9 Φεβρουαρίου 2022

«Καλώς ορίσατε στο Μεσαίωνα»

Αντιδράσεις για το βίντεο με θέμα την προγεννητική αγωγή στα σχολεία

 

https://www.youtube.com/watch?v=QuJ8V82XIC8&t=381s

(Καλύτερα δε γίνεται, 29/1/22)  στον ΑΛΦΑ Με την Ναταλία Γερμανού (νομίζω)

 

1.30΄  έως 4.16΄ ομιλεί η πρόεδρος της ελληνικής εταιρείας προγεννητικής αγωγής

 

4.20΄  κα Γερμανού: Καλώς ήρθατε στον Μεσαίωνα. Είναι σαν να έχω μπει σε μια χρονοκάψουλα και γυρίσει πολλές εκατοντάδες χρόνια πίσω

 

5.00΄  Παίρνει τον λόγο μια κυρία η οποία δεν λέει κάτι συγκεκριμένο αλλά βάλει κατά του βίντεο και της αφηγήτριας του βίντεο

 

5.50΄   Αντιπρόεδρος ΟΛΜΕ: δεν είναι η πρώτη φορά που το υπουργείο προωθεί τέτοιες αναχρονιστικές οδηγίες, το συνδυάζει με γυναικοκτονίες/βιασμούς/εγκλήματα μίσους, το υπουργείο προωθεί ρατσιστικές, σεξιστικές κ ομοφοβικές αντιλήψεις, βγάλανε εγκύκλιο να μην παίξουν σε κανένα σχολείο τα βίντεο και να αποσυρθούν, μιλάει για ρητορική μίσους, για αντιεπιστημονικότητα εντός του βίντεο,

 

7.50΄  Παίρνει τον λόγο ένας νεαρός του πάνελ και ερωτάει περί την επιτροπή από ποιους ανθρώπους απαρτίζεται και ποιοι το ενέκριναν το βίντεο,

 

11.10΄  Λέει μια κυρία του πάνελ: υπάρχουν προγράμματα που έχουν ένα νόημα;

 

13.20΄ Λέει η κυρία Γερμανού: θα βρεθούν κάποιοι που θα συμφωνήσουν με το βίντεο, να τα κάνουμε όπως οι παππούδες μας το 1930, νέοι άνθρωποι να παίρνουν την σκυτάλη, να αναλάβουν την παιδεία κλπ

 

14.10΄  Λέει μια κυρία του πάνελ: προσπαθούμε να πάμε τα παιδιά ένα βήμα μπροστά, να καταλαβαίνουν …

 

--------------

 

Αγαπητοί Φίλοι,

 

ΕΙΝΑΙ απλά τραγικό αυτό που συμβαίνει. Στα περισσότερα σημεία η πρόεδρος της ελληνικής εταιρείας προγεννητικής αγωγής έχει δίκιο. Πρώιμες σεξουαλικές σχέσεις, πυκνές εναλλαγές ερωτικών συντρόφων, κακή διατροφή, μη κανονικός ύπνος και άλλα πολλά έχουν πολλαπλές αρνητικές συνέπειες. Και είναι σαφώς τεκμηριωμένα.

 

Όμως να το δούμε πιο σφαιρικά.

 

Για ποιο λόγο ένα νέο παιδί στα 12 ή τα 14 πρέπει να κάνει σεχ; Είναι ψυχοσωματικά ώριμο και έτοιμο για κάτι τέτοιο; Μπορεί να προστεθεί στο πρόγραμμα του ακόμα μια παράμετρος η ερωτική; Δεν θα πρέπει κάθε πράγμα να συμβαίνει στο καιρό του; Η εμπλοκή ερωτικών παραμέτρων δεν θα αναστατώσει το πρόγραμμα και τις κύριες υποχρεώσεις του που είναι να διαπαιδαγωγηθεί και να φτιάξει χαρακτήρα; Να αποκτήσει γνώσεις και τρόπο σκέψης;

 

Όταν μια μερίδα συμπολιτών μας σκέφτεται έτσι όπως αυτοί στο πάνελ (και η αντιπρόεδρος της ολμε), εμένα προσωπικά με κάνει να υποθέτω ότι είτε είναι χαμηλής νοημοσύνης είτε εμφορούνται από σκοπιμότητες και βεβαίως με αφήνουν με πολλά ερωτηματικά.

 

Η κοινωνία μας καταρρέει και υπεύθυνοι είμαστε εμείς οι ίδιοι. Για πολλά χρόνια μάλλον δεκαετίες είχαν κυκλοφορήσει το αφήγημα ότι δεν μπορούμε να πάμε σε ανάπτυξη γιατί δεν μας αφήνουν. Ποιοι δεν μας αφήνουν; Μα ποιοι άλλοι; Ευρωπαίοι και αμερικανοί. Αυτοί που δαπάνησαν τρισεκατομμύρια  δολάρια και ευρώ για να στήσουμε υποδομές, να συμμαζέψουμε την δημόσια διοίκηση και να φτιάξουμε θεσμούς δεν μας αφήνουν. Είναι οξύμωρο φυσικά. Δυστυχώς αυτή η αντίληψη δείχνει και το επίπεδο μας. Ένα επίπεδο που χειρίζονται με μαεστρία πολιτικοί και δημοσιογράφοι και που δυστυχώς συνδράμουν με τον χειρότερο τρόπο και οι αριστεροί.

 

Σε ποιο ακριβώς σημείο η κα πρόεδρος της ελληνικής εταιρείας της προγεννητικής αγωγής προωθεί αναχρονιστικές οδηγίες, τι σχέση έχουν αυτά που λέει με γυναικοκτονίες,  βιασμούς και εγκλήματα μίσους,  που ακριβώς φαίνονται  ρατσιστικές, σεξιστικές κ ομοφοβικές αντιλήψεις, που ακριβώς υπάρχει η ρητορική μίσους αλλά και η αντιεπιστημονικότητα;

 

Η κα αντιπρόεδρος της ολμε αναφέρει τον όρο γυναικοκτονίες, όχι ανθρωποκτονίες. Ο σωστός όρος είναι ανθρωποκτονία καθότι η γυναίκα είναι άνθρωπος και όχι κάποιο άλλο είδος. Έκτος και αν κάποιοι την θέλουν άλλο είδος και δη κατώτερο. Είναι δυνατόν η αντιπρόεδρος της ολμε να ομιλεί για γυναικοκτονίες;

 

Η κοινωνία μας βυθίζεται στα σκ@τά γιατί αυτό επιδιώκουν κάποιοι από εμάς. Είτε από αμορφωσιά, είτε από ανωριμότητα, είτε από μειωμένη πνευματική δραστηριότητα αλλά και είτε από σκοπιμότητα φροντίζουν να μας σερβίρουν σκουπίδια. Σκουπίδια στην πρωινή ζώνη, σκουπίδια στην μεσημεριανή και σκουπίδια στην απογευματινοβραδυνή. Με τις ευχές του πολιτικού συστήματος.

 

Και όλο αυτό το καταφέρνει μια μικρή μερίδα. Αν είχαμε την δυνατότητα να καταμετρήσουμε τι πιστεύουν 100 ή 1000 ή ένα εκατομμύριο (1.000.000) Έλληνες για το βίντεο είμαι σίγουρος ότι αρνητική άποψη και όλες αυτές τις αηδίες θα τις εξέφραζε ένα μικρό μόνο ποσοστό. Δηλαδή το συμπέρασμα είναι ότι αφήνουμε ένα μικρό ποσοστό να φωνάζει  να κάνει φασαρία και να κατευθύνει την ζωή και την πνευματική εξέλιξη των πολλών. Αν αυτό δεν είναι τραγικό τότε τύφλα να έχει ο Σοφοκλής.

 

Τα εκπαιδευτικά προγράμματα να τα αποφασίζει το πάνελ και το κάθε πάνελ του κάθε καναλιού, οι κάθε μορφής αμόρφωτοι και απαίδευτοι σε σχέση με εξειδικευμένα και επιστημονικά και καυτά κοινωνικά θέματα δηλαδή. Αυτή είναι η δημοκρατία μας.

 

Για την κατηφόρα μας φταίμε εμείς οι ίδιοι και κανείς άλλος. Τέτοια πάνελ και τέτοιες παρεουλες εμένα προσωπικά μου εγείρουν σοβαρά ερωτήματα για τις προθέσεις τους. Συχνά μου δίνουν την εντύπωση ότι ηδονίζονται να βλέπουν την Ελλάδα να βυθίζεται πνευματικά και αξιακά και κάνουν κάθε προσπάθεια να επιτευχθεί κάτι τέτοιο. Τέτοια μυαλά και τέτοιες αντιλήψεις είναι εχθροί του Ελληνικού Πνεύματος και της Αξιοπρέπειας.

 

Και μετά ήρθε και το κερασάκι στην τούρτα. Ο 14χρονος με την φουστίτσα στο σχολείο. Αν αυτό το έκανε κάποιος όταν ήμουν εγώ μαθητής θα τον είχαν κράξει και αγόρια και κορίτσια. Ενώ σήμερα καταντήσαμε το αφύσικο φυσικό. Σήμερα η λέξη αξιοπρέπεια και ευπρέπεια έχουν χαθεί από το λεξιλόγιο μας. Και βεβαίως εντελώς λάθος η συμπεριφορά του καθηγητή. Ο καθηγητής δεν υπάρχει για να προσβάλλει αλλά για να εξηγεί και να μορφώνει. Έπρεπε να εξηγήσει ήρεμα και ευγενικά και με σεβασμό στον μαθητή ότι η ενέργειά του να βάλει φούστα είναι λάθος.

 

Αλλά ζούμε σε εποχή αμορφωσιάς άσχετα από τα πτυχία που υπάρχουν δίπλα μας.

 

Εγώ αγαπητοί φίλοι δεν βλέπω ούτε παρακολουθώ τέτοια πάνελ σε κανένα θέμα. Μα σε κανένα.  Και ίσως αυτό θα έπρεπε να κάνουμε όλοι.

 

Με εκτίμηση

 

Θεοφάνης Α. Τσαπικούνης

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: