17 Αυγούστου 2011

Εν Αθήναις:Για καφέ με τα "παιδιά" ...ο Αντρέας με τα φτερά...

"Ρε συ διακοπές στη Σκιάθο ο Πρωθυπουργός....στην Κυλλήνη σε τσίλικο ξενοδοχείο ο Λοβέρδος .....φρόντισαν πρώτα για δεύτερη φορά να μου μειώσουν την σύνταξη.....για το καλό μου..... Και άλλοι σε διακοπές...  δεν μάθαμε πού γιατί λέει καμουφλάρονται για τα "όοοξω....ρεεεε" και τα σχετικά......
Χεστήκανε για τον Λαουτζίκο....και που τα ακούνε δεν βγαίνει τίποτα.... θα μας ξαναψηφίσουν σου λέει...." Έτσι ξεκίνησε η κουβέντα με την "νεολαία" στην καφετέρια στην Αθήνα."Και εγώ με την κυρά κάτω από τον ανεμιστήρα που δεν πιάνει όλες τις ταχύτητες ο πρόστυχος λές και το κάνει επίτηδες ...και να βρέχω τα πόδια μου με το λάστιχο στο μπαλκόνι....." Άλλη εκδοχή από άλλον της παρέας.....

Πού να ξεμυτίσεις από την καφετέρια με το κλιματιστικό.... να και ένας επαίτης-χρήστης ....τώρα δέσαμε.....  Τους άφησα και βγήκα στο λιοπύρι για να αποφύγω την γ΄βαθμού κατάθλιψη. Δεν είχαν πάρει όλοι καφέ.....και πώς να κεράσεις.....ντρέπεσε.... Κατέβηκα την οδό Δακρύων (Σταδίου) με τα λουκέτα και έστριψα στον πεζόδρομο της Αιόλου..... "Φτεράααααα...." ο Αντρέας..... Καλημέρα....δεν πήγες διακοπές; Τον ρωτάω.... "Πού να πάω χρυσέ μου .......στεγνώσαμε από ευρά......την σκόνη την αφήνουν για συντροφιά στα ράφια όσοι εμπόροι έμειναν....ποιός παίρνει φτερό να διώξει την συντροφιά του;" Πολύ γέλιο στις πάντα εύστοχες ατάκες του......

Δεν υπάρχουν σχόλια: