28 Δεκεμβρίου 2011

«Ενίσχυση κίνησης αεροδρομίου Καλαμάτας»


Η ενίσχυση της κίνησης εξαρτάται:
α) Από τη διεθνή συγκυρία.
β) Από την πολιτική του Υπουργείου Τουρισμού.
γ) Από τους tour operators.
δ) Από τη διαφημιστική καμπάνια της Περιφέρειας, των Δήμων και των ξενοδόχων της Πελοποννήσου.
ε) Από τις υποδομές.
Άρα:

1) Διεκδικούμε από την κυβέρνηση αυτά που μας αναλογούν και πιέζουμε να κάνει κάτι.
2) Συντονίζουμε ως Περιφέρεια τους Δήμους και τους επιχειρηματίες, ώστε να οργανωθεί σωστή και αποτελεσματική διαφημιστική καμπάνια.
3) Υποδομές:
i) Αεροδρομίου: Είναι η πίστα και κτήριο, ώστε να έχει χωρητικότητα.
ii) Περιβάλλων χώρος.
iii) Όργανα.
Οφείλει η Περιφέρεια να μας απαντήσει:
α) Αν έχει κάνει επαφή με την Υ.Π.Α.
β) Τι γίνεται με:
i) Τις απαλλοτριώσεις
ii) Τις μελέτες
iii) Τη χρηματοδότηση
Υπάρχουν κονδύλια και από πού:
§        Από το ΠΕΠ του ΕΣΠΑ;
§        Από το Ταμείο του ΕΣΠΑ;
§        Είναι εξασφαλισμένα;
§        Υπάρχουν έτοιμες μελέτες και ποιές;
§        Υπάρχουν μελέτες σε εξέλιξη;
§        Ποιος τις παρακολουθεί;
§        Τι γίνεται με τις απαλλοτριώσεις;
Αν η Περιφέρεια κάνει αυτό που πρέπει και επιβάλουν οι ανάγκες και οι καιροί, τότε αν έρθουν εταιρείες, καλώς να ορίσουν, αν αυξηθούν τα τσάρτερ ............
Εμείς δεν είμαστε ντήλερ εταιρειών, για να μπορέσουμε να φέρουμε εταιρείες. Εμάς ο ρόλος μας είναι να πιέζουμε να βελτιωθούν τα πράγματα και να λυθούν τα προβλήματα.


Ο επικεφαλής του συνδυασμού
«Αγωνιστική Συνεργασία Πελοποννήσου»
ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΕΤΡΑΚΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: