Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΑΣΤΕΡΑΣ ΒΑΛΥΡΑΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΑΣΤΕΡΑΣ ΒΑΛΥΡΑΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

10 Ιουνίου 2011

ΑΘΛΗΤΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ''ΒΑΛΥΡEIA 2011'' - ΒΑΛΥΡΑ 13 ΙΟΥΝΙΟΥ

ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΒΡΑΔΙΕΣ ΤΟΥ "ΘΑΜΥΡΙ" ΚΥΡΙΑΚΗ-ΔΕΥΤΕΡΑ...
Την προσεχή Δευτέρα 13 Ιουνίου, ανήμερα της εορτής του Αγίου Πνεύματος, θα διεξαχθούν οι αθλητικοί αγώνες με την επωνυμία «Βαλύρεια 2011» στις 7 το απόγευμα, 3000 μ।, 1500μ।, 400 μ।, 100 μ।, ποδηλασία Παίδων-Εφήβων, και Σακοδρομίες, υπό την αιγίδα του νέου Δήμου Μεσσήνης και του Τοπικού Συμβουλίου Βαλύρας.

«ΙΘΩΜΑΙΟΣ ΔΡΟΜΟΣ 11χλμ.
Επίσης, στο πλαίσιο των αθλητικών αγώνων, θα πραγματοποιηθεί και φέτος ο «Ιθωμαίος Δρόμος Υγείας» 11 χλμ που οραματίσθηκε ο καθηγητής και νυν περιφερειακός σύμβουλος Πελοποννήσου Θεόδωρος Σταυριανόπουλος, με την συμμετοχή δεκάδων αθλητών (σ.σ. του Συνδέσμου Δρομέων Μεσσηνίας, του Αστέρα κ.α.), με αφετηρία την Αρκαδική Πύλη της Αρχαίας Ιθώμης, και αφού οι δρομείς διανύσουν την διαδρομή Αρκαδική Πύλη Ιθώμης-Μαυρομμάτι-Αρσινόη-Λάμπαινα, θα τερματίσουν στη Βαλύρα. Θα ακολουθήσει απονομή των επάθλων στους νικητές, ενώ ο τοπικός πολιτιστικός σύλλογος ο «Θάμυρις» έχει προγραμματίσει το διήμερο Κυριακή και Δευτέρα μουσικές βραδιές και όσοι πιστοί/ες προσέλθετε.

11 Μαρτίου 2011

Σύγκρουση δύο Αστέρων

Ποδόσφαιρο - Β' Μεσσηνίας
KAΛΕΣΜΑ ΦΙΛΑΘΛΩΝ
Κυριακή 13 Μαρτίου 2011 & ώρα 3.30 μ.μ. στο ανακαινισμένο γήπεδο ''Μαρακανά'' κάμπου Βαλύρας:
Αστέρας Βαλύρας - Αστέρας Αρφαρών και όσοι ''πιστοί/ές'' προσέλθετε!!!

28 Δεκεμβρίου 2010

"ΦΙΛΙΚΑ" ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΜΕ ΤΟΝ ΙΚΑΡΟ ΣΤΟ ΚΤΕΛ (9μ.μ.)

O KΩΣΤΑΣ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΤΟΥ ΑΣΤΕΡΑ ΒΑΛΥΡΑΣ..
Τη πρώτη τους προπόνηση, μετά την εορτή των Χριστουγέννων, πραγματοποίησαν την Τρίτη το απόγευμα στο γήπεδο χαλί του «μαρακανά του κάμπου» οι παίκτες του Αστέρα Βαλύρας, με τις οδηγίες του νέου γυμναστή Κώστα Λαμπρόπουλου. Ο καλαματιανός κόουτς, αντικατέστησε πρόσφατα τον Μιχάλη Νικητόπουλο μετά το φιλικό «διαζύγιο» του τελευταίου, καθώς είχε χάσει τον έλεγχο στο ποδοσφαιρικό τμήμα. Ήδη τα αποδυτήρια των κίτρινων μύριζαν μπαρούτι…και μετά τα τελευταία ανεπιτυχή αποτελέσματα με (Αρφαρά, Μάνεσι και Μικρομάνη) είχαν ξεκινήσει προστριβές μεταξύ των παικτών. Από κει και πέρα, ο πρόεδρος των κιτρινόμαυρων της Ιθώμης Κώστας Πανούσης που είχε την εξουσιοδότηση των συνεργατών του, ήρθε σε επαφή με τον έμπειρο καλαματιανό τεχνικό (σ.σ. υπηρετεί και ως καθηγητής Φυσικής Αγωγής στο Λύκειο Μελιγαλά) και αφού συμφώνησαν σε όλα, θα καθίσει στο πάγκο μέχρι το τέλος της περιόδου. Επίσης, εάν όλα έλθουν κατ’ ευχήν ο κ. Λαμπρόπουλος, θα συνεχίσει την συνεργασία με την ιστορική μας ομάδα και τη νέα χρονιά.
ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΕΝΟΣ Ο ΛΑΜΠΡΟ…
Στο μεταξύ, ο νέος κόουτς μετά το τέλος της προπόνησης, σε δηλώσεις του στην ηλεκτρονική μας εφημερίδας «επισήμανε μεταξύ άλλων ότι έμεινε κατενθουσιασμένος από τις γηπεδικές συνθήκες που συνάντησε στην έδρα του Αστέρα και εξέφρασε την έκπληξή του, πως η ομάδα της Ιθώμης με τέτοιο έμψυχο υλικό, που θα το ζήλευαν ακόμη και ομάδες της Α’ Μεσσηνίας και της Δ’ Εθνικής να βρίσκεται στην 6η θέση του βαθμολογικού πίνακα του Β' τοπικού..."Ζήτησε από όλα τα παιδιά, να δείξουν ανάλογο ενδιαφέρον στις προπονήσεις, και στο τέλος της περιόδου από κοινού θα κάνουν τον απολογισμό τους. Επίσης, και ο ίδιος ευχαριστεί τους διοικούντες τον Αστέρα, για την πρόταση που του έκαναν ώστε ν’ αναλάβει τις τύχες μιας από τις ποιο ιστορικές ομάδες της Μεσσηνίας.
ΦΙΛΙΚΟ ΤΕΣΤ ΜΕ ΙΚΑΡΟ KΑΛΑΜΑΤΑΣ (Πέμπτη 9μ.μ.)
Παράλληλα, την προσεχή Πέμπτη ο κ. Λαμπρόπουλος θα έχει την ευκαιρία, να «τσεκάρει» το έμψυχο δυναμικό, στο φιλικό τεστ με τον Ίκαρο Καλαμάτας, που έχει προγραμματίσει να γίνει στις 9 το βράδυ στο δημοτικό γήπεδο του ΚΤΕΛ «Γ. Λουκαρέας. Εξάλλου, η φιλική συνάντηση με το συγκρότημα των Γιαννιτσανίκων, θα αποτελέσει και μια καλή πρόβα τζενεράλε, εν όψει του εκτός έδρας αγώνα του πρωταθλήματος, κόντρα στον φιλόδοξο Παναθηναϊκό Καλαμάτας στις 9 Ιανουαρίου του νέου χρόνου.
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΛΙΦΤΙΝΓΚ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ…
Η διοίκηση του Αστέρα Βαλύρας, στο πλαίσιο οικονομικής ενίσχυσης του συλλόγου, εξέδωσε ημερολόγια, τα οποία οι φίλοι της ομάδας, μπορούν να προμηθεύονται από τους ανθρώπους της διοίκησης, καθώς δεν υπάρχουν άλλοι πόροι ώστε οι κιτρινόμαυροι της Ιθώμης να εξακολουθήσουν να λάμπουν και να συνεχίσουν να αγωνίζονται ανελλιπώς στα πρωταθλήματα της Ε.Π.Σ. Μεσσηνίας. Τέλος, οι άνθρωποι του δήμου και ο δήμαρχος Κώστας Γεωργακόπουλος, καλό θα είναι να συνεχίσουν την βελτίωση των αθλητικών εγκαταστάσεων. Συγκεκριμένα, να απομακρυνθούν τάχιστα οι μπαλέτες και τα άχρηστα υλικά που βρίσκονται περιμετρικά του δημοτικού γηπέδου, και να φτιαχτεί η σκεπή των αποδυτηρίων καθώς τα γνωστά-άγνωστα κλεφτρόνια που κτύπησαν πρόσφατα έχουν αφαιρέσει τα κεραμίδια και η σκεπή στα γραφεία των διαιτητών μπάζει νερά…
Χρ. ΠΑΠ.

6 Δεκεμβρίου 2010

Άχαρο 0-0 για τον Αστέρα Ιθώμης...

ΟΙ ΚΙΤΡΙΝΟΙ "ΦΩΝΑΖΟΥΝ" ΓΙΑ 2 ΠΕΝΑΛΤΙ!!!
Ο Αστέρας Βαλύρας
κόλλησε εκτός, στο
«άχαρο» 0-0 κόντρα
στον Α.Σ. Μάνεσι!
Ο Αστέρας Βαλύρας υποχρεώθηκε σε οδυνηρή εκτός έδρας ισοπαλία 0-0 με το μαχητικό συγκρότημα του Α.Σ. Μάνεσι (σ.σ. στις τάξεις του έχει και αρκετούς παίκτες της Δ’ Εθνικής, Πίτσικας, Τσίχλης κ.α.) στην κυριακάτικη πρωινή συνάντηση που διεξήχθη στο δημοτικό γήπεδο «κλουβί» του Μάνεσι. Οι κιτρινόμαυροι της Ιθώμης είχαν την υπεροχή σε όλη την διάρκεια του αγώνα και θα μπορούσαν να αποδράσουν και με το τρίποντο αλλά ο έμπειρος ρέφερι Γιώργος Μπλάνας σε δυο περιπτώσεις σε ανατροπές των Κωστή Γιαννόπουλου και Πάτρικ Καίσαρη μέσα στην περιοχή του Πίτσικα, "έκλεισε τα μάτια…" και "έδειξε να συνεχιστεί το παιχνίδι! Παίκτες και φίλαθλοι του Αστέρα διαμαρτυρήθηκαν έντονα,αλλά μάταια, καθώς ο άρχοντας του αγώνα είχε πάρει τις αποφάσεις του.

ΚΛΕΙΩΤΗΣ-ΝΤΑΙΜΟΝ...

Επίσης, σημαντικές τουλάχιστον για ένα ημίχρονο προσφοράς, ήταν οι απουσίες των Γιάννη Κλειώτη (μετέβη το πρωί της Κυριακής εσπευσμένα στο νοσοκομείο καθώς διακομίσθηκε ξαφνικά συγγενικό του πρόσωπο ώστε βα βρεθεί κοντά του) και Ντάιμον Μανιάτης που πλήρωσε το μάρμαρο για μια αγωνιστική στο πλαίσιο κάποιου πειθαρχικού παραπτώματος…

31 Οκτωβρίου 2010

Ο ΑΣΤΕΡΑΣ ΙΘΩΜΗΣ ΔΙΕΛΥΣΕ ΤΟΝ ΠΑΜΙΣΟ ΑΡΙΟΣ ΜΕ 8-3...

O Aστέρας Ιθώμης διέλυσε την Κυριακή το μεσημέρι στο «χαλί» του δημοτικού γηπέδου του Α.Ο. Σπερχογείας τον Πάμισο Άριος με το αστρονομικό σκορ 8-3 και ικανοποιίησε τους "φανατικούς" φίλους του που παραβρέθηκαν στον αγώνα. Απο κει και πέρα, το μεγάλο "αφεντικό" των κιτρινόμαυρων ο πρόεδρός τους Κώστας Πανούσης απένειμε τα θερμά του συγχαρητήρια στους παίκτες του και ζήτησε απ' όλους να έχουν ανάλογη αγωνιστικότητα και στη συνέχεια του πρωταθλήματος. Επίσης στο ίδιο μήκος κύματος ήταν και οι δηλώσεις του δημάρχου Ιθώμης Κώστα Γεωργακόπουλου ο οποίος έχει επιφορτισθεί και με το θέμα της ανακατασκευής του δημοτικού γηπέδου της Βαλύρας με την τοποθέτηση φυσικού χλοοτάπητα!!!

ΦΟΡΤΣΑΡΕΙ ΓΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ Ο ΑΣΤΕΡΑΣ ΒΑΛΥΡΑΣ

Οι πολυπληθείς φίλαθλοι ονειρεύονται
πάλι χαρές και πανηγύρια στο τέλος
του πρωταθλήματος,όπως πρόπερσι,
και ευελπιστούν ότι οι κιτρινόμαυροι
της Ιθώμης θα στεφθούν πρωταθλητές.