Η Κυβέρνηση συνηθισμένη πια στο δόγμα του "αποφασίζομεν και διατάσσομεν" και στη λογική του "πονάει δόντι,κόβει κεφάλι" δεν δίστασε δια του υπουργού Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων να φέρει στη Βουλή τροπολογία με την οποία βαφτίζει τροχαία παράβαση τη μη πληρωμή διοδίων. Mόλις οι Παραχωρησιούχοι (Μεγαλοκατασκευαστές στα Ελληνικά) ζήτησαν την άμεση παρέμβαση της Αστυνομίας σε περιπτώσεις πολιτών που δεν καταβάλλουν διόδια ο "αρχι-τζαμπατζής" υπουργός έσπευσε να καταθέσει τροπολογία στο νομοσχέδιο για την εξυγίανση των αστικών συγκοινωνιών. Μια τροπολογία, "εξώγαμο" τέκνο της Κυβέρνησης των...Κοινοπραξιών από "βιασμό" του άρθρου 29 του Κ.Ο.Κ.,που επισείει βαρύτατες ποινές για τους παραβάτες (πρόστιμο 200 ευρώ και αφαίρεση άδειας, διπλώματος και πινακίδων).Αντί να φωνάξουν τις εταιρίες στις οποίες παραχώρησαν τις Εθνικές οδούς και να συζητήσουν πως θα βελτιώσουν προς όφελος του Ελληνικού λαού τη σύμβαση του Σουφλιά βρήκαν την εύκολη λύση του Κ.Ο.Κ. Χρησιμοποιώντας την κολυμβήθρα κάθε παρανομίας, το Ελληνικό κοινοβούλιο δια της κυβερνητικής πλειοψηφίας, ευελπιστούν να ανακόψουν το κίνημα "Δεν πληρώνω" των πολιτών που το βλέπουν να παίρνει απρόβλεπτες διαστάσεις. Παραβιάζοντας κάθε έννοια δικαίου η Κυβέρνηση γίνεται αρωγός των κοινοπραξιών ξεζουμίζοντας τους Έλληνες πολίτες.Στις πρώην Εθνικές οδούς (τώρα έχουν ονοματεπώνυμο) συναντάς πιο πολλούς σταθμούς διοδίων παρά βενζινάδικα. Για παράδειγμα στον αυτοκινητόδρομο ΜΟΡΕΑΣ (Κόρινθος-Καλαμάτα) αυτή τη στιγμή που ο δρόμος είναι έτοιμος μέχρι τη Μεγαλόπολη έχουν φτιάξει πέντε σταθμούς διοδίων εκ των οποίων λειτουργούν οι τρεις. Με το ρολόι κάθε δεκατρία λεπτά και διόδια σε μια διαδρομή 120 χλμ. Όταν ολοκληρωθεί ο δρόμος ως την Καλαμάτα (175χλμ) πόσα διόδια θα έχει; Ήμαρτον κύριοι! είναι τρελό, εξωπραγματικό! Δεν το βλέπετε;
Ακόμα κι αν δεχτούμε πως πρέπει να πληρώνουμε τα διόδια, από που κι ως που μωρέ η οφειλή σ' έναν ιδιώτη μπορεί να είναι τροχαία παράβαση;
Ισχυρίζονται πως το κράτος χάνει έσοδα από το ΦΠΑ των διοδίων κι αυτό είναι σωστό αλλά...
Πόσα χρόνια τώρα το κράτος χάνει έσοδα από το λαθρεμπόριο, που γίνεται μπροστά στα μάτια του, με την πώληση μαϊμού CD, DVD, ενδυμάτων και λοιπών αγαθών; Πόσα χρόνια τώρα το κράτος χάνει έσοδα και θα χάνει από τις νόμιμες μεν πλασματικές δε αποδείξεις;Και κάτι ακόμα αν θέλει το κράτος να μη χάνει έσοδα από τα διόδια: ας υποχρεώσουν τους Παραχωρησιούχους να καταβάλουν το ΦΠΑ κι ας μη τον έχουν εισπράξει, όπως ακριβώς γίνεται με όλους τους επιχειρηματίες που έχουν εκδώσει τιμολόγιο πώλησης κι ας τους αφήσουν να τρέχουν στα δικαστήρια με τον κάθε ένα από εμάς να εισπράξουν το αντίτιμο των διοδίων. Δεν το κάνουν όμως γιατί βρωμάει μπαρούτι! Προέχουν τα συμφέροντα των Μεγαλοκατασκευαστών. Ως συνήθως στις τάξεις του ΠΑΣΟΚ ακούγονται και πάλι φωνές διαμαρτυρίας κατά τη συζήτηση στο ΚΤΕ Μεταφορών (πχ ο βουλευτής Κοζάνης Πάρις Κουκουλόπουλος και η βουλευτής Φθιώτιδος Τώνια Αντωνίου που φοβούνται μέτωπο αγροτών και κινήματος "Δεν Πληρώνω"). Η ουσία όμως είναι αν την ώρα της ψήφισης του νομοσχεδίου θα πουν ΟΧΙ στο "εξώγαμο" του Ρέππα ή θα το υιοθετήσουν; Τότε που τους θέλουμε αντάρτες μεταλλάσσονται σε κότες!
By:apneagr
12 Φεβρουαρίου 2011
Οι αντάρτες-κότες βουλευτές του ΠΑΣΟΚ
Tο "εξώγαμο" του Ρέππα
και η αλήθεια
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου