30 Δεκεμβρίου 2010

ΑΚΡΩΤΗΡΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΤΡΕΝΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΚΡΩΤΗΡΙΑΣΜΟ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ

Σε Καλαμάτα και Πύργο,σήμερα οι Οικολόγοι Πράσινοι
Συνεχίζουν οι Οικολόγοι Πράσινοι τις περιοδείες στις περιοχές που πλήττονται από τον ακρωτηριασμό του σιδηροδρόμου, ως απάντηση στις αποφάσεις της κυβέρνησης και της ΤΡΕΝΟΣΕ για κλείσιμο γραμμών.Στο πλαίσιο αυτό, ο εκπρόσωπος Τύπου των Οικολόγων Πράσινων Γιάννης Παρασκευόπουλος περιόδευσε σήμερα στην Πελοπόννησο, με συναντήσεις και συνεντεύξεις Τύπου που συμβολικά οργανώθηκαν στους σιδηροδρομικούς σταθμούς της Καλαμάτας και του Πύργου.Μαζί του στην επίσκεψή του στην Καλαμάτα ήταν ο Λάμπρος Μπούκλης, περιφερειακός σύμβουλος Πελοποννήσου με την Οικολογική Συμπολιτεία του Μοριά, και η Δήμητρα Λυμπεροπούλου, μέλος του Πανελλαδικού Συμβουλίου των Οικολόγων Πράσινων.Για το ίδιο μεταφορικό έργο, ο σιδηρόδρομος χρειάζεται μέχρι 7 φορές λιγότερη ενέργεια, έχει μέχρι 10 φορές λιγότερη ρύπανση, είναι μέχρι 16 φορές ασφαλέστερο από το αυτοκίνητο. Σε περιπτώσεις κακοκαιρίας, μια σιδηροδρομική γραμμή παραμένει σε λειτουργία με πολύ πιο αντίξοες καιρικές συνθήκες από ό,τι μια οδική αρτηρία.«Οι διαβεβαιώσεις του πρωθυπουργού για προτεραιότητα στο σιδηρόδρομο, έγιναν τελικά προτεραιότητα στο ξήλωμά του», τόνισε ο Γιάννης Παρασκευόπουλος. «H «Πράσινη Ανάπτυξη» του ΠΑΣΟΚ έχει καταλήξει το πιο σύντομο ανέκδοτο. Με πρόσχημα την κρίση, μας γυρίζουν πίσω στην εποχή πριν τον Τρικούπη για να εξυπηρετήσουν τα οικονομικά συμφέροντα των ανταγωνιστών του σιδηροδρόμου. Είχαμε ήδη το αραιότερο σιδηροδρομικό δίκτυο στην Ευρώπη, και η κυβέρνηση έρχεται τώρα να το ακρωτηριάσει κι άλλο. Τα προβλήματα στον ΟΣΕ μπορούν να λυθούν μόνο αν δεν καταδικάσουμε το τρένο σε θάνατο. Συνέχεια...

Δεν υπάρχουν σχόλια: