Εντάχθηκε στον προϋπολογισμό του 1976 από τον Κωνσταντίνο Καραμανλή τον πρεσβύτερο.
Το 1986 σαν φοιτητής στη Θεσσαλονίκη άκουσα τον τότε δήμαρχο κο Κούβελα να εκτοξεύει πύρινους λόγους για την δημιουργία μετρό και είδα την πρώτη τρύπα κάπου στο κέντρο. Καθιερώθηκε τότε να την αποκαλούμε ‘η Τρύπα του Κούβελα’.
Εκτοτε μεσολάβησαν:
38 χρόνια (παμε στα 39)
3 σχεδόν δισεκατομμύρια ευρώ
0,5 δις σε αποζημιώσεις (στην/στις εταιρεία/εταιρίες που το
κατασκεύαζε/αν)
190 εκατομμύρια για τις αρχαιότητες και τον βιασμό που
υπέστησαν
Εγκαίνια από την κυβέρνηση Τσίπρα
Για να πάρουμε:
9,5 χιλιόμετρα μετρό
Μισό δισεκατομμύριο ευρώ απαίτησαν (δικαστικά) και έλαβαν ως αποζημιώσεις οι εμπλεκόμενοι στην κατασκευή. Μισό δις ευρώ ή αλλιώς 500 εκατομμύρια ευρώ. Το διανοείστε;
Ένα από τα πολλά περίεργα είναι και το σήμα του μετρό της Θεσσαλονίκης. Σύμφωνα με τον Σύλλογο Αρχιτεκτόνων Θεσσαλονίκης είχε προκηρυχθεί διαγωνισμός με αμοιβή 8.000 ευρώ που ακυρώθηκε και στη συνέχεια έγινε απευθείας ανάθεση με 30.000 ευρώ.
Και οι κακές γλώσσες λένε ότι είναι αντιγραφή.
Ενδιάμεσα, και για περίπου 15 ή 20 χρόνια πολλοί καταστηματάρχες καταστρέφονται οικονομικά γιατί απλά τα μαγαζιά τους δεν προσεγγίζονται, δεν μπορεί ο κόσμος από τις ξύλινες και μεταλλικούς φράχτες αλλά και διάφορα διάσπαρτα υλικά να μπει σε πολλά μαγαζιά.
Όλο αυτό λοιπόν έκλεισε με φιέστα του κου Μητσοτάκη, της κας Σακελλαροπούλου και 2-3 υπουργών.
Όλο αυτό το θέατρο του παραλόγου και της ασταμάτητης ροής χρήματος στηρίζεται στην δική σας ψήφο σας αγαπητοί Συμπολίτες.
Νομιμοποιείται το ακατανόητο, το απολύτως παράλογο, ένα πανηγύρι για λίγους.
με εκτιμηση
Θεοφάνης Α. Τσαπικούνης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου