10 Αυγούστου 2012

«Καμαρίλα» ρουσφετιού λειτουργεί παράνομα στο δήμο Πύλου-Νέστορα

Γράφει ο Λαέρτης ο Πύλιος 
 «Εν δήμω κομματοκρατία ερρύη τα φαύλα»
[1] Εισαγωγή: Με την ναυμαχία του Ναυαρίνου στις 20 Οκτωβρίου του 1827, ολοκληρώθηκε η επανάσταση και η απελευθέρωση της Ελλάδος από τους Οθωμανούς.[2]. Οι Έλληνες όμως δεν «γεύτηκαν» την ελευθερία τους, γιατί οι ολιγαρχικές κομματικές «συμμορίες» ενορχήστρωσαν την ηγεμονία τους και κατέλαβαν το κράτος. 
Όρισαν τις δομές και τις λειτουργίες του με τέτοιο τρόπο ώστε το κομματικό σύστημα να κυριαρχήσει και να «υποδουλώσει» την κοινωνία προς ίδιο συμφέρον [3]. Πράγματι οι ήρωες προγονοί μας, προσπάθησαν να δημιουργήσουν την δημοκρατία ( Δήμος-Κράτος ), όμως οι νέο-κόμματο-κοτζαμπάσηδες θεμελίωσαν την άκρατη και αυταρχική κομματοκρατία( κόμμα-Κράτος).
Το πολίτευμα της Ελλάδας δεν είναι δημοκρατία, είναι κατ’ εξακολούθησιν κομματοκρατία. Επομένως, κομματοκρατία είναι η έσχατη αλλοτρίωση της κοινοβουλευτικής ολιγαρχίας στη νεοτερικότητα, καθόσον καθορίζει τη πολιτική νοοτροπία-συμπεριφορά, προτάσσοντας το κομματικό συμφέρον πάνω από το κοινωνικό όφελος. H κομματοκρατία, όπως κάθε ολοκληρωτισμός, από την μια βολεύεται με τις μετριότητες, τους φανερά ανίκανους που μαντρώνονται στη κομματική στρούγκα και από την άλλη με την επιβολή της εσωτερικής κατοχής, «υποδουλώνει» την κοινωνία προς ίδιον συμφέρον. Η κομματοκρατία είναι η κύρια αιτία που έφερε την χώρα στη σημερινή εθνική καταστροφή[4]. Στο δήμο Πύλου-Νέστορος και όχι μόνο, η κομματοκρατία στη βάση των δομών και των λειτουργιών της ηγεμονικής επικράτησης, «έχρισε»(όπως γίνεται με το εκκλησιαστικό χρίσμα) ως διαχειριστές τις «ανεπάγγελτες» μετριότητες, σε ένα καθεστώς «απεχθούς» ναρκισσιστικής φαυλοκρατίας που στην πράξη αναπαράγει την πρωτογενή αιτία του σάπιου, του άρρωστου και του διεφθαρμένου πελατειακού συστήματος στο δήμο. Η διαχείρισή του όμως είναι αποδεικτική της κομματοκρατικής αλλοτρίωσης που οδηγεί την τοπική κομματική ηγεσία όχι μόνο να μην ομολογεί, αλλά και να διαδηλώνει με έπαρση το ρόλο της, ως «δυνάστη» της δημοτικής κοινωνίας. Επομένως, η τοπική δημοτική αρχή έχει ανακαλύψει τελικά τον τρόπο να «βυθίζει» περεταίρω στη κρίση την δημοτική κοινωνία. «Ηλίου φαεινότερο» τα πάμπολλα φαινόμενα διαφθοράς και διαπλοκής, όπως ο παράνομος διορισμός [5] του πρόεδρου της Δημοτικής Κοινότητας Πύλου, στην Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης Αποχέτευσης Πύλου (Δ.Ε.Υ.Α.Π) και με την υπ’ αριθμ. πρωτ. 131/20-2-12 απόφαση του προέδρου της [6], φανερώνει ότι η τοπική κομματοκρατία, πραγματοποιεί τα κομματικά της ρουσφέτια[7] μέσα από τα θεσμικά «χρίσματα» και τα διορισμένα δουλικά, παραβιάζοντας το νόμο εις βάρος της δημοτικής κοινωνίας. Το εν λόγω παράνομο ρουσφέτι είναι η απόλυτη διαφθορά, η εξαγορά συνείδησης... Αφαιρεί κάθε ίχνος ανθρώπινης αξιοπρέπειας και οικοδομεί το δήμο δυνάστη. Είναι ένα ακόμα ατιμώρητο κοινωνικό έγκλημα.... Αν υπήρχε στοιχειώδης δικαιοσύνη τότε θα υποχρέωνε όλους τους «κοπρίτες», τους διορισμένους και μη δημοτικούς ρουσφετολόγους να πληρώνουν από την τσέπη τους, εφόρου ζωής. Επιπλέον παρατηρούμε ο μακάβριος «μύστης», ο καμποτίνος της ρουσφετολογίας, ο ουτιδανός ιμαντοκόρος, μπορεί να διορίζει παράνομα στις προδοτικές καμαρίλες τα κομματικά φινοκαλίδια εις βάρος της τοπικής κοινωνίας, επειδή τον «έχρισαν» διαχειριστή του δήμου, τα κομματικά του αφεντικά. Τα κατορθώματα του, Εκών άκων, με θράσος αρχιναρκισσοπνευµνατηκότατο, ο «αρχολίπαρος», τα παρουσιάζει σε όλα τα τοπικά μέσα ενημέρωσης, ψιττακίζοντας «εμετικά τα ναρκισσιστικά» του ψιμύθια, για να μας υπενθυμίσει ότι: «Ήλθα για να μείνω». Χωρίς «αιδώ» ο κατσαμπρόκος διακορευτής κάνει τα πάντα, από του «όπου γάμος και γιορτή η Βασίλω πρώτη» έως την «Δήμος πυρί μειχθήτω» ( να καταστραφεί ο δήμος), καθ΄όσον και εφ όσον, ο κομματικός του κοτζαμπάσης να του δώσει ξανά το κομματικό πεφωτισμένο «χρίσμα» του δημάρχου. Είναι φανερό ότι στο δήμου Πύλου-Νέστορα αναπαράγεται και ανατροφοδοτείται από την μια το δημοτικό πελατειακό σύστημα, η διαφθορά, η διαπλοκή και από την άλλη με αντάλλαγμα την διατήρηση της κομματοκρατίας στο δήμο, ο κομματικός κοτζαμπασισμός ικανοποιεί το «σπουδαρχίδη» με το σύνδρομο της ναρκισσιστικής αυτοκαταστροφής. Αυτές οι παθολογικές αρρώστιες της κομματοκρατίας, μας έφεραν στα πρόθυρα της εθνικής καταστροφής. Συμπέρασμα: Οι πολίτες του δήμου υποφέρουν και ο δήμαρχος, οι αντιδήμαρχοι, οι πρόεδροι του δημοτικού συμβουλίου, των δημοτικών και κοινοτικών διαμερισμάτων, της δημοτικής επιχείρησης και του λιμενικού ταμείου, αφενός «τσεπώνουν» ως αποζημίωση από του δημοτικούς φόρους που καταβάλουν οι δημότες “80.000 € έως 100.000 €” κάθε μήνα[8], αφετέρου διορίζουν παράνομα τους ρουσφετόμυαλους, τους γλυφτοχειροκροτητές, τους τεμπελχανάδες, τους παπατζήδες και τις κουτσομπολιάστρες, ακολουθώντας την «γραμμική απλοποίηση» της επιθυμίας και της επιδίωξης της κατάληψης των δημοσίων και δημοτικών αξιωμάτων, με την “μέθοδο της πολιτικής εξαπάτησης” και της “πολιτικής Ψευδολογίας”. Αυτή η μεθοδολογία οδηγεί τους καταστατικούς θεσμούς της πολιτείας στη αδιαφάνεια και στη επιβεβαίωσης της δημοσιοδημοκομματικής κυριαρχίας, η οποία υποστηρίζεται ουσιαστικά από το κομματικό «κοτζαμπάση» και λειτουργεί εν τέλει ως όχημα για τη χειραγώγηση και την εκμετάλλευση των πολιτών-δημοτών. Φτάνει πια! Δεν πάει άλλο! με το «Μούναρχο» του «Είπα…..Ξείπα»[9] και την κομματική του συνοδεία. Πρέπει να αντισταθούμε, να ξεπεράσουμε , την σαπίλα, την βρωμιά, την δυσοσμία, την παρακμή και την κρίση, να προλάβουμε τα χειρότερα με σύνεση , νηφαλιότητα, συνεννόηση, συνεργασία, θέληση, δίχως διχόνοια, με παιδεία και δημοκρατικές διαδικασίες και όχι προσωπικά συμφέροντα και προβολή του ΕΓΩ αλλά του ΕΜΕΙΣ από ανάγκη για το καλό του τόπου μας που αγαπάμε όλοι με τον τρόπο μας, τις απόψεις μας , τις ιδεολογίες μας. Προϋπόθεση αυτής της πατριωτικής πράξης είναι να απαλλαγούμε από την κομματοκρατία των ανικάνων, των αλαζόνων, των αρχομανών και των αναρριχητών που «Εν δήμω κομματοκρατία ερρύη τα φαύλα». Πηγές: [1] «Εν δήμω κομματοκρατία ερρύη τα φαύλα» μετάφραση: “Από την κομματοκρaτία ήρθαν στο δήμο τα κακά” [2] el.wikipedia.org/.../Ναυμαχία_του_Ναυαρίνου [3] www.patakis.gr/viewshopproduct.aspx?id Κομματοκρατία και δυναστικό κράτος Γιώργος Κοντογιώργης [4] yannaras.gr/.../με-το-μνημόνιο-να-ανατραπεί.. «Με το Μνημόνιο να ανατραπεί η κομματοκρατία » Χρήστος Γιανναράς [5] httpdimmetoparfarablogspotcom.blogspot ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ και Άλλα Τρίτη 07 Αυγούστου 2012 [6] www.eleftheriaonline.gr/index.php?...προ οι δημοτικοί σύμβουλοι της μείζονος μειοψηφίας καταγγέλλουν ότι στη ΔΕΥΑ Πύλου έχει προσληφθεί ο πρόεδρος της Δημοτικής ... Τρίτη 07/8/2012 [7] Η λέξη Ρουσφέτι αναφέρεται στην πρακτική της αναξιοκρατικής εύνοιας κάποιων ατόμων εις βάρος άλλων με σκοπό την εξαγορά υπηρεσιών και αποκόμιση οικονομικού οφέλους. Είναι επίσης η χαριστική παροχή και εξυπηρέτηση, που προσφέρουν πολιτικοί και κόμματα σε ψηφοφόρους με αντάλλαγμα την εύνοιά τους και την υποστήριξή τους. [8] www.arxaiaithomi.gr/?p=53320 Τα κανόνια του Ναυαρίνου– Τα προνόμια και οι απολαβές των «αρχόντων» του δήμου Πύλου-Νέστορα Λαέρτης ο Πύλιος 16 Οκτ. 2011 [9] www.arxaiaithomi.gr/?p=53320 Τα κανόνια του Ναυαρίνου Ο Μούναρχος* του δήμου Πύλου- Νέστορος για δεύτερη χρονιά «Είπε… Ξείπε» Λαέρτης ο Πύλιος Φεβρουαρίου 29th, 2012 karmirisgeorgios.blogspot.com /www.gargalianoi.com «Ζω στο δήμο του Είπα… Ξείπα»
Λαέρτης ο Πύλιος

Δεν υπάρχουν σχόλια: