Κάποιος ισχυρίζεται ότι βίωσε κάτι παράξενο σαν να πήγε πίσω στο χρόνο

Κάποιος Ισχυρίζεται ότι Βίωσε Κάτι Παράξενο σαν να Πήγε Πίσω στο Χρόνο

Κάποιος με το ψευδώνυμο “draygon231” παραθέτει την περίεργη ιστορία του στο Reddit :

Το περασμένο καλοκαίρι έζησα ένα από τα πιο ενοχλητικά γεγονότα της ζωής μου, δεν μου αρέσει να το θυμάμαι, και σίγουρα είναι δύσκολο να το πιστέψουν οι άνθρωποι.

Είμαι φοιτητής από το Κεντάκι. Το περασμένο καλοκαίρι έπρεπε να κάνω μια πρακτική άσκηση, αλλά σε δύο ημέρες ένας άλλος φοιτητής πήρε τη θέση μου και έπρεπε να εργαστώ σε μια πανεπιστημιούπολη στο Τενεσί το καλοκαίρι. Έτσι έκανα μια διαδρομή για να πάω εκεί και μετά ξανά πίσω .

Ο δρόμος από την πόλη μας στην πανεπιστημιούπολη είναι πραγματικά πολύ εύκολος, υπάρχει εθνική οδό που διασχίζει τα βουνά, και οδηγεί στην πόλη του Knoxville(Νόξβιλ), και στη συνέχεια μια άλλη εθνική οδό προς το πανεπιστήμιο. Έχω πάντα ένα GPS στο αυτοκίνητό μου, επειδή μερικές φορές ξεχνάω τους δρόμους.

Μια μέρα έφυγα από την πανεπιστημιούπολη πολύ αργά, ήταν 11 το βράδυ. Ωστόσο, όλα ήταν ομαλά πέρασα την πολύ Knoxville και μπήκα στην εθνική οδό. Οδηγούσα ακούγοντας μουσική, όταν συνειδητοποίησα ξαφνικά ότι κάτι δεν πάει καλά.

Έκλεισα τη μουσική και κοίταξα την οθόνη του GPS. Έδειχνε κάποια περίεργη στροφή, αλλά στην πραγματικότητα δεν έβλεπα καθόλου τον δρόμο και ο αυτοκινητόδρομος οδηγούσε σε αδιέξοδο. Ήταν κάτι ακατανόητο, διότι γνώριζα πολύ καλά ότι αυτή η εθνική οδός πηγαίνει στην πόλη Λέξινγκτον στο Κεντάκι.

Αποφάσισα να γυρίσω πίσω στο Knoxville με προσοχή ήταν ήδη 3 την νύχτα ,και δεν υπήρχε ψυχή γύρω μου.

Τελικά, πλησίαζα σε μια διασταύρωση και ξαφνικά το ραδιόφωνο σταμάτησε χάθηκε ο σταθμός, μου έκανε εντύπωση και προσπάθησα να πιάσω έναν άλλο σταθμό, αλλά υπήρχε σιωπή δεν έπιανε κανένα σταθμό.

Τελικά, βρήκε έναν σταθμό με πολύ παλιά μουσική. Από την ποιότητα της ηχογράφησης, θα έλεγα ότι ήταν μουσική του 30 η του 40. Ο ήχος αυτής της μουσικής ηταν ανατριχιαστικός και έκλεισα το ραδιόφωνο εντελώς.

Βάλε το email σου στην φόρμα για να λαμβάνεις τα άρθρα μας.