15 Μαΐου 2023

Debate Μαιος 2023. Μια ερωτηση Θεοφάνης Α. Τσαπικούνης

 


 

Αγαπητοι Φιλοι καλο μεσημερι,

 

Οποιος παρακολουθησε το Debate των πολιτικων αρχηγων που διεξηχθει μερικες μερες πριν θα ηθελα να μου τεκμηριωσει εστω ένα σημειο όπου από τα λεχθεντα των πολιτικων αρχηγων τεκμηριωνεται κατι (εστω και ελαχιστα) αναπτυξιακο. Γιατι εγω δεν διαπιστωσα κατι.

 

Επισης

 

Όταν παμε σε εκλογες θα πρεπει να διαβαζουμε το προγραμμα των κομματων ή εστω να επιλεγουμε καποιες ενοτητες σχετικες με τις εμπειριες μας και το αντικειμενο μας.

 

Εμενα μου αρεσει να μελεταω οτι εχει σχεση με Αναπτυξη, Βιομηχανια και Γεωργια.

 

Ετσι λοιπον, οποιος εχει μελετησει (λιγο ή πολύ) το προγραμμα των πολιτικων κομματων που συμμετεχουν στην εκλογες (και των 36)  θα ηθελα να μου τεκμηριωσει εστω ένα σημειο όπου από τα γραφομενα τους τεκμηριωνεται κατι (εστω και ελαχιστα) αναπτυξιακο. Γιατι εγω δεν διαπιστωσα κατι.

 

Η μαλλον διαπιστωσα: Διαπιστωσεις και ευχολογια

 

Παρακαλω, λοιπον οποιν εχει διαπιστωσει μια τεκμηριωμενη προταση που να εχει εστω και μυρωδια αναπτυξης, να με ενημερωσει.

 

Με εκτιμηση

 

Θεοφάνης Α. Τσαπικούνης

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: