22 Οκτωβρίου 2016

Η πρώτη μεταμόσχευση πέους στην Ελλάδα

Αποτέλεσμα εικόνας για ΜΠΑΝΑΝΑ ΠΕΟΣ
Πραγματικότητα γίνεται μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα η πρώτη μεταμόσχευση πέους στην Ελλάδα. Μάλιστα ένας 29χρονος Γάλλος θα ταξιδέψει στην Ελλάδα προκειμένου να βρει λύση, καθώς διαθέτει ένα «ανύπαρκτο» πέος, γεγονός που του δημιουργεί σοβαρά προβλήματα στη ζωή του.
Ο Γάλλος Camille Franciosi, δηλώνει πως δεν νιώθει ολοκληρωμένος κι έχει κάνει πολλές φορές απόπειρα αυτοκτονίας εξαιτίας του προβλήματος που αντιμετωπίζει.
Ο 29χρονος Γάλλος τόνισε συγκεκριμένα σε δηλώσεις του: «Δεν μπορώ να έχω φυσιολογική σεξουαλική ζωή, έχω κάνει απόπειρες αυτοκτονίας, δεν μπορώ να έχω μία σύντροφο. Στο σχολείο είχα προβλήματα, γιατί μου έλεγαν ότι λόγω έλλειψης πέους δεν είμαι άντρας.Διαβάστε περισσότερα »

Δεν υπάρχουν σχόλια: