11 Οκτωβρίου 2010

Η ομιλία του Δημ.Δράκου στο Πνευματικό Κέντρο Καλαμάτας


Αγαπητοί Συμπολίτες & Συμπολίτισσες,
Φίλες και φίλοι Μεσσήνιοι,

Είναι μεγάλη η συγκίνηση που νοιώθω απόψε μπροστά σας.
Σας ευχαριστώ όλους, από τα βάθη της καρδιάς μου, γι αυτή τη μεγάλη ανταπόκριση στην πρόσκλησή μας.
Με γνωρίζετε καλά. Ξέρετε και την αυτοδιοικητική πορεία μου και το έργο μου. Και θέλω απόψε να σας ευχαριστήσω, εσάς τους συμπολίτες μου, για τη στήριξή σας.
Εμπιστευθήκατε 3 φορές την ψήφο σας στο πρόσωπό μου. Με την αγάπη σας υπηρέτησα τον τόπο όχι μόνο ως Νομάρχης αλλά και ως Πρόεδρος της Ένωσης Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων Ελλάδας.
Ακόμη, σε όλους εσάς το οφείλω που σήμερα στέκομαι μπροστά σας ως υποψήφιος Περιφερειάρχης της Περιφέρειας Πελοποννήσου, επικεφαλής της παράταξης «Δυνατή Πελοπόννησος».
Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Πρόεδρο της παράταξης της Νέας Δημοκρατίας, τον συμπολίτη μας Αντώνη Σαμαρά, για την τιμή που μου έκανε να με επιλέξει ανάμεσα σε τόσους άξιους αυτοδιοικητικούς για υποψήφιο Περιφερειάρχη στην Πελοπόννησο.
Πιστεύω ότι εσείς θα δικαιώσετε και αυτή του την επιλογή με την ψήφο σας για μια «Δυνατή Πελοπόννησο» στις ερχόμενες εκλογές...(συνέχεια >>>
http://ithomipolit.blogspot.com/2010/10/blog-post_11.html)

Δεν υπάρχουν σχόλια: