14 Οκτωβρίου 2023

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΤΑΤΟΥΛΗ:Απεναντι στον εκμαυλισμό - Ο πρωθυπουργός των τελευταίων τριών ημερών είναι αγνώριστος.

Ο λόγος του χαρακτηρίζεται απο αμετροέπεια και η συμπεριφορά του απο έπαρση. Δεν θα σταθώ στα πολλα που έχουν ειπωθεί και που για την μεγάλη εικόνα δεν παίζουν και ιδιαίτερο ρολο. Το σύνθημα που έβαλε στο τραπέζι την τελευταία μέρα στην Πελοπόννησο και μετά στον Έβρο και στην Θεσσαλία, να πανε αυτήν την Κυριακή οι πολίτες «να τελειώσουν την δουλειά» (ενν. να εκλέξουν τον δικό του για περιφερειαρχη) έχει ευθεία αναφορά σε «ξεκαθαρισμα λογαριασμών». Εμένα προσωπικά, με αυτην την διαδρομή που έχω σε πολιτικό και προσωπικό επίπεδο, αυτή η (μη) αισθητική του διχασμού και του λαϊκισμού, που κρύβει επι της ουσίας ένα σκληρό ερώτημα «εμείς ή οι άλλοι» με βρίσκει απόλυτα απέναντι. Εγώ λοιπόν: Είμαι με τον ικανό και αποτελεσματικό Γιώργο Αμανατίδη που μέχρι πριν απο 100 μέρες ήταν βουλευτής ΝΔ και που κατεβαίνει απέναντι σε έναν ανύπαρκτο και κακο περιφερειαρχη Κασαπίδη ( περιφερειαρχη Δυτικης Μακεδονίας και εκλεκτό ) και του εύχομαι καλή νικη γιατί του αξίζει! Είμαι απέναντι στον Κωστα Αγοραστό ( περιφερειαρχη Θεσσαλίας) που έχει την ευθύνη για τις μεγάλες καταστροφές και την απώλεια των ανθρωπίνων ζώων που σημειώθηκε πριν απο λίγες εβδομάδες στον πιο εύφορο κάμπο της χώρας και που χθες αποθεώθηκε α) απο τον πρωθυπουργό β) απο τα 60 εκατομμύρια ευρώ που ήδη μοίρασε ως ασπιρίνη σε καρκινοπαθείς και γ) καμάρωνε σαν γύφτικο σκεπάρνι χωρίς καμία ενσυναίσθηση ευθύνης περιμένοντας τον εξαγνισμό μέσα απο την νεα κάλπη. Είμαι μαζί με τον Πετρο Τατούλη που είναι ο πιο αποτελεσματικός πολιτικός που εχει περάσει απο την Πελοπόννησο και ένας απο τους λίγους εναπομείναντες πολιτικούς που έχουν μείνει στην χώρα. Τέλος, πιστεύω ότι στην Αθηνα αξίζει ένας καλύτερος Δημαρχος.

Στο ερώτημα «Εμείς ή οι Άλλοι» του πρωθυπουργού μένει να απαντήσουμε ποιοι είναι οι εμείς, ποιοι οι άλλοι και ποιον συμφέρουν αυτά τα διχαστικά διλήμματα. Όχι τους πολίτες. Δεν μπορούμε να φοβόμαστε ότι δεν μπορούμε να κερδίσουμε. Μπορούμε να κερδίσουμε.
Όλες οι αντιδράσεις:
Friday Tatouli, Anastasia Lampou και 148 ακόμη
5
8
Μου αρέσει!
Σχόλιο
Κοινοποίηση

5 σχόλια

Τα πιο σχετικά


Δεν υπάρχουν σχόλια: