17 Ιανουαρίου 2025

Η Ισραηλινή Αμυντική Βιομηχανία παρουσιάζει διαρκώς νέα προϊόντα αιχμής. Θεοφάνης Α. Τσαπικούνης

 Η Τουρκική Αμυντική Βιομηχανία παρουσιάζει διαρκώς νέα προϊόντα αιχμής.

 Η Νορβηγία και τον πύραυλο κατά πλοίων NSM

Ο σουηδικός πύραυλος: SAAB RBS-15 Mk3/Mk4 Gugnir

 

Τσεχία, Ιταλία, Πολωνία, Σερβία, και φυσικά Γαλλία, Γερμανία, Αγγλία αναπτύσσουν διαρκώς νέα αμυντικά προϊόντα αιχμής.

 

Εμείς τι κάνουμε;;;

 

Ο Έβρος αδειάζει από Έλληνες, τα νησιά αδειάζουν από Έλληνες και το πολιτικό σύστημα σας ομιλεί για ενότητα και ότι όλοι μαζί μπορούμε να τα καταφέρουμε.

 

Τι να καταφέρουμε;

Να μένουμε εσαεί ηλίθιοι;

Ξυπνάτε γα@ωτο, ξυπνάτε.

 

Υπάρχει ένα ποσοστό που θα το χαρακτήριζα ως κουτοπόνηρους και παρτάκηδες. Αυτοί ασχολούνται με τα εκλογικά και αναδεικνύονται σε Δημάρχους, αντιδημάρχους, Περιφερειάρχες, αντιπεριφερειάρχες, σύμβουλοι, Βουλευτές, Υπουργοί και Πρωθυπουργοί. Οι αποτυχόντες πολιτευτές θα γίνουν πρόεδροι ΔΕΚΟ, οργανισμών, γενικοί γραμματείς (γγ), μετακλητοί, σύμβουλοι και ποιος ξέρει τι άλλο. Και από κοντά οι κολαούζοι και βαστάζοι και αυλοκόλακες και γλυφτες και συμφεροντολόγοι. Όλοι αυτοι οι ξεπεσμενοι ηθικα και πνευματικά που περιμενουν να βολευτουν, να κάνουν δουλειές, να αρπάξουν, να εξαγοράσουν, να γεμίσουν με κάθε τρόπο την τσέπη τους και τον εγωισμό τους.

 

Δεν μπορεί να είναι όλοι οι Έλληνες έτσι.

Οι μερικές εκατοντάδες Φιλόσοφοι προγονοί μας, οι αγωνισθέντες στα Κοκκάλια, τον Μαραθώνα, στη Σαλαμίνα, οι αγωνισθέντες το 12-13 και το 1940 δεν μπορεί να ήταν έτσι. Τα επιτεύγματα επιτυγχάνονται από ανθρώπους με υψηλό αίσθημα ηθικής και δικαίου.

Συνεπώς, δεν μπορεί να έχουν εκφυλιστεί όλοι οι Έλληνες.

Τουλάχιστον το 50% πρέπει να είναι σε υγιή ηθική και πνευματική στάθμη, άσχετα αν κατηφορίζει στον εκφυλισμό.

 

 

 

Δείτε μερικές από τις εξελίξεις και σκεφτείτε: Εμείς που είμαστε σε όλο αυτό;

 

Θεοφάνης Α. Τσαπικούνης

 

 

 

(μπορείτε να διαβάστε μόνο τον τίτλο)

 

Το αμερικάνικο ναυτικό

είναι στη διαδικασία αντικατάστασης του συνόλου των Harpoon από τον στόλο με τον νορβηγικό NSM και στη ναυτική αεροπορία με την αεροεκτοξευόμενη έκδοση JSM.

……………………..

SAAB RBS-15 Mk3/Mk4 Gugnir

Ο σουηδικός πύραυλος της SAAB πρωτομπήκε σε υπηρεσία το 1985. Ο πύραυλος διαθέτει μόνο έκδοση εκτοξευόμενη από εξέδρες επιφανείας όπως είναι οι μονάδες του ναυτικού και οι παράκτιες συστοιχίες και αεροεκτοξευόμενη έκδοση.

……………………..

MBDA OTOMAT/TESEO

Ο ιταλικής προέλευσης ΟΤΟΜΑΤ/TESEO μπήκε σε υπηρεσία το 1977. Το νεότερο μοντέλο Teseo Mk2/E (Evo) διακρίνεται από τη νέα σχεδίαση της ατράκτου με έμφαση στη χαμηλή παρατηρησιμότητα. Έχει μήκος περίπου στα 5 μέτρα και βάρος 700 κιλά.

…………………………..

3SM

Η Νορβηγία ανακοίνωσε ότι, σε συνεργασία με τη Γερμανία, ξεκινά την ανάπτυξη ενός νέου υπερηχητικού πυραύλου (3SM : SuperSonic Strike Missile). Του προγράμματος ηγείται η νορβηγική Kongsberg, η οποία έχει αναπτύξει και τον πύραυλο κατά πλοίων NSM (Naval Strike Missile).

 

Πηγή:

Επάκτιες συστοιχίες πυραύλων στο Αιγαίο: Οι πιθανές επιλογές των νέων πυραυλικών συστημάτων

https://defencereview.gr/hellenic-navy-coastal-defense-missile-battaries-at-aegean-sea/

Αναστάσιος Παπανδρέου

15 Δεκεμβρίου 2024

 

 

 

Οι ΗΠΑ θα προστατεύουν τις αεροπορικές τους βάσεις στην Ευρώπη με σουηδικά ραντάρ Giraffe-4A

https://defencereview.gr/oi-ipa-tha-prostateyoyn-tis-aeroporike/

11 Δεκεμβρίου 2024 13:04

 

Η Σουηδική Saab ανακοίνωσε ότι υπέγραψε σύμβαση ύψους $ 148 εκατομμυρίων, με την BAE Systems, για την προμήθεια ραντάρ Giraffe-4A. Τα ραντάρ προορίζονται για την προστασία των αμερικανικών αεροπορικών βάσεων στην Ευρώπη. Ο ακριβής αριθμός των ραντάρ που αγοράστηκαν δεν ανακοινώθηκε, ωστόσο η ανακοίνωση αναφέρει ότι οι παραδόσεις αναμένεται να ξεκινήσουν το 2027. Το Giraffe-4A είναι ένα ραντάρ πολλαπλών λειτουργιών όπως έρευνα και επιτήρηση αέρος ή εντοπισμού εχθρικών πυρών πυροβολικού. Είναι ψηφιακό στη λειτουργία του και ενσωματώνει τεχνολογία AESA Νιτριδίου του Γαλλίου (GaN). Σε ρόλο έρευνας και επιτήρησης αέρος το μέγιστο βεληνεκές του ανέρχεται στα 280 χιλιόμετρα, ενώ σε ρόλο εντοπισμού πυρών πυροβολικού στα 100 χιλιόμετρα.

 

 

 

Η ΕΕ ξεκίνησε τις διαδικασίες ανάπτυξης νέας γενιάς πολεμικών πλοίων, το πρόγραμμα είναι ανοιχτό για όλα τα κράτη-μέλη

https://defencereview.gr/euronaval-2024-i-ee-xekinise-tis-diadikasies-an/

06 Νοεμβρίου 2024

 

Εμείς που θα είμαστε σε όλο αυτό;

 

 

 

«AUSA 2024»: Η ΙΑΙ παρουσίασε τον κατευθυνόμενο πύραυλο πολλαπλού ρόλου Teaser

https://defencereview.gr/ausa-2024-i-iai-paroysiase-ton-kateythynome/

16 Οκτωβρίου 2024

 

Στη διάρκεια της διεθνούς έκθεσης «AUSA 2024» η ισραηλινή IAI (Israel Aerospace Industries) παρουσίασε τον κατευθυνόμενο πύραυλο πολλαπλού ρόλου Teaser, ο οποίος έχει σχεδιαστεί για να υποστηρίξει το πεζικό. Ο Teaser είναι πύραυλος κατηγορίας ACLOS (Automatic Command-to-Line-Of-Sight) και μπορεί να προσβάλει συγκεντρωμένο πεζικό, οχυρώσεις, ελαφρά θωρακισμένα οχήματα και χαμηλά ιπτάμενα UAV. Ο πύραυλος δεν ενσωματώνει σύστημα καθοδήγησης βασισμένο στο GPS, κάτι επιτρέπει ανεξάρτητη δράση στο πεδίο, ευστοχία και χαμηλό κόστος παραγωγής, σύμφωνα πάντα με την ΙΑΙ. Το μέγιστο βεληνεκές του Teaser είναι 2,5 χιλιόμετρα και επιτυγχάνει μέγιστη ταχύτητα 200 μέτρα το δευτερόλεπτο. Έχει μήκος 70 εκατοστά και διάμετρο 84 χιλιοστά. Μπορεί να εκτελέσει βολές ημέρα και νύχτα και κάτω από οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες.

 

 

 

 

Η Εσθονία αναπτύσσει πύραυλο μικρού μεγέθους για αναχαίτιση UAV και περιπλανώμενων πυρομαχικών

https://defencereview.gr/i-esthonia-anaptyssei-pyraylo-mikroy-m/

17 Δεκεμβρίου 2024

 

Η εσθονική Frankenburg Technologies ανακοίνωσε ότι αναπτύσσει τον μικρών διαστάσεων αντιαεροπορικό πύραυλο Mk.1 για χρήση κατά απειλών  UAV και περιπλανώμενων πυρομαχικών. Ο Mk.1 θα έχει μέγιστο βεληνεκές περί τα δύο χιλιόμετρα και θα ενσωματώνει τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης στον ερευνητή του. Οι δοκιμές αναμένεται να ξεκινήσουν εντός του 2025. Ομοίως, η παραγωγή του πυραύλου θα ξεκινήσει το 2025, υπό την προϋπόθεση ότι οι δοκιμές θα είναι επιτυχημένες. Αρχικά η Frankenburg Technologies θα παράγει διψήφιο αριθμό πυραύλων την εβδομάδα, αλλά με στόχο η εβδομαδιαία παραγωγή  να αυξηθεί σε τριψήφιο αριθμό μέχρι το τέλος του 2025.

 

 

 

 

Περισσότερες λεπτομέρειες για το μαχητικό αεροσκάφος που θα αντικαταστήσει το JAS-39 Gripen

https://defencereview.gr/perissoteres-leptomereies-giato-mach/

18 Δεκεμβρίου 2024

 

Σε δημοσίευμα του η σουηδική ιστοσελίδα «SVT Nyheter» αναφέρεται σε λεπτομέρειες για το νέο μαχητικό αεροσκάφος που σχεδιάζει η Saab και πρόκειται να αντικαταστήσει το JAS-39 Gripen. Αρχικά το δημοσίευμα αναφέρει ότι η αντικατάσταση των JAS-39 Gripen θα ξεκινήσει περί το 2025.

 

Η πρόταση της Saab αφορά ένα μείγμα επανδρωμένων και μη-επανδρωμένων αεροσκαφών: Ένα χαμηλού κόστους, υποηχητικό μη-επανδρωμένο αεροσκάφος βάρους κάτω του ενός τόνου, ένα υποηχητικό μη-επανδρωμένο αεροσκάφος βάρους κάτω των πέντε τόνων, ένα υπερηχητικό μη-επανδρωμένο αεροσκάφος βάρους άνω των πέντε τόνων και ένα επανδρωμένο αεροσκάφος. Η «τετράδα» αυτή θα ενσωματώνει κοινές τεχνολογίες, όπως τεχνητής νοημοσύνης, δικτυοκεντρικών επιχειρήσεων και χαρακτηριστικά απόκρυψης ίχνους (Stealth).

 

 

 

 

Η Σουηδία αντικαθιστά τους πυραύλους RBS-15 Mk.2 με τους ικανότερους RBS-15 Mk.3 στις συστοιχίες παράκτιας άμυνας

https://defencereview.gr/i-soyidia-antikathista-toys-pyrayloys-rbs/

24 Δεκεμβρίου 2024

 

H σουηδική Saab ανακοίνωσε ότι υπέγραψε σύμβαση με την σουηδική Διοίκηση Αμυντικού Υλικού για την αναβάθμιση των συστοιχιών παράκτιας άμυνας της χώρας. Η σύμβαση είναι ύψους € 69,6 εκατομμυρίων και ο εκσυγχρονισμός θα ξεκινήσει το 2026. Το πρόγραμμα αφορά στην αντικατάσταση των πυραύλων RBS-15 Mk.2 με τους RBS-15 Mk.3. H ανάπτυξη του RBS-15 Mk.2 ξεκίνησε το 1994, ως βελτιωμένη έκδοση του RBS-15 Mk.1. O Μκ.2 έχει αυξημένο μέγιστο βεληνεκές σε σχέση με τον Mk.1 (από τα 70 στα 100 χιλιόμετρα περίπου), ενσωματώνει σημαντικές βελτιώσεις στο σύστημα ελέγχου πτήσης, στην ενδιάμεση και την τερματική φάση, και στον ερευνητή, ενώ εξωτερικά το βλήμα σχεδιάστηκε με έμφαση στη μείωση του υπέρυθρου ίχνους. Στα μέσα με τέλη της δεκαετίας του 1990 ξεκίνησε η ανάπτυξη της έκδοσης RBS-15 Mk.3, η οποία έχει υπερδιπλάσιο μέγιστο βεληνεκές, σε σχέση με τις εκδόσεις Mk.1 και Mk.2, στα 200 χιλιόμετρα. Επίσης, η νέα έκδοση επιτυγχάνει και μεγαλύτερη ακρίβεια, λόγω της ενσωμάτωσης συστήματος GPS και της δυνατότητας επιλογής στόχου πρώτης προτεραιότητας, ενώ έχει τη δυνατότητα προσβολής στόχων εδάφους.

 

 

 

 

Η Roketsan δοκίμασε με επιτυχία όπλο λέιζερ κατά θωράκισης ERA

https://defencereview.gr/i-roketsan-dokimase-me-epitychia-oplo-leizer-k/

30 Δεκεμβρίου 2024

 

Η τουρκική Roketsan ανακοίνωσε ότι στη διάρκεια δοκιμής το όπλο λέιζερ που αναπτύσσει (Alka) κατέστρεψε (προκάλεσε έκρηξη) θωράκιση τύπου ERA (Explosive Reactive Armor) πάχους 10 χιλιοστών. Το Alka αναπτύχθηκε ως σύστημα αντιμετώπισης απειλών όπως UAV και αυτοσχέδιων εκρηκτικών μηχανισμών, αλλά η Roketsan το δοκιμάζει και σε ρόλο καταστροφής θωράκισης αρμάτων μάχης.

 

 

 

 

Τα κατευθυνόμενα πυρομαχικά TOLUN έχουν ενταχθεί στο τουρκικό οπλοστάσιο

https://defencereview.gr/ta-kateythynomena-pyromachika-tolun-echoyn-e/

03 Ιανουαρίου 2025

 

Σύμφωνα με δημοσιεύματα του τουρκικού τύπου, τα οποία επικαλούνται δηλώσεις του Διευθύνοντα Συμβούλου της ASELSAN, Ahmet Akyol, τα κατευθυνόμενα πυρομαχικά TOLUN έχουν ενταχθεί στο τουρκικό οπλοστάσιο. Έως και οκτώ TOLUN μπορούν να ενσωματωθούν στο F-16, ενώ το πυρομαχικό έχει πιστοποιηθεί για χρήση και στα UAV τύπου AKINCI (μπορεί να μεταφέρει έως και τέσσερα πυρομαχικά). Το μέγιστο βεληνεκές του TOLUN ανέρχεται στα 110 χιλιόμετρα και η καθοδήγηση του επιτυγχάνεται μέσω GNSS και INS.

 

 

 

 

 

Η Τουρκία ξεκίνησε την παραγωγή των μη-επανδρωμένων μαχητικών αεροσκαφών Kizilelma, προορίζονται για την Αεροπορία και το Ναυτικό

https://defencereview.gr/i-toyrkia-xekinise-tin-paragogi-ton-mi/

10 Ιανουαρίου 2025

Το Kizilelma αναπτύχθηκε από την Baykar Makina. Η ανάπτυξη του ξεκίνησε το 2013, οι πρώτες δοκιμές εδάφους ξεκίνησαν το Σεπτέμβριο του 2022, ενώ η πρώτη πτήση του πραγματοποιήθηκε το Δεκέμβριο του 2022. Έχει μήκος 14,7 μέτρα, άνοιγμα φτερών 10 μέτρα, ύψος 3,3 μέτρα και δυνατότητα μεταφοράς ωφέλιμου φορτίου 1.500 κιλών (το μέγιστο βάρος απογείωσης είναι 5.987 κιλά). Ενσωματώνει έναν κινητήρα Ivchenko-Progress AI-25TLT, ουκρανικής προέλευσης, μέγιστης ισχύος 3.790 λιβρών. Επιτυγχάνει μέγιστη ταχύτητα 1.100 χιλιόμετρα την ώρα, με τυπική ταχύτητα πτήσης τα 735 χιλιόμετρα την ώρα.

 

 

 

 

 

Ο Τουρκικός Στρατός απέκτησε ικανότητα ανεφοδιασμού των δυνάμεων του με UAV

https://defencereview.gr/o-toyrkikos-stratos-apektise-ikanoti/

13 Ιανουαρίου 2025

 

H τουρκική DASAL, θυγατρική της Altınay Savunma Group, ανακοίνωσε ότι παρέδωσε στον Τουρκικό Στρατό  UAV ανεφοδιασμού τύπου PUHU C-75, μεταφορικής ικανότητας 75 κιλών. Τα UAV θα περάσουν τις προβλεπόμενες δοκιμές και αξιολογήσεις του Τουρκικού Στρατού και στη συνέχεια, εντός του 2025, θα ενταχθούν σε υπηρεσία. Η εταιρία DASAL συστάθηκε το 2019 και εξειδικεύεται στην σχεδίαση και ανάπτυξη μη-επανδρωμένων συστημάτων. Όπως αναφέρει η ανακοίνωση της εταιρίας άλλα δύο προϊόντα της που ενδιαφέρουν τον Τουρκικό Στρατό βρίσκονται στην τελική φάση της ανάπτυξης τους και αναμένεται να ενταχθούν σε υπηρεσία το 2025. Πρόκειται για ένα σύστημα αναχαίτισης UAV και UAV τα οποία θα μπορούν να εκτοξευτούν από άρματα μάχης και τεθωρακισμένα  οχήματα.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: