13 Αυγούστου 2024

ΘΥΜΗΣΕΣ .ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΜΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ. ΦΟΙΤΗΤΗΣ ,ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΣ, ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΒΕΤΙΑ

 


 ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ Δ. ΛΥΡΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ

ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ

Ορφανοπαίδι από πατέρα με 5 αδέλφια ηλικίας 4-11 ετών και μάννα χήρα 32 ετών, γευόμουν και χαιρόμουν τη ζωή.  Μεγαλώνοντας γνώρισα ,έμαθα ,και σπούδασα το φυσικό και ανθρωπογενές περιβάλλον του χωριού μου και της περιοχής μου ψαρεύοντας ,κυνηγώντας και μαζεύοντας άγρια χόρτα, από τους παραδείσους μου, τα οικόσιτα ζώα ,τα 2 ποτάμια, Πάμισο και Μαυροζούμενα, το αυλάκι, τη δέση, τα ποτιστικά,τον κάμπο,τον μπαξέ, την Τσούκα, και την Πέρα Μεριά.Τελειώνοντας το δημοτικό στο χωριό μου  με τους σχολικούς κήπους, μαθαίνοντας την πρακτική των φυσιογνωστικών μαθημάτων (ΦΕΚ 309,1929) με το φυτολόγιο, και την καλλιέργεια κηπευτικών, λαχανικών και καλλωπιστικών φυτών, και το επιχειρεί ν, πουλώντας τα προϊόντα των κήπων σε πελάτες των τραίνων του σταθμού, και στα καφενεία και ταβέρνες του χωριού μου. 

Εισάγομαι με εξετάσεις στο γυμνάσιο Μελιγαλά και μένοντας εκεί 12 χρόνια (6 μαθητής-3 φροντιστής-3 καθηγητής). Τελειώνοντας το πρακτικό λύκειο (αποφοιτήσαμε  15) δεν έδωσα εξετάσεις λόγο οικονομικής δυσπραγίας πήγα Αθήνα εργαζόμενος σε μαρμαράδικο στο Μαρούσι σου Κουνάδη-Μανικόπουλου, και τοποθετώντας κεραίες τηλεόρασης Σοφοκλέους 1 ,στο Ράδιο Αετός.Φαντάρος στο πυροβολικό ως κρυπτογράφος για 2 χρόνια, και απολυόμενος εισάγομαι με εξετάσεις στη ΔΕΗ.

Εγκαταλείποντας τη ΔΕΗ στην οποία είχα εισαχθεί με εξετάσεις και παίρνοντας το πτυχίο σταθμών -υποσταθμών, μπήκα στο πανεπιστήμιο Πατρών στο τμήμα βιολογίας το 1970.

Δυστυχώς αντί να το χαρούν συγγενείς, φίλοι, γνωστοί, μου έφεραν εμπόδια το πως θα σπουδάσω. Ο Θεός είναι μεγάλος και στην επιλογή-αποφασή μου αυτή στάθηκα τυχερός,ευλογημένος και είχα προστάτες αγγέλους, γιατί βρέθηκαν άνθρωποι που με βοήθησαν, και δεν το μετάνιωσα, αφήνοντας τα τότε πολλά προνόμια που είχα στη ΔΕΗ .

Δεν υπάρχουν σχόλια: