26 Ιουνίου 2022

Το όνομά μου είναι Volynkin Yuri Andreevich.

 
Αγαπητοί μου φίλοι και συνάδελφοι !
Σας προσκαλώ να με γνωρίσετε ....
Πολλοί άνθρωποι στους οποίους στέλνω πρόσκληση για φιλία, δεν με γνωρίζουν ...
Κατά συνέπεια, υπάρχουν πολλές ερωτήσεις ...
Ποιος είμαι, ποιο είναι το όνομά μου, τι κάνω και γιατί αυτός ο λογαριασμός δεν έχει προσωπικά στοιχεία;
Έτσι - για να ...
Το όνομά μου είναι Volynkin Yuri Andreevich.
Έτος γέννησης - 1962.
Γεννήθηκα και ζω στη Μόσχα.
Είμαι γιατρός από την εκπαίδευση.
Γνωρίστηκα με την ανθρωποσοφία το 1980 στην ομάδα του Gennady Bondarev.
Εργάστηκα σε αυτή την ομάδα μέχρι το 1991.
Η αποχώρηση από την ομάδα προκλήθηκε από διάφορους λόγους που τώρα δεν σκοπεύω να μπω σε λεπτομέρειες ...
Αλλά εν πάση περιπτώσει, η κοινή εργασία με τον Gennady Alexandrovich καθ' όλη τη διάρκεια των 10 ετών ήταν για την ψυχή μου πολύ γόνιμη ...


Στη συνέχεια, προσπάθησα να ενταχθώ σε άλλες ομάδες, που υπήρχαν εκείνη την εποχή, αλλά όλες έπαψαν να υπάρχουν για διάφορους λόγους το 1994 .....
Συνέχισα να μελετώ την κληρονομιά του Στάινερ μόνος μου, καθώς η σύζυγός μου ήταν ανθρωποσοφικών πεποιθήσεων.
 Το 1999 προσπάθησα να ενταχθώ στην AOR, αλλά ήταν σαφές από τις πρώτες μέρες ότι επρόκειτο για μια άχρηστη οργάνωση, και η θετική μου στάση δεν κράτησε πολύ - στα τέλη του 2000 εγκατέλειψα τους τοίχους αυτού του ιδρύματος και δεν επέστρεψα ποτέ ξανά εκεί.
Ήταν ήδη αρκετά σαφές για μένα ότι η AOR βρίσκεται σε βαθιά εσωτερική κρίση, από την οποία οι ηγέτες της AOR δεν ξέρουν πώς να βγουν ...
Αυτό ακολουθήθηκε από μια σοβαρή εσωτερική κρίση - πέρασα τα επόμενα 15 χρόνια σχεδόν ποτέ δεν άγγιξα τα κείμενα του Στάινερ και βυθίστηκα αποκλειστικά στα προβλήματα της οικογένειας και της εργασίας ...
Το 2014 με ταρακούνησε και έβγαλε όλη τη χώρα από το λήθαργο, όχι μόνο εμένα αλλά και το .....
Μου φάνηκε πραγματικά ότι η διαδικασία απόκτησης Πνευματικής συνείδησης στη χώρα είχε ξεκινήσει ...
Αλλά καθώς γινόταν όλο και πιο ξεκάθαρο ότι δεν θα υπάρξει αναγέννηση, ότι όλα τα λόγια περί πατριωτισμού ήταν απλώς ένα κάλυμμα για την κυνική άνθηση της ολιγαρχικής κοινωνικής τάξης, απομακρύνθηκα και πάλι από την πολιτική και δεν βρίσκω καθόλου παραγωγική την εμπλοκή σε πολιτικές και ιδεολογικές συζητήσεις ...
Αντιθέτως, μάλλον το αντίθετο - αυτές οι συζητήσεις φέρνουν τερατώδη στην καταστροφική τους δύναμη σε ολόκληρη την Πνευματική ζωή .....
Αν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις, τότε μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου, θα σας απαντήσω προσωπικά ή θα σας απαντήσω σε αυτή τη σελίδα ...

 

https://www.facebook.com/profile.php?id=100041573837768 

 

Φωτογραφία: Και εδώ είναι μια φωτογραφία της ίδιας ομάδας του Gennady Alexandrovich Bondarev ... Βρίσκομαι στην πίσω σειρά κάτω από το πορτρέτο του Γκαίτε .... 

Δεν υπάρχουν σχόλια: