Μα γιατί πάει ο νους σας σε λάθος άνθρωπο; Αναφερόμεθα στον κυριούλη δεξιά του Σημίτη, που παλαμακίζεται
Nάτος ο πρωθυπουργός.... τραπεζίτης δυνατός!
Ο Αλφρεντ Χίτσκοκ είχε τη συνήθεια να εμφανίζεται στα θρίλερ που σκηνοθετούσε. Για λίγο, ως κομπάρσος. Άλλοτε ήταν διαβάτης, άλλοτε σκιά και σε μια περίπτωση («Στον ίσκιο του θανάτου» - ταινία του 1944) υπάρχει η φωτογραφία του Χίτσκοκ σε πλάνο που... έδειχνε μια σελίδα εφημερίδας. Οι ειδικοί περί τα κινηματογραφικά αναφέρουν ότι ο άγραφος νόμος εφαρμόστηκε στις 39 από τις 52 ταινίες που γύρισε ο «βασιλιάς του σασπένς». Από την άλλη, ο Κώστας Σημίτης, ο άνθρωπος που σκηνοθέτησε επί οκτώ συναπτά έτη το θρίλερ της διακυβέρνησης των Ιμίων, του Χρηματιστηρίου και του Οτσαλάν, μπαίνει πάλι στις ζωές μας, αλλά δεν εμφανίζεται καθόλου!
Αντί για τη δική του φωτογραφία, στις εφημερίδες βλέπουμε εκείνη του Λουκά Παπαδήμου. Είναι γεγονός ότι ο εκλεκτός της «αδέσμευτης και ακηδεμόνευτης» δημοσιογραφίας και ο αγαπημένος του λαοσυνάχτη Γιώργου Καρατζαφέρη αποτέλεσε επί χρόνια το δεξί χέρι της «σαύρας του Κολωνακίου» (που λέει ο Γιώργης ο Τράγκας). Όμως είναι κάπως άδικο για τον πρώην πρωθυπουργό που δεν βάζουν -έστω ξέμπαρκο και ξεκάρφωτο- ένα κάδρο με τη σεπτή μορφή του στα πλάνα με τη νέα κυβέρνηση.
Μακέτο
Ο Λουκάς Παπαδήμος είναι -σε κινηματογραφική διάλεκτο- ένα ριμέικ του Κώστα Σημίτη. Δεν έχει τη φωτογένεια του αυθεντικού, αυτήν την ασυναγώνιστη απώθηση κι ανατριχίλα που προκαλούσε στο κοινό, αλλά αυτόν έχουμε, μ' αυτόν θα πορευτούμε. Η παραγωγή είναι σπουδαία. Εκτελέστηκε σε γερμανικά στούντιο και κόστισε μαλλιοκέφαλα στους 10.000.000 κομπάρσους που πλαισιώνουν το σουρεαλιστικό καστ.
Όλα φαίνονται ευοίωνα, αλλά δυστυχώς δεν είναι. Οι καιροί αλλάξουν, τα σπρεντ ανεβαίνουν, οι μισθοί και οι συντάξεις κατεβαίνουν και οι κομπάρσοι έχουν ξεμείνει από λεφτά, υπομονή και ελπίδα. Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα οι πολλοί να δυστροπήσουν και να στραφούν εναντίον των λίγων: του αφανούς σκηνοθέτη, του πρωταγωνιστή και των συμπρωταγωνιστών.
Αν συμβεί κάτι τέτοιο, μόνο οι κασκαντέρ θα τη γλιτώσουν. Εκείνοι, δηλαδή. που έχουν πείρα σε σκηνές καταδιώξεων, αποδράσεων, εκρήξεων, πυρκαγιών και λοιπών καταστροφών. Τα ρεπορτάζ και οι νουθεσίες για «ψυχραιμία, συναίνεση και υπευθυνότητα» δυστυχώς δεν τρώγονται ούτε μπορούν να χρησιμοποιηθούν για εξόφληση λογαριασμών της ΔΕΗ (με το ειδικό κερατόσημο ακινήτων που επινόησε ο Βενιζέλος). Καλές εισπράξεις να ευχηθούμε και καλά ξεμπερδέματα.
(ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ 11/11/2011 – ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΛΙΑΚΟΣ)
Μακέτο
Ο Λουκάς Παπαδήμος είναι -σε κινηματογραφική διάλεκτο- ένα ριμέικ του Κώστα Σημίτη. Δεν έχει τη φωτογένεια του αυθεντικού, αυτήν την ασυναγώνιστη απώθηση κι ανατριχίλα που προκαλούσε στο κοινό, αλλά αυτόν έχουμε, μ' αυτόν θα πορευτούμε. Η παραγωγή είναι σπουδαία. Εκτελέστηκε σε γερμανικά στούντιο και κόστισε μαλλιοκέφαλα στους 10.000.000 κομπάρσους που πλαισιώνουν το σουρεαλιστικό καστ.
Όλα φαίνονται ευοίωνα, αλλά δυστυχώς δεν είναι. Οι καιροί αλλάξουν, τα σπρεντ ανεβαίνουν, οι μισθοί και οι συντάξεις κατεβαίνουν και οι κομπάρσοι έχουν ξεμείνει από λεφτά, υπομονή και ελπίδα. Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα οι πολλοί να δυστροπήσουν και να στραφούν εναντίον των λίγων: του αφανούς σκηνοθέτη, του πρωταγωνιστή και των συμπρωταγωνιστών.
Αν συμβεί κάτι τέτοιο, μόνο οι κασκαντέρ θα τη γλιτώσουν. Εκείνοι, δηλαδή. που έχουν πείρα σε σκηνές καταδιώξεων, αποδράσεων, εκρήξεων, πυρκαγιών και λοιπών καταστροφών. Τα ρεπορτάζ και οι νουθεσίες για «ψυχραιμία, συναίνεση και υπευθυνότητα» δυστυχώς δεν τρώγονται ούτε μπορούν να χρησιμοποιηθούν για εξόφληση λογαριασμών της ΔΕΗ (με το ειδικό κερατόσημο ακινήτων που επινόησε ο Βενιζέλος). Καλές εισπράξεις να ευχηθούμε και καλά ξεμπερδέματα.
(ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ 11/11/2011 – ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΛΙΑΚΟΣ)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου