7 Απριλίου 2014

Θόδωρος Σταυριανόπουλος:Η τοποθετησή μου στη συνάντηση για την διαδοχή του Αντιπεριφερειάρχη Μεσσηνίας

Αγαπητέ Περιφερειάρχη, αγαπητοί συνάδελφοι,
Δεν υπάρχει γέννα χωρίς ωδίνες. Ως εκ τούτου θα τις υποστούμε αρκεί να γεννηθεί γερό παιδί.
Μετά την παραίτηση του Αντιπεριφερειάρχη κ. Αλευρά με ηλεκτρονικό μήνυμα προς τον Κο Περιφερειάρχη του έκανα σαφές ότι δηλώνω παρόν στην διάδοχη κατάσταση.
Στις μέρες που ακολούθησαν μέχρι σήμερα τα μηνύματα του κόσμου ήταν τέτοια για το άτομό μου που όποια διάθεση και να είχα να παραιτηθώ της διεκδίκησης δεν μου το επέτρεψαν.
Το λέγω αυτό γιατί οι πληροφορίες μου έφερναν στα αυτιά μου ότι σήμερα εδώ άλλα ονόματα είναι προαποφασισμένα να προταθούν και όχι εγώ.

Την συμπαράταξη και τον καλό λόγο του κόσμου δεν θέλω να την εκλάβω ούτε ως ασπίδα στην διεκδίκηση ούτε ως απειλή στη συνέχεια. Δεν μπορώ επίσης να αποδεχθώ ως πλάκα των εντολών του Μωυσή την όποια πρόταση.

Εδώ σήμερα πρέπει να αποτελέσει Κιβωτό όπου θα διαφυλαχθούν αξίες και που δεν πρέπει να κοπεί κανένα νήμα από την συνέχεια της παράταξης.
Δεν θέλω όμως να αισθανθώ και σαν τσολιάς σε επαρχιακή παρέλαση που μηρυκάζει το ιστορικό παρελθόν.
Στην κοινωνική μου περπατησιά μέχρι σήμερα πάντα με εντιμότητα και αξιοπρέπεια πορεύτηκα κάνοντας πάντα το καθήκον για το οποίο ετάχθην, πάντοτε παίρνοντας καλές κριτικές και ποτέ δεν το έπραξα ανταποδοτικά. Πάντα ήμουν συγκαταβατικός.

Σήμερα είμαι πλέον 56 χρονών και βαρέθηκα να κολυμπάω στα ρηχά, να είμαι στο αμπάρι ή να μυρίζω ναφθαλίνη. Αυτοί είναι κάποιοι καλοπροαίρετοι λόγοι που με κάνουν να δηλώνω παρόν στη διαδοχή.
Εκτιμώ ότι σε όλα αυτά δεν υπάρχει ούτε οργανωμένος αυθορμητισμός ούτε καθοδηγούμενη αγανάκτηση.
Εκτιμώ ότι σε όλα αυτά υπάρχει μια ενδημική αγωνία προκειμένου να δημιουργηθεί κάτι σύγχρονο, κάτι ισχυρό προσανατολισμένο στο μέλλον το οποίο θα μειώνει το κόστος χαράς και του γέλιου τα οποία πολύ ανάγκη τα έχει η κοινωνία στις δύσκολες μέρες που περνά.

Το τι έχω κάνει στη ζωή μου και ποιος είμαι στην κοινωνία μετά από 3,5 χρόνια συνεργασίας με τον Κο Περιφερειάρχη είμαι σίγουρος ότι του είναι γνωστά. Εγώ στη ζωή μου έχω μάθει σεμνά και ταπεινά να πορεύομαι και να μη χρησιμοποιώ παπαγαλάκια. Έχω μάθει να μην κάνω εκπτώσεις στις ιδέες μου και ας βάλλομε. Οι ιδέες μοιάζουν με τα καρφιά. Όσο περισσότερο τα χτυπάς, τόσο βαθύτερα μπήγονται!

Αγαπητέ Περιφερειάρχη, αγαπητοί συνάδελφοι
θεωρώ ότι στη ζωή μας κάποιες στιγμές αισθανθήκαμε την ανάγκη στήριξης κάποιων ανθρώπων που πιστέψαμε ότι μπορούσαν να μας την προσφέρουν.
Κάποιοι από αυτούς το έπραξαν. Κάποιοι άλλοι όχι. Η ζωή προς στιγμή μπορεί να έκανε στάση. Το ταξίδι όμως της ζωής συνεχίστηκε.
Συνηθίζω η άποψή μου να είναι πάντα ξεκάθαρη και ευδιάκριτη αψηφώντας το οποιοδήποτε πολιτικό κόστος. Ποτέ δεν φοβήθηκα να εκθέσω δημόσια την άποψή μου για αυτά που συμβαίνουν γύρω μου και για αυτά που διεκδικώ.
Δυστυχώς επί σειρά ετών βρήσκαμε μπροστά μας την ψεύτικη υπόσχεση του χθες, την υπόσχεση της παρακμής, την υπόσχεση που μας πρόδωσε.

Δηλώνω υποψήφιος για τη θέση του Αντιπεριφερειάρχη, ζητώ την ψήφο σας αγαπητοί συνάδελφοι και εκτιμώ ότι με συνέπεια θα είμαι χρήσιμος στις προσδοκίες τις δικές σας αλλά και του θεσμού.

Θόδωρος Σταυριανόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια: