8 Οκτωβρίου 2011

Η «Αγωνιστική Συνεργασία Πελοποννήσου» στην κινητοποίηση της «Γαλαρίας» στα διόδια του Ρίο

Ο επικεφαλής της «Αγωνιστικής Συνεργασίας Πελοποννήσου» Θανάσης Πετράκος και αντιπροσωπεία της παράταξης από τον Νομό Κορινθίας πήρε μέρος στην κινητοποίηση των εργαζομένων και απολυμένων της Ολυμπίας Οδού στα διόδια του Ρίο την Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011.Στο χαιρετισμό του ο Θανάσης Πετράκος, μεταξύ των άλλων τόνισε.«Η «Αγωνιστική Συνεργασία Πελοποννήσου» είναι σήμερα παρούσα στην κινητοποίηση των εργαζομένων και των απολυμένων της Ολυμπίας Οδού, ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμα που μας έκανε το σωματείο «Η Γαλαρία». Θέλουμε να τονίσουμε ότι είμαστε αλληλέγγυοι στον αγώνα σας για την επιβίωση των χιλιάδων πρώην εργαζομένων και νυν ανέργων στην Ολυμπία Οδό. Δυστυχώς δεν είναι παρούσα η πλειοψηφία του Περιφερειακού Συμβουλίου Πελοποννήσου, γιατί ο κ. Τατούλης δεν δέχτηκε να συνταχθεί με την επιστολή – πρόταση ψηφίσματος που είχε καταθέσει στο Περιφερειακό Συμβούλιο Πελοποννήσου το σωματείο «Γαλαρία».
Απαιτούμε την επανεκκίνηση των εργασιών της Ολυμπίας Οδού και την ολοκλήρωση του έργου σε όλο το φυσικό του αντικείμενο, μέχρι την Τσακώνα.
Καλούμε την κυβέρνηση να καταγγείλει αυτή τη σύμβαση, αφού οι εταιρείες έχουν σταματήσει το έργο και να συνεχιστεί η Ολυμπία Οδός ως δημόσιο έργο σε όλο το φυσικό της αντικείμενο.
Η «Αγωνιστική Συνεργασία» από την πρώτη στιγμή ήταν αντίθετη με την επιλογή των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ και της Ν.Δ. με τη σύμφωνη γνώμη και του ΛΑ.Ο.Σ. να γίνει η Ολυμπία Οδός, όπως και όλοι οι άλλοι μεγάλοι οδικοί άξονες με συμβάσεις παραχώρησης. Δυστυχώς δικαιωνόμαστε.
Είχαμε προτείνει τα μεγάλα έργα να γίνουν υπό δημόσιο έλεγχο και συγκεκριμένα:
α) Να ζητήσει η κυβέρνηση δάνειο από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, η οποία χρηματοδοτεί τα κράτη με πολύ μικρό επιτόκιο για να το χρησιμοποιήσει για να κατασκευαστεί ο εν λόγω αυτοκινητόδρομος.
β) Να δημιουργήσει μια Δημόσια Τράπεζα Ειδικού Σκοπού, για να μπορεί να δανείζεται η χώρα για έργα που δεν μπορεί να κατασκευάσει από ίδιους πόρους, από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα με 1% επιτόκιο.
Τέλος, τονίζουμε για μια ακόμη φορά ότι είμαστε αντίθετοι με την επιβολή των διοδίων και τη μετατροπή του δημόσιου αγαθού που είναι η ελεύθερη μετακίνηση των πολιτών σε εμπόρευμα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: