15 Δεκεμβρίου 2010

Η βάση του ΠΑΣΟΚ επαναστατεί!!!

Προς τον Υπουργό Οικονομικών !!!
Ανοικτή επιστολή
Είπε ο Υπουργός Παπακωνσταντίνου στη Βουλή.
Το 1/3 των υπαλλήλων των ΔΕΚΟ , παίρνουν πάνω από 100.000 το χρόνο. Σε αυτούς καλά θα κάνεις να τους κάνεις μείωση εάν τα παίρνουν με άλλους τρόπους πέραν του βασικού μισθού. Εγώ που παίρνω 30.000€ γιατί μου κόβεις το 10 % ? Και στο κάτω κάτω εργάζομαι από 18 χρονών και δεν έκλεψα το κράτος και πλήρωνα μέχρι και την τελευταία δεκάρα τον φόρο που μου αντιστοιχούσε.Σε αυτούς που έκλεψαν και καταχράστηκαν το δημόσιο χρήμα ποιος θα τους τα πάρει ??? Εάν δεν πάει κανένας φυλακή μην έρθεις να μας ζητήσεις τη ψήφο μας στις επόμενες εκλογές !!!! Θα μου πεις ότι εάν δεν ψηφίσω ΠΑΣΟΚ ίσως βγει η Ν.Δ και η απάντηση μου είναι,στα παλιά μου τα παπούτσια όποιος και να βγει.
Κουραμπάς Γιάννης,Μέλος του ΠΑΣΟΚ, Α.Μ 687227

Δεν υπάρχουν σχόλια: