22 Νοεμβρίου 2017

Δώρα Ζέμπερη: Τα... γυρίζει ο δολοφόνος - «Για άλλο λόγο τη σκότωσα» !!!

Δώρα Ζέμπερη: Τα... γυρίζει ο δολοφόνος - «Για άλλο λόγο τη σκότωσα»
Δολοφονία Δώρας Ζέμπερη: Μέσα από τις φυλακές Δομοκού, ο δολοφόνος της 32χρονης εφοριακού Δώρας Ζέμπερη, μπερδεύει για άλλη μια φορά τα γεγονότα και τα λόγια του.
Όπως φαίνεται προσπαθεί να πείσει πως ο λόγος που σκότωσε την άτυχη εφοριακό δεν είναι η ληστεία.Ο 58χρονος Εμμανουήλ Εσσατζανιάν- Σοροπίδης κρατείται σε κελί προστασίας και επαναλαμβάνει συνεχώς ότι κινδυνεύει να τον σκοτώσουν οι συγκρατούμενοί του.Να υπενθυμίσουμε πως ο δράστης του στυγερού εγκλήματος κατά την απολογία του στον ανακριτή είχε υποστηρίξει:
«έβγαλα το μαχαίρι που είχα στην κατοχή μου για να τη φοβερίσω. Όταν όμως, η παθούσα είδε το μαχαίρι θύμωσε περισσότερο, με το ένα χέρι προσπάθησε να με πιάσει από το λαιμό και με το άλλο χέρι προσπάθησε να μου πιάσει το χέρι που κρατούσα το μαχαίρι. Επακολούθησε πάλη μεταξύ μας, καθώς προσπαθούσα να ξεφύγω, ενώ εκείνη δεν με άφηνε. Το πιθανότερο είναι ότι τη χτύπησα εγώ, όταν βρισκόμουν επάνω της στην προσπάθειά μου να στηριχτώ γιατί μου κρατούσε τα χέρια. Έχασα την ισορροπία μου και ενδεχομένως τη χτύπησα στο στήθος με το μαχαίρι, πέφτοντας πάνω της. Υπάρχει και το ενδεχόμενο να έπεσε εκείνη πάνω στο μαχαίρι την ώρα της πάλης».«Εγώ σκότωσα την κοπέλα, αλλά όχι για το λόγο που λένε. Τη σκότωσα για άλλο λόγο που θα αποδειχθεί», υποστηρίζει ο 58χρονος δολοφόνος της Δώρας Ζέμπερη, λέγοντας πως θα αποκαλύψει το μυστικό στις δικαστικές αίθουσες.

Εφημερίδα Star press

Δείτε φωτογραφίες στη photo gallery του newsbomb.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: