16 Μαΐου 2021

Οι συγκλονιστικές εμπειρίες μου κοντά στον Άγιο Πορφύριο και στον Άγιο Νεκτάριο




Ήταν γύρο στα 30 μου χρόνια όπου η πίστη μου στο Θεό είχε Χαλαρώσει. Τότε βρήκε ευκαιρία ο Σατανάς και με χτύπησε κατακέφαλα. Αρρώστησα βαριά από ιατροφαρμακευτικό λάθος και κινδύνευε άμεσα η ζωή μου. Eίχα πάθει επινεφριδιακή ανεπάρκεια κ.ά Τότε άρχισα να ζητώ βοήθεια από τους γιατρούς. Αλά εις μάτην, κανένα αποτέλεσμα. Τότε φιλικά μου πρόσωπα με προέτρεψαν να επισκεφθώ τον Άγιο γέροντα Πορφύριο στο μοναστήρι του ΄΄Η Μεταμόρφωσις του Σωτήρος ΄΄, στον Ωρωπό Αττικής. Ένα απόγευμα του χειμώνα του ’89 κίνησα να βρω τον Άγιο γέροντα. Όταν έφθασα εκεί είδα μια μεγάλη ουρά πιστών που περίμεναν καρτερικά να μπουν στο κελί του. Στήθηκα και εγώ στη σειρά και περίμενα να έλθει η σειρά μου.  Όταν μπήκα μέσα είπε: Εσύ μείνε εδώ οι άλλοι να βγουν για λίγο έξω. Του είπα πάτερ: Με λένε Γιάννη, είμαι από ένα χωριό της Μεσσηνίας και είμαι άρρωστος πολύ. Πάνω από το χωριό σου είναι, μου λέει, ένα μοναστήρι της Παναγίας που σας προστατεύει.

Διαβάστε περισσότερα » 

Δεν υπάρχουν σχόλια: