15 Μαρτίου 2021

Κάποιος μας δουλεύει άσχημα (ΙΙ)

 Θέατρο, Στίβος, Φαινόμενα εκβιασμών βιασμών και καταναγκασμών

 Δούλεμα πρώτο

 Όλοι θα έχει τύχει να δουν ή να ακούσουν τηλεπερσονες και τραγουδίστριες και ηθοποιούς να λένε κάποια στιγμή ο άντρας πρέπει να βρωμάει βαρβατίλα. Στα λεγόμενα τοκ σοου και σε συνεντεύξεις αυτό ήταν κάποτε πολύ της μόδας και το επανέλαβαν πολλές και γνωστές επώνυμες.

 Δούλεμα δεύτερο

 Τι μαθαίνουν στην πλειονότητα τους τα νέα παιδιά από γονείς και περιβάλλον; Να περνάνε καλά, να κάνουν δουλειές που φέρνουν τον εύκολο πλουτισμό, να βγάζουν πόδια και βυζιά έξω, να δείχνουν ότι είναι ομοφυλόφιλοι, να ζουν την κάθε μέρα.

 Δούλεμα τρίτο

 Από ποια ηλικία κάνουν σεξ τα παιδιά;

 Δούλεμα τέταρτο

 Τι προβάλλουν συνήθως οι ταινίες; Βία, αίμα, θάνατο, σεξ, χρήμα, εξουσία, και αραιά κάποια ταινία ποιότητας ή όχι;;;

 Δούλεμα πέμπτο

 Τι διδάσκονται στο σχολείο; Ότι ο Σάκης ο υδραυλικός είναι σε ερωτική σχέση με 15χρονη;

 Δούλεμα έκτο

 Ποιος επινόησε και πλάσαρε τον όρο Παιδόφιλοι; το μυαλό πάει ασυναίσθητα σε κάτι θετικό, όπως Ζωόφιλοι. Παιδεραστής είναι η σωστή λέξη και η παιδεραστία θα πρέπει να καταδικαστεί και να αντιμετωπιστεί ανάλογα. Με τον σωστό τρόπο. Κάποιοι προφανώς ξέρουν τι κάνουν. Οδηγούν μια ολόκληρη κοινωνία σε αποσάρθρωση και αποικοδόμηση.

 Ότι συμβαίνει σε θέατρα, στίβο, ενδεχομένως σε δημόσιες υπηρεσίες και ιδιωτικές εταιρίες, είναι απλά φυσιολογικό.

 Όλα τα πολιτικά κόμματα που κυβέρνησαν άφησαν έντεχνα την κατάσταση να εξελιχθεί προς αυτή την κατεύθυνση. Όσο πιο πολύ οπισθοδρομική μια κοινωνία, όσο πιο πολύ χάνεται η γλώσσα, όσο πιο πολύ ποδοπατούνται αρχές και αξίες, όσο πιο βαθιά μέσα στην λάσπη η αρετή και η ηθική, όσο περισσότερο χειμάζουσα η Λογική και αφυπνισμένο το Συναίσθημα,  τόσο καλύτερα για τα πολιτικά κόμματα, η αναμπουμπούλα θα τα κρατάει στην επιφάνεια.

 Παρακολουθούμε ένα καταρράκτη αποκαλύψεων και δείχνουμε συγκλονισμοί. Αν είμαστε συγκλονισμένοι τότε μάλλον ζούμε σε άλλο πλανήτη.

 Ωραία, έγιναν οι αποκαλύψεις, βγήκαν στην φόρα, και;;; τι γίνεται μετά;;;

 Ακουμπήσαμε την ουσία; Προσεγγίσαμε την ουσία; Ή μείναμε στο θεαθήναι; Τις εντυπώσεις; Τα σχόλια; Την κριτική; Και την καταδίκη;

 Μάλλον εκεί θέλουμε να φτάσουμε στην καταδίκη. Μάλλον μας βολεύει η επίκριση και η καταδίκη, μας κάνει να νιώσουμε σαν μικροί θεοί. Βγάλαμε απόφαση και είμαστε εντάξει.

 Και μετά; Στην συνέχεια  ; τους επομένους μήνες; Τα επόμενα χρόνια; Τις επόμενες δεκαετίες;

Δεν θα ξανασυμβούν αυτά;

 Κάποιος μας δουλεύει λοιπόν ή απλά δουλεύουμε (κοροϊδεύουμε) τον εαυτό μας.

  Δρ Θεοφάνης Α. Τσαπικούνης

1 σχόλιο:

Hera είπε...

Η δική μας γενιά διαπαιδαγωγηθηκε στο σχολειο με ηθικοπλαστικα διηγηματα και μηνυματα. Ιστορια, ορθοδοξες γιορτες με ερμηνεια περιεχομενου, θρησκευτικα σωστα και οχι ισλαμο-βουδδιστο-παγανισμος μπας και χασουν τα παιδια την επιλογη (!!!) πολυπολιτισμικη κοινωνια, αχαλινωτα ενστικτα και κοροιδια. Και αισχρολογια πολλές φορες΄(Ο Αη Βασιλης επλωσε τα σωβρακά του-αυτο ειναι ολο για τα Χριστούγεννα!!!).Η 28η Οκτωβριου μας αρεσει γιατι χανουμε μαθημα...και άλλα τετοια. Ούτε σε αμερικανακια ενε γινεται τετοια διαπαιδαγωγηση απο τα σχολεια.Εκει παιρνουν αρχες και ιδανικα, τα δικα τους εννοειται. Αλλ αυτο δνε γινεται πουθενά. Μετά μας ενοχλει η συμπεριφορά των παιδιων. Αφού ολες οι ανωμαλιες και οι ηλιθιοτητες επιβραβευονται. Κριμα, ειναι να τα λυπασαι.Το μελλον διαγραφεται ζοφερό Ουτε Ιστορια, ούτε ορθοδοξια, ουτε Υγιειεινη, ουτε Γεωγραφια, ούτε Κοσμογραφια, ούτε Γεωλογία,ούτε αγωγη του Πολίτου. Τιποτα. Μονο γιορτες του Πολυτεχνειου για να υψωνουν γροθιες και να χανουν μάθημα...Πάρτυ κλπ Υπερβαλλω;