7 Δεκεμβρίου 2017

Χαμός στον Παπαδάκη: «Η γυναίκα μου πάει με άλλον γιατί το έχει πιο σηκωμένο και το ευχαριστιέμαι…!!!»

Το θυμάστε; Απίστευτο στιγμιότυπο το περασμένο καλοκαίρι στην εκπομπή του Γιώργου Παπαδάκη... !!!
Χαμός επικράτησε στην πρωινή εκπομπή του Γιώργου Παπαδάκη στον ΑΝΤ1, όταν λουόμενος που μιλούσε στην κάμερα άρχισε να κάνει παράπονα για την σύζυγό του. «Μήπως η σύζυγός σας γκρινιάζει το βράδυ» είπε η Μπάγια Αντωνοπούλου όταν ο κ. Αλέξανδρος αποκάλυψε ότι πηγαίνει στην παραλία του Φαλήρου από τις 2 τα ξημερώματα και η παρουσιάστρια δεν μπορούσε να φανταστεί τι θα ακολουθήσει. 
Η σύνδεση πήρε… ακατάλληλη τροπή. Ο κ. Αλέξανδρος πήρε το μικρόφωνο και έκανε τη δήλωση: «Θέλω από αυτή τη γυναίκα να χωρίσω». Στο πλατό επικράτησε μια σχετική αναστάτωση μέχρι που ο κύριος αποκάλυψε την αιτία χωρισμού και έγινε χαμός: «Η γυναίκα μου λέει επειδή είσαι εσύ μεγάλος και εγώ εδώ μέσα στο σπίτι μένουμε οικογενειακώς, δεν ευχαριστιέμαι μαζί σου ούτε δέκα λεπτά. Εγώ πάω και βρίσκω κάποιον άλλον που είναι στη δική μου ηλικία. Κάθομαι μαζί του 3 ώρες, το έχει και πιο σηκωμένο και το ευχαριστιέμαι».

Δεν υπάρχουν σχόλια: