23 Νοεμβρίου 2017

Δώρα Ζέμπερη: Η δήλωση - σοκ του δολοφόνου !!!

Δώρα Ζέμπερη: Η δήλωση - σοκ του δολοφόνου που ανατρέπει τα ΠΑΝΤΑ
Δώρα Ζέμπερη: Νέα στοιχεία στην υπόθεση της άγριας δολοφονίας της άτυχης 32χρονης εφοριακού στο Β’ Νεκροταφείο Αθηνών – Τι αποκαλύπτει ο δολοφόνος – Τι υποστηρίζουν οι συγγενείς της Δώρας Ζέμπερη.                            
Συγκλονίζουν οι νέες αποκαλύψεις που έρχονται στο φως για την υπόθεση που έχει «παγώσει» το πανελλήνιο. Ο 58χρονος καθ’ ομολόγιαν δολοφόνος της Δώρας Ζέμπερη τα γυρνάει… υποστηρίζοντας σε σωφρονιστικούς υπαλλήλους των φυλακών της Δομοκού όπου κρατείται, ότι δεν σκότωσε τη Δώρα για να τη ληστέψει. Η δήλωση αυτή του δολοφόνου έχει προκαλέσει την οργή των συγγενών της άτυχης εφοριακού.

«Δεν με ενδιαφέρει για ποιον λόγο το σκότωσε το παιδί, αν ήταν ληστεία ή αν ήταν βαλτός! Εμένα με ενδιαφέρει ότι μου σκότωσε το παιδί και το παιδί λείπει από το σπίτι», είπε ο πατέρας της Δώρας.
Οι συγγενείς της 32χρονης, από την πρώτη στιγμή, δεν πίστεψαν ότι ο 58χρονος, τη μαχαίρωσε 14 φορές για να τη ληστέψει.
«Για 5 ευρώ 14 μαχαιριές και για ένα κινητό… δύσκολο μου φαίνεται! Δε μπορεί να πάει πουθενά το μυαλό μου. Είναι θολωμένο από εκείνη την ημέρα έχει σταματήσει ο χρόνος και οι μέρες και τα πάντα. Η ζωή μου έχει σταματήσει! Ο μισός είμαι εκεί πέρα στον τάφο να ζεσταίνω το παιδί κι ο μισός είμαι έξω για να κάνω φέτες αυτόν όπως έκανε το παιδί μου!» πρόσθεσε ο Κώστας Ζέμπερης.
«Δεν σκοτώνεις ένα κοριτσάκι με δεκατέσσερις μαχαιριές για μια τσάντα! Της ρίχνεις μια- δυο, την πήρες… δεν την πήρες, σηκώθηκες έφυγες! Μάλλον θα βγω αληθινός... Είναι για να της κλείσει το στόμα πιστεύω εγώ και θα αποδειχθεί»! δήλωσε ο Ηρακλής Ζέμπερης, θείος της Δώρας.
«Δεν ξέρω ποιος ήταν (από πίσω) αλλά σίγουρα δεν ήταν ληστεία. Θα το δείτε κι εσείς! Θα το δει όλος ο κόσμος! Δεν ήταν ληστεία. Τελεία και παύλα» κατέληξε η Μαρία Ζέμπερη, θεία της άτυχης εφοριακού.
Ωστόσο, ένα μήνα μετά το άγριο φονικό στο Β’ Νεκροταφείο στα Άνω Πατήσια και πολλά ερωτήματα παραμένουν αναπάντητα.
Με πληροφορίες από: STAR

Δεν υπάρχουν σχόλια: