30 Μαΐου 2018

Στέλνουν στα δικαστήρια, κάθε φωνή που αντέδρασε στο "ΧΕΣΤΗΚΑ" του Μπουτάρη!ΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙΤΕ ΓΙΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΕΜΟ ΤΩΡΑ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΕΜΦΥΛΙΟ...!!!

ΜΑΝΤΕΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Δημήτρης Μαντές: "Πολλοί Πόντιοι φίλοι μου στη Θεσσαλονίκη κλήθηκαν για "εξηγήσεις", προσωπικά μου έριξαν το λογαριαμό μου και με φίμωσαν την προηγούμενη βδομάδα, με μήνυσαν γιατί καταφέρθηκα ενεντίον του Μπουτάρη κατά τη γνώμη τους, από εδώ και από το YOUTUBE και αυτή τη στιγμή διώκομαι κι εγώ.Είμαι υπόδικος εγώ και μισή Ελλάδα, επειδή έχουμε απλά, διαφορετική γνώμη!!!"Δεν γνωρίζω ποιοί δικαστές θα τολμήσουν να καταδικάσουν τις φωνές που αντέδρασαν στο "ΧΕΣΤΗΚΑ" ενός ΑΝΘΕΛΛΗΝΑ, ΦΙΛΟΤΟΥΡΚΟΥ, ΦΙΛΟΕΒΡΑΪΣΤΗ, αλλά όποιοι κι αν είναι, να γνωρίζουν αυτό: 
ΠΩΣ ΘΑ ΑΠΟΛΟΓΗΘΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΩΧΘΟΥΝ ΠΟΙΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ, ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΣΕ ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ.


ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΩΧΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΟΥΝΤΑ ΤΗΣ ΣΥΜΜΟΡΙΑΣ ΤΩΝ ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΩΝ, ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ.

Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΩΝ ΓΕΝΙΣΤΑΡΩΝ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ, ΕΛΕΩ ΑΝΘΕΛΛΗΝΩΝ ΨΗΦΟΦΟΡΩΝ, ΟΙ ΕΝ ΑΝΑΜΟΝΗ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ ΚΑΙ Η ΕΒΡΑΪΚΗΣ SINFULAR LOGIC ΠΟΥ ΝΟΘΕΥΕΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΓΗ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΟΥΣ.


Καλλιόπη Σουφλή/Αττικά νέα  



ΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙΤΕ ΓΙΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΕΜΟ ΤΩΡΑ.
ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΕΜΦΥΛΙΟ...


Η υπόθεση Μπουτάρη αρχίζει και προκαλεί τεράστιες αντιδράσεις με απρόβλεπτες συνέπειες. 

Πολλοί Πόντιοι φίλοι μου στη Θεσσαλονίκη κλήθηκαν για "εξηγήσεις", προσωπικά μου έριξαν το λογαριαμό μου και με φίμωσαν την προηγούμενη βδομάδα, με μήνυσαν γιατί καταφέρθηκα εναντίον του Μπουτάρη κατά τη γνώμη τους, από εδώ και από το YOUTUBE και αυτή τη στιγμή διώκομαι κι εγώ.

Είμαι υπόδικος εγώ και μισή Ελλάδα, επειδή έχουμε απλά, διαφορετική γνώμη!!!

Χτες ο φίλος και συναγωνιστής Βασίλειος Πετρομιχελής δικάστηκε με ΕΠΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΦΥΛΑΚΙΣΗ γιατί ξεσηκώνει το λαό με την ΑΝΑΚΑΤΑΛΗΨΗ και θα χάσει τη δουλειά του από το Υπουργείο των Εξωτερικών που υπηρετεί.

Σήμερα εμείς, αύριο εσείς και μεθαύριο κάθε ελεύθερη και δημοκρατική φωνή.

Αυτό λέγεται ΔΙΩΓΜΟΣ και συμβαίνει μόνο στις στυγνές ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΕΣ!!!

Σε συνδιασμό με το όνομα της ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ που το πούλησαν στους Σλάβους, απομένει μόνο ο τρόπος να το σερβίρουν, ζούμε έναν πολιτικό εφιάλτη που όμοιό του δεν έζησα ούτε στην εποχή της Χούντας.

Ετοιμαστείτε και προετοιμαστείτε για ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ και για ΠΟΛΕΜΟ τώρα σε όλα τα επίπεδα.
"Νυν υπέρ πάντων Αγών".

Οι Έλληνες ήμασταν πάντα ένας φιλήσυχος και ειρηνικός λαός. 

Η Ιστορία όμως δείχνει ότι όταν ποδοπατούνται τα Ιερά και τα Όσιά μας, οι Ελευθερίες μας, γινόμαστε αγνώριστοι.

Ο πολιτικός τραμπουκισμός και οι διώξεις πατριωτών δεν θα περάσουν.
Το ποτήρι ξεχείλισε.

Πάμε σε ένα πολύ "θερμό" Ιούνιο.
Ας προετοιμαστείτε όλοι φίλες και φίλοι μου.

Η Ελλάς δεν θα παραμείνει άλλο σκυμμένη στα τέσσερα.
Η υπομονή μας εξαντλήθηκε.

Ο Βασίλειος Πετρομιχελής έκανε μετάδοση live.

- 7 χρόνια φυλάκιση.
- 3 χρόνια στέρηση πολιτικών δικαιωμάτων.
- Απαγόρευση εξόδου από την χώρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: