14 Ιουλίου 2010

«Παραπαιδεία» μια αγιάτρευτη οικονομική πληγή δεκαετιών!


Θόδωρος Σταυριανόπουλος - Μαθηματικός
Υπεύθυνος του τομέα Παιδείας στη Ν.Ε. ΠΑΣΟΚ Μεσσηνίας



Αυτές τις μέρες τυχαία βρέθηκα και συνομίλησα με μια παρέα ανθρώπων των οποίων τα παιδιά, φέτος ήταν υποψήφιοι στις πανελλήνιες εξετάσεις. Τα όσα ειπώθηκαν με έκαναν να αισθανθώ ντροπή για το εκπαιδευτικό μας σύστημα και την «δωρεάν» παιδεία μας. Με έκαναν να αισθανθώ ντροπή για τον τρόπο που λειτουργούν κάποιοι «συνάδελφοι» εκπαιδευτικοί εκμεταλλευόμενοι την αδυναμία του εκπαιδευτικού συστήματος. Κάποιες διαπιστώσεις της παρέας θα τις αναφέρω στη συνέχεια.
Πρόσφατα οι μαθητές έμαθαν τις βαθμολογίες τους. Ο κάθε υποψήφιος μετρά και συνεκτιμά την επιτυχία ή την αποτυχία του. Ο κάθε γονιός κάνει ταμείο και προσπαθεί να επουλώσει τα οικονομικά τραύματα που του δημιούργησε η «δωρεάν» παιδεία. Δυσβάστακτο το κόστος για κάποιες οικογένειες. Τα έδωσαν όλα για την επιτυχία του παιδιού τους. Για κάποιους άλλους κανένα πρόβλημα γιατί υπάρχει η «καβάντζα» της παραοικονομίας.Ο κάθε υποψήφιος προκειμένου να συμπληρώσει τη γνώση και προκειμένου να βελτιώσει την προετοιμασία του καταφεύγει στα ιδιαίτερα μαθήματα ή στα Φροντιστήρια. Κάποιοι διορισμένοι εκπαιδευτικοί του δημοσίου, παραδίδοντας ιδιαίτερα μαθήματα συμπληρώνουν το εισόδημά τους που προέρχεται από τον πενιχρό μισθό τους.(συνέχεια >>>
http://valped.blogspot.com/2010/07/blog-post.html)

Δεν υπάρχουν σχόλια: