24 Ιανουαρίου 2021

ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ ΟΤΗΣ ΜΥΕΛΟΥ ΤΩΝ ΟΣΤΩΝ

 

Βαγγελης Καββαλος Κρητη. Κύπρος.

Ο χρήστης 

Θανασης Αθανασίου

 είναι με το χρήστη 

Ραφαήλ Στυλιανού

.19 Ιανουαρίου στις 9:08 μ.μ.  · 

Αδελφοι μου καλησπερα θα ηθελα και γω με τη σειρα μου να σας κανω μια παρακληση σας εκλιπαρω πεφτω στα ποδια σας γονατιστος οσοι εχετε τη δυνατοτητα να πατε να δωσετε δειγμα για εξευρεση δοτη μυελου των οστων για τον αδελφικο φιλο

Ραφαήλ Στυλιανού

σωστε μια ζωη ολοι μαζι μπορουμε να βοηθησουμε τον αδελφο μας καντε και ο Θεος θα σας ανταμειψει. Γιατι ευτηχως σε αυτο το τοπο υπαρχει ανθρωπια δε χαθηκε. Ο Θεος μαζι μας. Ραφαηλ μου αδελφε μου εχε πιστη και θα βρεθει ο συμβατος δοτης εσυ συνεχισε ετσι τον αγωνα σου μαζι συνεχιζουμε τον αγωνα μας και μαζι θα το τελειωσουμε. Εμεις το καθηκον μας ειναι η προσευχη η δυναμη και η πιστη που μας διακατεχει. Καποτε φιλε θα πω μιας και το φερε η κουβεντα θα το παρω σε αλλη τροχια ωστε και με αυτο το τροπο ισως απαλυνω λιγο το πονο σου και θα το πω δημοσια. Οταν περνουσα δυσκολα στη πρωτη χημειοθεραπεια οταν πηγε να με λυγισει δεν ελεγα ποτε γιατι Θεε μου γιατι μου εφερες τετοια αρρωστια γιατι Θεε μου σε τι εφταιξα. Οχι εκεινο που παντα ελεγα και ο Θεος η Παναγια ο Χριστος και και ολοι οι Αγιοι μας ηταν "Ευχαριστω Θεε μου που μου εστειλες τετοια αρρωστια εσυ μονο ξερεις το γιατι" και σηκωνομουνα δε περνουσε δευτερολεπτα μολις με εριχνε ψυχολογικα. Οχι δε θα με τσακκισεις εχω Θεο μεσα μου κι ας γινει το θελημα Του. Γι αυτο αντιμετωπιζω με τοση ηρεμια αυτη την ασχημη αρρωστια. Να στε καλα αδελφοι μου και να στε δυνατοι και με πιστοι ολα λυνονται. Σας αγαπαω

Παρακαλω μια κοινοποιηση ειναι υπερπολιτιμη σας ευχαριστω 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: