5 Μαΐου 2018

Λόγια του κώλ@@:«Ενοχλούσε που είχα μεγάλο ποπό»

88453.jpg
Η Μαρία Κορινθίου σε συνέντευξή της μίλησε για τις καμπύλες της και εξομολογήθηκε αν ακολουθεί κάποια συγκεκριμένη διατροφή. ''ενοχλούσε που είχα μεγάλο ποπό. Τώρα πια το θεωρώ προτέρημα. 
Ο σύζυγός μου ούτε καν ασχολείται με τα κιλά μου. Δεν κάνω διατροφή. 
Μου αρέσει να τρώω ό,τι θέλω.
 
Με βοηθάει και το γεγονός ότι πίνω πάρα πολύ νερό, αλλά καθόλου αναψυκτικά και αλκοόλ. Τρελαίνομαι για φρούτα και σαλάτες. Όμως δεν είμαι από τους ανθρώπους που θα πουν πως δεν θα φάνε τηγανητό ή δεν θα συνδυάσουν με ψωμί τη χωριάτικη σαλάτα. 
Δεν μπαίνω ποτέ στη διαδικασία να κάνω δίαιτα, να τρώω συγκεκριμένες ποσότητες φαγητού ή να μη βάζω αλάτι. Μια φορά μόνο το έκανα, στα 18 μου, και έχασα βέβαια πολλά κιλά, αλλά τα ξαναπήρα αμέσως μόλις σταμάτησα τη δίαιτα», δήλωσε στο περιοδικό people.''

Δεν υπάρχουν σχόλια: