η Βίκυ Σταμάτη πόζαρε για το περιοδικό, ανέφερε πως δεν θα επιστρέψει για κανένα λόγο στη φυλακή και αποκάλυψε πως έχει κρυμμένους άσους στο μανίκι της.

“Εγώ το κατώφλι του κολαστηρίου δεν πρόκειται να το περάσω. Πρώτος γιατί είμαι υπερ- αθώα και δεύτερον, είμαι μητέρα. Τον τρίτο λόγο αφήστε τον σε εμένα… Κρύβω άσους στο μανίκι γι” αυτό και με ακούτε τόσο ψύχραιμη. Δεν ξέρω αν θα δικαιωθώ, δεν ξέρω αν θα εισακουστώ, δεν ξέρω τίποτα. Το σύστημα είναι σαθρό και πρέπει να παλέψω σκληρά. Έχω όμως άσους στο μανίκι. Αυτούς τους άσους δεν θα μου τους στερήσει κανείς”, αποκάλυψε η Βίκυ Σταμάτη μιλώντας για το ενδεχόμενο να επιστρέψει στη φυλακή, λίγες μέρες πριν εκδοθεί η απόφαση που θέτει και εκείνη και τον σύζυγό της, υπό κράτηση.

Η ίδια μάλιστα, θεωρούσε σενάριο επιστημονικής φαντασίας την επιστροφή της στη φυλακή, όσο για την επιστροφή του Άκη Τσοχατζόπουλου στο κελί εξομολογήθηκε: “Το φοβάμαι, δεν το επιθυμώ, δεν το θέλω και να σας πω κάτι πολύ σημαντικό, αυτόν τον οποίον θα βλάψουν δεν θα είναι ο σύζυγός μου. Θα βλάψουν το παιδί μου. Το παιδί δεν είναι πλέον τεσσάρων ετών, να μην καταλαβαίνει. Είναι ένα παιδάκι, το οποίο είναι μεγάλο και έχει πολύ θυμό. Έχει πάρα πολύ θυμό μέσα του και αυτόν το θυμό προσπαθούμε να κατευνάσουμε”.

Στην ερώτηση αν νιώθει πως έχει κάνει μεγάλες υπερβολές στο παρελθόν και χρωστάει πουθενά μια συγγνώμη, ανέφερε: “Μου χρωστούν, δεν χρωστάω τίποτα και σε κανέναν. Χρωστάω τα πάντα στο παιδί μου.” και συμπληρώνει: “Για σταθείτε με ποιον με συγκρίνετε; Τι παραπάνω απέκτησα ή έζησα εγώ από την Δάφνη, την Άντα, την Μαρέβα, την Μολντενχάουερ, την σύζυγο του Ζήγρα;”

Τέλος, για την δική της κατάσταση, μετά τη δύσκολη περίοδο που πέρασε αποκάλυψε: “Έχω υποστεί σοβαρότατο ψυχικό κλονισμό, αλλά η ζωή μου επιβάλλει σοβαρότητα και πολύπλοκα ωράρια εργασίας και στο κεφάλι μου γυρίζουν συνεχώς κρίσεις άγχους. Η ζωή μου είναι ίδια με αυτή της νοικοκυράς, μητέρας και συζύγου”.

Δεν υπάρχουν σχόλια: