10 Αυγούστου 2010

Στον «αέρα» χιλιάδες εργαζόμενοι στον ΟΣΕ

Δύο χιλιάδες εργαζόμενοι στον ΟΣΕ βρίσκονται στον «αέρα», αφού όπως τόνισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών από τους έξι χιλιάδες εργαζόμενους, αρκούν οι τέσσερις χιλιάδες για τη λειτουργία του σιδηροδρόμου.

By:ant1online

Ανοιχτό το ενδεχόμενο απολύσεων στον ΟΣΕ αφήνει ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Δημήτρης Ρέππας, στο πλαίσιο της εξυγίανσης του υπερχρεωμένου οργανισμού.

Όπως τόνισε ο υπουργός από τους έξι χιλιάδες εργαζόμενους, αρκούν οι τέσσερις χιλιάδες για τη λειτουργία του σιδηροδρόμου, κάτι που σημαίνει ότι δυο χιλιάδες εργαζόμενοι βρίσκονται στον «αέρα», έως ότου ανακοινωθούν οι τελικές αποφάσεις τής κυβέρνησης.Την ίδια στιγμή, επί ποδός πολέμου βρίσκονται οι σιδηροδρομικοί, έτοιμοι για κινητοποιήσεις, μέχρις εσχάτων, όπως δηλώνουν, εάν το σχέδιο εξυγίανσης προχωρήσει, βάσει απολύσεων,αλλά και περικο-πών δρομολογίων.Ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών έχει αποκλείσει κάθε ενδεχόμενο μετατάξεων εργαζομένων που εργάζονται στον ΟΣΕ για δεκαετίες, ενώ η Ομοσπονδία έθεσε τρεις «κόκκινες γραμμές», υπογραμμίζοντας πως οι εργαζόμενοι του ΟΣΕ δεν θα δεχτούν απολύσεις, ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και «ξεπούλημα» της περιουσίας του ΟΣΕ.


Άμεση εξυγίανση του ΟΣΕ ζητά η Τρόικα
Την εξυγίανση του ΟΣΕ ζητά, μετ' επιτάσεως, η τρόικα στο πλαίσιο της εξυγίανσης της ελληνικής οικονομίας, καθώς κάθε ημέρα που περνάει ο οργανισμός χρεώνεται με 3 εκα-τομμύρια ευρώ.Η τρόικα ζήτησε την απόλυση του πλεονάζοντος προσωπικού στον ΟΣΕ,
και σχέδιο που έχει ετοιμάσει η κυβέρνηση προβλέπει 1500 συνταξιοδοτήσεις και 1000 μετατάξεις σε άλλες εταιρείες του Δημοσίου.Στο θέμα όμως του ΟΣΕ κάνει αναφορά και
το βρετανικό δίκτυο BBC, το οποίο σε άρθρο του στην ιστοσελίδα του τονίζει ότι η Ελλάδα τρέμει στο ενδεχόμενο νέων απεργιών στο σιδηρόδρομο, ενώ ήδη τα συνδικάτα βρίσκονται
επί ποδός πολέμου, καθώς αντιτίθενται στο σενάριο ιδιωτικοποίησης του ΟΣΕ.Υπενυθμίζεται ότι οι ελεγκτές της τρόικας, είχαν τονίσει την Πέμπτη, σχετικά με τον ΟΣΕ,την εξυγίανση του και το ενδεχόμενο απώλειας θέσεων εργασίας ότι ο ΟΣΕ κοστίζει τεράστια ποσά στους Έλληνες πολίτες, καθώς ένα δισεκατομμύριο ευρώ προστίθεται κάθε χρόνο στο χρέος λόγω του ΟΣΕ, ενώ σε επίπεδο εξυπηρέτησης πελατείας του Οργανισμού βρίσκεται κάτω του μέσου ευρωπαϊκού όρου. Το πως θα υλοποιηθεί η εξυγίανση του Οργανισμού θα το αποφασίσει η ελληνική κυβέρνηση. Εμείς περιμένουμε τις ανακοινώσεις, ανέφερε το κλιμάκιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: