21 Ιουλίου 2016

ΥΠΟΓΡΑΦΗΚΕ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΝΕΠ-ΓΣΕΕ ΜΕ ΤΟ ΥΠΟΥΡ-ΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΝΤΑΞΗ ΤΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΩΝ ΠΛΗΘΥΣΜΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Το ΚΑΝΕΠ-ΓΣΕΕ υπέγραψε σήμερα με το Υπουργείο Παιδείας πρωτόκολλο συνεργασί-ας με στόχο την ανάπτυξη εκπαιδευτικών δράσεων για την κοινωνική ένταξη των προσφύγων.
Η συνεργασία ΚΑΝΕΠ-ΓΣΕΕ με το Υπουργείο Παιδείας στοχεύει στην εκπόνηση εθελο-ντικών εκπαιδευτικών δράσεων και προγραμμάτων που θα αντιμετωπίζουν στην ανάγκη μιας άμεσης και αποτελεσματικής κοινωνικής και εκπαιδευτικής ένταξης των προσφυγι-κών πληθυσμών. 
Οι εθελοντικές δράσεις του ΚΑΝΕΠ-ΓΣΕΕ θα οργανωθούν στις δομές του σε όλη την Ελ-λάδα, καθώς και σε επιλεγμένους χώρους φιλοξενίας προσφύγων που θα υποδεικνύο-νται από το ΥΠΕΘ με βάση τις καταγεγραμμένες ανάγκες. Η πρώτη φάση αυτών των δράσεων θα ολοκληρωθεί τον Σεπτέμβριο 2016 και θα υλοποιηθεί χάρη στην εθελοντική προσφορά του δικτύου συνεργατών του ΚΑΝΕΠ/ΓΣΕΕ. 

Σε αυτό το πλαίσιο, το ΚΑΝΕΠ-ΓΣΕΕ ολοκλήρωσε ήδη την πρώτη φάση παραγωγής ει-δικού εκπαιδευτικού υλικού δίγλωσσης υποστήριξης (εγχειρίδιο «Γέφυρες») και σύντομα θα παρουσιάσει και την πρώτη εφαρμογή τρίγλωσσου λεξικού για κινητά τηλέφωνα με δυνατότητα φωνητικής εκφώνησης. 
Το ΚΑΝΕΠ-ΓΣΕΕ, στα πλαίσια της συνεργασίας του με το ΥΠΕΘ θα δύναται να προχω-ρήσει σε υποβολή προτάσεων ολοκληρωμένων εκπαιδευτικών σχεδιασμών και προ-γραμμάτων σε πεδία όπως η μη τυπική εκπαίδευση, η επαγγελματική κατάρτιση, οι δια-δικασίες πιστοποίησης της μη τυπικής και άτυπης μάθησης, η ευαισθητοποίηση συγκε-κριμένων ομάδων πληθυσμού σε ζητήματα ετερότητας και διαπολιτισμικής αλληλεπίδρα-σης.
Οι σχεδιαζόμενες δράσεις αναδεικνύουν τη δέσμευση του συνδικαλιστικού κινήματος των εργαζομένων στις αρχές της κοινωνικής αλληλεγγύης και στην υπεράσπιση των πολιτι-κών ένταξης  με σεβασμό της διαφορετικότητας. 
Επισυναπτόμενο: Φωτογραφία εξωφύλλου εκπαιδευτικού υλικού δίγλωσσης υποστήρι-ξης προσφύγων «Γέφυρες». 
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: 
Κωνσταντίνος ΜΑΡΚΙΔΗΣ ΚΑΝΕΠ-ΓΣΕΕ 6973045099 kmarkidis@kanep-gsee.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: