23 Απριλίου 2018

Το τραγούδι του Χιμένεθ: "ΑΕΚ μόνο ΑΕΚ"

83992.jpg
“ΑΕΚ, μόνο ΑΕΚ”, τραγούδησε ο Μανόλο Χιμένεθ στις δηλώσεις του στο διαδικτυακό κανάλι της Ένωσης, μετά το τέλος του αγώνα με τον Λεβαδειακό στο ΟΑΚΑ και την κατάκτηση του πρωταθλήματος.
Μετά τη νίκη της ΑΕΚ επί του Λεβαδειακού και τη μαθηματική κατάκτηση του πρωταθλήματος, ο Μανόλο Χιμένεθ μίλησε για την επιτυχία της Ένωσης στο διαδικτυακό κανάλι της ομάδας. Ο Ισπανός τεχνικός ολοκλήρωσε, μάλιστα, τις δηλώσεις του, τραγουδώντας το σύνθημα «ΑΕΚ, μόνο ΑΕΚ».

«Είναι η καλύτερη χρονιά μου ως επαγγελματίας προπονητής. Σε ένα πρωτάθλημα καλείσαι να παίξεις με όλους τους αντιπάλους, εντός κι εκτός έδρας. Είναι μια πάρα πολύ σημαντική στιγμή, είμαι πολύ χαρούμενος και ελπίζω να μην την ξεχάσω ποτέ», τόνισε αρχικά ο προπονητής της ΑΕΚ.
Όσο για τις λέξεις που χαρακτηρίζουν τη φετινή Ένωση; «Τιμή, γενναιότητα, δουλειά, προσωπικότητα και ταπεινότητα».

Η αφιέρωση του Χιμένεθ

Ο Ισπανός τεχνικός πρόσθεσε ακόμα: «Αυτό που θέλω και πάντα κάνω είναι να είμαι προσεκτικός, να μη χαλαρώνω ποτέ και να έχω στο πίσω μέρος του μυαλού μου τον κεντρικό μου στόχο. Μέσα από όλες τις καταστάσεις που περάσαμε νομίζω ότι τα πήγαμε καλά και τα καταφέραμε», ενώ αφιέρωσε το πρωτάθλημα «… σε όλα τα άτομα που είχαν αυτή τη διάθεση να βοηθήσουν την ΑΕΚ, σε όλα τα άτομα που υποφέρανε για την ΑΕΚ, στην οικογένειά μου και στον Αντρέα».
newsit

Δεν υπάρχουν σχόλια: