Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΝΑΥΠΛΙΟ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΝΑΥΠΛΙΟ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

28 Σεπτεμβρίου 2023

Πέτρος Τατούλης από την Αργολίδα: Το Ναύπλιο αποτελεί την πόλη-κόσμημα της Πελοποννήσου

Περήφανος για το νέο κτίριο για το Συσσίτιο της Αγάπης που φτιάξαμε με τον Παπα- Λευτέρη»

Ο επικεφαλής της «Νέας Πελοποννήσου» και υποψήφιος Περιφερειάρχης

Πελοποννήσου Πέτρος Τατούλης περιηγήθηκε στη Λαϊκή αγορά Ναυπλίου και στα

καταστήματα με τους συνεργάτες του, όπου μίλησε με τους Αργολιδείς, οι οποίοι του

εξέθεσαν τις έννοιες τους για την επόμενη ημέρα. Στη συνέχεια βρέθηκε στο Τολό

και στον Ιερό Ναό Ευαγγελιστρίας Ναυπλίου για την Υποδοχή των Ιερών Λειψάνων

των Αγίων Ενδόξων Μαρτύρων Ραφαήλ, Νικολάου και Ειρήνης από τη νήσο Λέσβο.

Ο ίδιος δήλωσε από το Ναύπλιο:

17 Δεκεμβρίου 2010

Tελετή παράδοσης & παραλαβής της Νομαρχίας Αργολίδας

Στην τελετή παράδοσης και παραλαβής της Νομαρχίας Αργολίδας, στο Ναύπλιο, παραβρέθηκε την Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου, ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου κ. Πέτρος Τατούλης.Ο Νομάρχης Αργολίδας Βασίλης Σωτηρόπουλος παρέδωσε τη σκυτάλη της Νομαρχίας, στον κ. Τάσο Χειβιδόπουλο Αντιπεριφερειάρχη Αργολίδας, ο οποίος θα αναλάβει επίσημα τα νέα του καθήκοντά του στην Αργολική Περιφερειακή Ενότητα, βάση του νόμου Καλλικράτη, από την 1η Ιανουαρίου 2011.Ο Πέτρος Τατούλης στην σύντομη ομιλία αναφέρθηκε στην καινοτομία που ο νέος νόμος φέρνει στην αυτοδιοίκηση και ψηφίστηκε από την κυβέρνηση κάτω από αντίξοες συνθήκες. "Ο νέος θεσμός μας δίνει τη δυνατότητα να απαλλαγούμε απ’ τα προβλήματα της αυτοδιοίκησης που γνωρίσαμε μέχρι σήμερα. Να σχεδιάσουμε, να προγραμματίσουμε σε μεγαλύτερο επίπεδο και να υλοποιήσουμε το νέο νόμο με μία εντελώς διαφορετική λογική. Συνέχεια...