20 Δεκεμβρίου 2017

Μαρτυρία φωτιά από άνθρωπο-κλειδί για τον δολοφόνο των Αγίων Αναργύρων: Κάθε μέρα έδερνε την γυναίκα του για να πάρει τα λεφτά!!!

Το ακριβές κίνητρο πίσω από την πρωτοφανή οικογενειακή τραγωδία στους Αγίους Αναργύρους είναι πλέον το ζητούμενο, την ώρα που ή απώλεια και η οδύνη κάνουν να ανοίγουν τα στόματα των συγγενών των τραγικών θυμάτων.
Σοκ προκαλούν οι αποκαλύψεις του αδερφού της πεθεράς και του θείου της άτυχης γιατρού Μιχάλη Χερουβείμ, για αδιανόητες καταστάσεις που φέρεται ότι διαδραματίζονταν πίσω από την πόρτα του κατά άλλα υποδειγματικού ζευγαριού και ίσως αυτές όπλισαν το χέρι του δολοφόνου και αυτόχειρα αστυνομικού.

«Ένας εγκληματίας! Κάθε μέρα την έδερνε για να πάρει τα λεφτά ο αλήτης!» ξέσπασε ο θείος της ρευματολόγου έξω από το αιματοβαμμένο διαμέρισμα.

Μάλιστα, περιέγραψε την καθημερινότητα της ανιψιάς του ως μία διαρκή απειλή από τον σύζυγό της, που της ζητούσε συνεχώς χρήματα.

«Την απειλούσε με το όπλο εδώ και δύο χρόνια. Ήθελε να πάρει μεγάλο αυτοκίνητο για να πηγαίνει στο Κολωνάκι, στον Σημίτη, γιατί είχε βρει πάρκινγκ, και να έπαιρνε το μικρό η ανιψιά μου. Αυτή δεν ήθελε. Όλο λεφτά ζητούσε, γι αυτό τη σκότωσε. Και ανέβηκε η αδελφή μου πάνω και σκότωσε και την αδελφή μου. Εκείνη μου έλεγε ότι υποφέρουν. Πέθανε το παιδί της- ο ανιψιός μου- και αυτός ήθελε να πάρει το μερίδιό του», έλεγε εμφανώς ταραγμένος.

Ο θείος της γιατρού υποστήριξε ότι ο αστυνομικός ήταν βίαιος απέναντί της και οι καβγάδες για τα χρήματα και τα ακίνητα ήταν καθημερινότητα. Μάλιστα, επισήμανε ότι, όπως εξελίχθηκε η κατάσταση ίσως από τύχη δεν βρέθηκε και ο ίδιος μπροστά από το όπλο του Χρήστου Ζαπαντιώτη:

«Εγώ ήρθα από τη Νάξο προχθές, για να μείνω εδώ. Αν με έβρισκε, θα με σκότωνε κι εμένα. Με είχε στο στόχαστρο κι εμένα»!

''Έθνος''

Δεν υπάρχουν σχόλια: