4 Ιανουαρίου 2011

ΟΙ '' ΓΑΥΡΟΙ '' ΤΙΜΟΥΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΘΡΥΛΟΥ

Η αναγνώριση των πραγματικά μεγάλων…

Γράφει ο Σωτήρης
Γεωργούντζος
soti.geor@yahoo.gr


Μπορεί πια να έχουν περάσει αρκετές μέρες από το γεγονός που θα αναφερθώ στην συνέχεια, όμως καθότι αυτό εμπεριείχε από τις πιο συγκλονιστικές στιγμές που έχω ζήσει τόσα χρόνια τώρα στα γήπεδα αλλά - ως κάτοικος της περιφέρειας - έχοντας και το …ελαφρυντικό της απόστασης από την πρωτεύουσα, νομίζω ότι μπορώ …δικαιούμαι αν θέλετε έστω και τώρα να καταθέσω δημόσια την εμπειρία που έζησα, τα βαθιά συναισθήματα που ένιωσα μέσα μου στο «Γεώργιος Καραϊσκάκης», την Τρίτη της 14ης του Δεκέμβρη.Την μαγική αυτή ποδοσφαιρική βραδιά όπου βέβαια είχα και εγώ την τύχη να παρακολουθήσω «ζωντανά» τον ιστορικό φιλικό αγώνα ανθρωπιάς μεταξύ των «Αll Stars» του Ολυμπιακού και της ομάδας επιλέκτων παικτών-φίλων, των ζωντανών θρύλων του παγκοσμίου ποδοσφαίρου, Ζιντάν και Ρονάλντο.Πέρα λοιπόν του πανηγυρικού-γιορτινού χαρακτήρα αυτού του παιχνιδιού (το οποίο ως γνωστόν ήταν αφιερωμένο κατά της φτώχειας των συνανθρώπων μας) αλλά και της αδιαμφισβήτητης μεγάλης-τεράστιας λάμψης και προσωπικότητας των αστέρων του παγκοσμίου ποδοσφαίρου που συγκεντρώθηκαν και αγωνίστηκαν για τον ιερό αυτό σκοπό, εμένα προσωπικά μου έκανε εντύπωση, με συγκίνησε - ίσως και περισσότερο - κάτι ακόμη.Αυτό είχε να κάνει με το... Συνέχεια...

Δεν υπάρχουν σχόλια: