26 Μαΐου 2018

Σοκάρει η μαρτυρία μητέρας: «Είμαι τυχερή που το παιδί μου έχει ακόμα χέρια και πόδια»!!!

Βλέποντας τυχαία στην εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου την ιστορία μιας μητέρας συγκλονίστηκα από τι μπορεί να πάθει το παιδί σου από την μια στιγμή στην άλλη και συνειδητοποίησα την τεράστια ευθύνη μου ως γονιός να προλάβω μία νόσο που μπορεί να έχει τραγικές συνέπειες για το παιδί μου και για εμένα. 
Η μητέρα που μίλησε δημόσια και τυγχάνει να είναι και η ίδια γιατρός πήγε για διακοπές στην Κρήτη και η μικρή της κόρη άρχισε ξαφνικά να παρουσιάζει πυρετό και σημάδια στο σώμα της. Τη μετέφερε στο νοσοκομείο όπου οι γιατροί διέγνωσαν ότι είχε νοσήσει από μηνιγγίτιδα τύπου Β.
 
Στη συγκεκριμένη περίπτωση το παιδί ήταν τυχερό και χάρη στην έγκαιρη παρέμβασή των γιατρών σώθηκε. Ψάχνοντας όμως μετά με σόκαρε που βρήκα ότι η μηνιγγίτιδα Β προσβάλει συνήθως μικρά παιδιά και μπορεί να προκαλέσει σοβαρή αναπηρία, ακρωτηριασμό ακόμα και τον θάνατό τους. Συνειδητοποιώ ότι σαν γονιός , εφόσον υπάρχει τρόπος προστασίας, το θεωρώ αδιανόητο να μην κάνω στο παιδί μου το εμβόλιο και να το αφήσω εκτεθειμένο. 
Γ.Λ. Παιδίατρος

Δεν υπάρχουν σχόλια: