26 Ιανουαρίου 2022

ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ της ΔΕΥΤΕΡΑΣ 95η προτεινόμενη παράσταση – « Ένας δημόσιος υπάλληλος» της ποιήτριας, πεζογράφου και θεατρικής συγγραφέως Μαρίας Λαμπαδαρίδου-Πόθου.

ΠΑΛΙ και ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ !!!

ΕΝΤΕΛΩΣ ΚΑΙΝОΥΡΙО ΕΓΧΕΙΡΗΜΑ !!!

ΔΙΑΤΗΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΠΑΓΡΥΠΝΗΣΗ ΜΑΣ, ΔΙΕΥΡΥΝΟΥΜΕ

ΤΟΥΣ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ ΜΑΣ !!!

ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΠΝΕΥΜΑ και το 2022 !!!

 Μόσχα, 26 Ιανουαρίου 2022

Αγαπητοί φίλοι,

Το Κέντρο Ελληνικού Πολιτισμού – Κ.Ε.Π. σάς προτείνει να μην χάνουμε την επαγρύπνησή μας, να διευρύνουμε τους ορίζοντές μας και το γνωστικό μας πεδίο, να μυούμεθα άοκνα στην πολιτισμική κληρονομιά του Ελληνικού Κόσμου, στον πλούτο της Ελληνικής Γλώσσας, του Ελληνικού Πολιτισμού.

Στο πλαίσιο αυτό συνεχίζουμε, έχοντας ήδη συμπληρώσει έναν ολόκληρο χρόνο, το εβδομαδιαίο εγχείρημά μας, την παρακολούθηση, στην ελληνική, των εξαιρετικών παραστάσεων του αξιολογότατου προγράμματος της  «EΡT» Тο ΘΕΑΤΡΟ της ΔΕΥΤΕΡΑΣ.

Το ΘΕΑΤΡΟ της ΔΕΥΤΕΡΑΣ υπήρξε μία από τις σημαντικότερες πολιτιστικές δράσεις της «ΕΡΤ». Επί 16 χρόνια, από το 1976 έως το 1992, παρουσιάστηκαν στο πρόγραμμα περισσότερα από 500 θεατρικά έργα ελληνικού και διεθνούς ρεπερτορίου, που απευθύνονταν στο κοινό που διψούσε για καλό θέατρο, αλλά δεν είχε την ευκαιρία να το παρακολουθήσει, κυρίως το κοινό της επαρχίας. Πρόκειται για σπουδαίες και σπάνιες παραστάσεις από κορυφαίους ηθοποιούς και σκηνοθέτες, πολλοί εκ των οποίων δεν βρίσκονται πλέον στη ζωή.

 

Στο πλαίσιο του καλλιτεχνικού-εκπαιδευτικού μας αυτού εγχειρήματος, ως ενενηκοστή πέμπτη (95η) συνεχόμενη παράσταση προτείνουμε στο κοινό μας να παρακολουθήσει   το έργο  «Ένας δημόσιος υπάλληλος» της ποιήτριας, πεζογράφου και θεατρικής συγγραφέως   Μαρίας Λαμπαδαρίδου-Πόθου.

 

Η Μαρία Λαμπαδαρίδου Πόθου (1933) είναι Ελληνίδα ποιήτρια, πεζογράφος και θεατρική συγγραφέας από τη Λήμνο.

Βιογραφία

A couple of people posing for the cameraDescription automatically generated with medium confidence

Γεννήθηκε στη Μύρινα Λήμνου έλκοντας την καταγωγή της από τη Μικρά Ασία. Από τα νεανικά της χρόνια ασχολήθηκε με τη συγγραφή.

Από το ακριτικό νησί της Λήμνου εκδίδει την πρώτη ποιητική της συλλογή “Συναντήσεις”. Πρώτος ο Οδυσσέας Ελύτης την αποκαλεί “ποιήτρια” και γράφει πως ο ποιητικός της λόγος είναι “ώριμος” και “τείνει να συλλάβει την παρθενικότητα και την μοναδικότητα των πραγμάτων”. Διορίζεται υπάλληλος στο Επαρχείο Λήμνου, κατόπιν διαγωνισμού, και ευθύς δίνει εξετάσεις στο Πάντειο Πανεπιστήμιο και το 1963 παίρνει το πτυχίο με απόσπαση στη Νομαρχία Αττικής.

Ακολουθούν τα βιβλία της, Σπουδή, Το Όραμα του Αλέξη Φερά, Μικρό Κλουβί, στο Βιβλιοπωλείο της Εστίας. Το 1965, Το Μικρό Κλουβί βραβεύεται από την Ομάδα των Δώδεκα, που την αποτελούσαν οι κορυφαίοι της εποχής, μεταξύ των οποίων, Ελύτης, Τερζάκης, Θεοτοκάς, Αθανασιάδης, Άλκης, Θρύλος. Και ταυτόχρονα της προσφέρεται μια υποτροφία από την Γαλλική Κυβέρνηση για σπουδές Θεάτρου ενός έτους στη Σορβόννη, 1966 – 1967.

Εκεί γνωρίζεται με τα σύγχρονα ρεύματα της δυτικής διανόησης, με τη φιλοσοφία του μηδενός, με το Θέατρο του Παραλόγου, με τους συγγραφείς της υπαρξιακής αγωνίας, Albert Camus, Kafka, Bertolt Breht, Samuel Beckett. Ο Samuel Beckett την επηρέασε βαθύτατα. Όταν είδε το έργο του Oh les beaux jours, το 1967 στο θέατρο Odéon του Παρισιού, αμέσως ζήτησε από τον ίδιον να το μεταφράσει και ξεκίνησε μια αλληλογραφία μαζί του, που κράτησε πολλά χρόνια. Έγινε μεταφράστρια των έργων του, αλλά και έγραψε ένα δοκιμιακό βιβλίο με τίτλο: “Samuel Beckett – Η εμπειρία της υπαρξιακής οδύνης”, που κυκλοφόρησε το 1983 από τις εκδόσεις Φιλιππότη, με έναν σημαντικό Πρόλογο του Jacques Lacarrière, και το 2016, συμπληρωμένο με νέα κείμενα, από τις εκδόσεις Έναστρον.

Στη Σορβόννη του Παρισιού παρακολουθεί, ως υπότροφος, μαθήματα θεάτρου. Αλλά και γράφει θέατρο. Το ποιητικό υπερρεαλιστικό έργο της “Το Γυάλινο Κιβώτιο” μεταφρασμένο στα Γαλλικά από την Ann Creushez εγκρίνεται στο Θέατρο Odéon του Παρισιού, μαζί με το θεατρικό της έργο “Μικρό Κλουβί”.

Δεν είχαν την τύχη της παράστασης, λόγω των γεγονότων, τότε, του Παρισινού Μαΐου.

Αργότερα, το έργο αυτό είχε εντυπωσιάσει τον Σάμουελ Μπέκετ και ζήτησε να την γνωρίσει. Τo είχε στείλει ο ίδιος στον σκηνοθέτη του Jean Lui Barreau.

Βρισκόταν ακόμα στο Παρίσι, όταν η δικτατορία χτύπησε την Ελλάδα. Τότε έγραψε το θεατρικό έργο της “Αντιγόνη – Ή νοσταλγία της Τραγωδίας”. Το έργο αυτό αγάπησε ιδιαίτερα ο διαπρεπής Γάλλος θεατρολόγος Bernard Dort, που ήταν καθηγητής της στη Σορβόνη. Επίσης, χρόνια μετά, το 1996, το έργο αυτό, μεταφρασμένο στα αγγλικά από τον Μίνωα Πόθο και την καθηγήτρια Rhoda Kaufman, παίχθηκε στο πανεπιστήμιο Hayward της Καλιφόρνιας, όπου και οργανώθηκε “Εβδομάδα Ελληνικού Πολιτισμού” παράλληλα με τις παραστάσεις του έργου.

Όταν επέστρεψε στην Ελλάδα, το 1967, μετά το χτύπημα της χούντας, η ζωή της ήταν δύσκολη, γιατί στο Παρίσι συμμετείχε στις διαδηλώσεις που οργάνωνε για την Ελλάδα ο Jacques Lacarrière. Ωστόσο, δεν δίστασε να δώσει το έργο της “Ο Χορός της Ηλέκτρας”, που απεικόνιζε το καθεστώς της χούντας, στο Εθνικό Θέατρο. Και το έργο εγκρίνεται. Με μουσική σύνθεση του Σταύρου Ξαρχάκου και σκηνογραφία του Διονύση Φωτόπουλου. Το έργο απορρίπτεται από τη λογοκρισία της χούντας. Όμως τελικά, ύστερα από προσπάθειες, ανεβαίνει, με αστυνομική παρακολούθηση. Και είχε μεγάλη απήχηση.

Θεατρικά της έργα έχουν παιχτεί στην Ελλάδα και στο εξωτερικό: Παιχνίδι με τον ΧρόνοΕίμαι ένα άστρο που κλαίει μονάχοΣχεδίεςΤο Γυάλινο Κιβώτιο στο Εθνικό Θέατρο, The Rafts στο Τορόντο Καναδά, The Glass Box διδάχτηκε στη Σορβόνη από τον καθηγητή Charles Antonetti και δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Education et Theatre, Antigone Or the Nostalgia of Tragedy στο πανεπιστήμιο Hayward της Καλιφόρνιας.

To 1982, όταν διευθυντής της ΕΡΤ ήταν ο Ιάκωβος Καμπανέλλης, μεταδίδονται τα κείμενά της Γράμμα στο γιο μου κι ένα άστρο, και ήταν το πρώτο της βιβλίο που είχε αγαπηθεί από ένα πλατύ ακροαματικό κοινό. Και στη συνέχεια, ως βιβλίο, υπήρξε από τα πιο αγαπημένα των αναγνωστών της.

Πέντε διδακτορικές εργασίες έχουν γίνει πάνω στα βιβλία της. Οι δύο στο πανεπιστήμιο Bari της Ιταλίας. Δύο στο πανεπιστήμιο Αθηνών. Και μία στο πανεπιστήμιο Πάτρας.

A picture containing text, indoor, person, shelfDescription automatically generated

Για χρόνια υπήρξε συνεργάτης σε λογοτεχνικά περιοδικά και εφημερίδες, Καθημερινή και Καθημερινή της Κυριακής, Βήμα της Κυριακής, Ελευθεροτυπία, Έθνος, περιοδικό Διαβάζω, Θέματα Λογοτεχνίας, με αμέτρητα κείμενα, κριτικές βιβλίων, επετειακά, πνευματικοί προβληματισμοί της επικαιρότητας και πλήθος άλλα.

Βιβλία της διδάσκονται σε πανεπιστήμια της Ελλάδας και του εξωτερικού.

Συμμετείχε σε πολλά διεθνή συνέδρια στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Τον Οκτώβριο του 2017, στα εγκαίνια της Αίθουσας “Μαρία Λαμπαδαρίδου Πόθου”, προσφορά του Δήμου Λήμνου προς την Λημνιά συγγραφέα για να στεγάσει το συγγραφικό έργο της, ο Δήμαρχος Λήμνου κύριος Δημήτριος Μαρινάκης τής πρόσφερε το τιμητικό μετάλλιο του Δήμου. Στα εγκαίνια της ΑΙΘΟΥΣΑΣ “ΜΑΡΙΑ ΛΑΜΠΑΔΑΡΙΔΟΥ ΠΟΘΟΥ, η συγγραφέας μεταξύ άλλων ανέφερε: “Θέλω να αναφερθώ σε αυτό που είπα όταν έβγαλα τα ημερολόγια μου σε βιβλίο “Τα μονοπάτια του Αγγέλου μου” Ήταν σκέψεις από τα ημερολόγια μου. Και τούτη τη στιγμή θέλω να πω τα ίδια λόγια: Εκείνο που με δίδαξε η μακριά συγγραφική διαδρομή μου είναι πως: Ύστερα από όλα αυτά τα βιβλία που έγραψα μια ζωή, ύστερα από τον πόνο, την αγωνία της κάθε στιγμής, την οδυνόμενη αναζήτηση της αλήθειας, σήμερα αισθάνομαι πως τίποτα δεν έχω δικό μου. Τίποτα δεν μένει δικό μας. Τα χέρια μας μένουν άδεια. Ίσως για να μείνουμε ταπεινοί και γυμνοί όπως ήρθαμε στον κόσμο. Και ίσως η απόφασή μου να βγάλω αυτό το βιβλίο με τις σκέψεις των ημερολογίων μου, είναι για να πιστέψω και η ίδια πως τα έζησα όλα αυτά, πως υπήρξαν. Πως τίποτα δεν μπορεί να ακυρώσει το γεγονός ότι υπήρξαν. Και πως όλα αυτά ήμουν εγώ. Πως τελικά, τίποτα δεν χάνεται από αυτό που έχει υπάρξει. Λοιπόν, τίποτα δεν είναι δικό μου. Δικό μας είναι μόνο αυτό που δίνουμε. Και ας τα έζησα εγώ όλα αυτά. Υπάρχουμε πάνω σε μια ελάχιστη στιγμή εύθραυστη και ροϊκή μέσα στον ατέρμονα χρόνο και εκείνο που μένει δικό μας είναι μόνον αυτό, που έχουμε δώσει και που επιστρέφει σε εμάς από άλλους δρόμους”.  

Από το 2013,  είχε προηγηθεί η έκδοση των βιβλίων της συγγραφέως στις εκδόσεις Πατάκη, όταν κυκλοφόρησε το μυθιστόρημα της με τον ορφικό στίχο Η δίψα με καίει εμένα και χάνομαι[, ένα μυθιστόρημα  που γράφτηκε στα χρόνια της μεγάλης κρίσης και εκτυλίσσεται στους ερημωμένους δρόμους της Αθήνας, αλλά και βαθιά στο μυστήριο της αγάπης. Τα πρόσωπα αναπτύσσουν μια δική τους άμυνα, για να βγουν από το ερειπωμένο παρόν. Το βιβλίο κινείται στις ερεβώδεις, φροϋδικές διαδρομές: από την Ψυχή προς την Ψυχή.

Στη συνέχεια, το 2016, κυκλοφορεί το νεανικό μυθιστόρημα της Συνέντευξη με το φάντασμα του βάλτου, που αναφέρεται στα χρόνια της αντικατασκοπείας, χρόνια της γερμανικής κατοχής στην Ελλάδα και στηρίζεται εν πολλοίς σε πραγματικά γεγονότα.  Ένα παιδί καταφέρνει να σώσει το έργο της αντικατασκοπείας. Ένας αξιωματικός σκοτώνεται, όµως εξακολουθεί να είναι παρών. Η υπερφυσική δύναµη µιας κεχριµπαρένιας µπάλας, ανοίγει τα µυστικά του χρόνου και φέρνει τα γεγονότα της γερμανικής Κατοχής, έτσι ακατέργαστα, όπως τα γέννησε η στιγμή. Γιατί η γνώση είναι δύναμη.

Το νεανικό αυτό μυθιστόρημα αγαπήθηκε από σχολεία. Στη Λεόντειο Αθηνών, έναν χειμώνα δούλευαν οι μαθητές πάνω στο βιβλίο, το έκαναν δρώμενο και το παρουσίασαν σε εκδήλωση ολόκληρης της Σχολής.

Το 2016 κυκλοφορεί επίσης το βιβλίο των ημερολογίων της Τα μονοπάτια του Αγγέλου μου, τα φιλντισένια μονοπάτια της ζωής μου, που, όπως είπαμε, είναι σελίδες από τα ημερολόγια που κρατούσε  μια ζωή. Σταθμοί βροχεροί χαμένοι στην καταχνιά και σχεδιασμοί ενός πάντα καινούριου βιβλίου και ποιητικοί απολογισμοί ζωής. “Τίποτα δεν έχουμε δικό μας. Δικό μας είναι μόνο αυτό που δίνουμε”.  

Στη συνέχεια, το 2017, βγαίνει σε νέα κυκλοφορία από τις εκδόσεις Πατάκη το κλασικό μυθιστόρημα της Πήραν την Πόλη, πήραν την, ύστερα από είκοσι δύο χρόνια και είκοσι δύο επανεκδόσεις.  Πρόκειται για ένα μυθιστόρημα επτακοσίων εξήντα σελίδων, που ιδιαίτερα αγαπήθηκε από το αναγνωστικό κοινό. Έχουν γραφτεί εξαιρετικές κριτικές και έγιναν αξιόλογες παρουσιάσεις. Το μυθιστόρημα ζωντανεύει τις τελευταίες ημέρες της σπαρασσόμενης βυζαντινής αυτοκρατορίας. Λεπτό προς λεπτό καταγράφει τις πενήντα επτά ημέρες πολιορκίας της Βασιλεύουσας έως την Άλωση. Με θέση έναντι της ιστορίας αλλά και με ευθύνη της ιστορικής αλήθειας, η συγγραφέας δίνει τον ύστατο αγώνα, την ύστατη θυσία, που στάθηκε ορόσημο στη νεότερη ιστορία του ελληνισμού και έγινε οικουμενικό σύμβολο. Παράλληλα, δίνει την συγκλονιστική πορεία της παρακμής του Βυζαντίου, καθώς και την οδυνηρή περιπέτεια του ελληνισμού μετά την καταστροφή.

A person standing next to a bookDescription automatically generated with medium confidence

Ευθύς μετά το Πήραν την Πόλη, πήραν την, εκδίδεται σε νέα κυκλοφορία το ιστορικό  μυθιστόρημα της Το Ξύλινο Τείχος[, εξακοσίων σελίδων, που αναφέρεται στις μεγάλες συγκρούσεις της Ιστορίας, τους περσικούς πολέμους. Μέσα από τα μάτια ενός παιδιού, που το παίρνουν αιχμάλωτο από την Λήμνο, ξετυλίγεται το έπος του αρχαίου κόσμου. Ο Αλκαμένης κατορθώνει να φτάσει στην Σπάρτη, και να γίνει ο μάρτυρας των γεγονότων στις μεγαλύτερες πολεμικές συγκρούσεις της Ιστορίας, ως είλωτας, ως μελλοθάνατος, ως παρατηρητής. Το Ξύλινο Τείχος, πάνω απ’ όλα, είναι η ανθρώπινη περιπέτεια, ο άνθρωπος. Η εποποιία των αγώνων του, αλλά και η αντίληψή του για την ζωή και τη μοίρα, για τον θάνατο. Το καλοκαίρι του 2020, το Ξύλινο Τείχος επιλέγεται από την Ευρωπαϊκή Ένωση  σε μία έκθεση βιβλίου που δημιουργείται εκεί για τους Ευρωπαίους αναγνώστες, ένας συγγραφέας από κάθε χώρα της ΕΕ και αναρτάται ένα κείμενο για τις «καθαρές αξίες» του βιβλίου.

Επίσης το Ξύλινο Τείχος, μέσα στο 2020, διδάσκεται στην διακλαδική Σχολή Πολέμου και δημοσιεύεται στο περιοδικό της Σχολής ολόκληρο το κεφάλαιο, που μιλά για την ευφυή στρατηγική του Θεμιστοκλή στη ναυμαχία της Σαλαμίνας[20]

“Και κανείς δεν μπορεί να πει πώς θα ήταν ο σημερινός κόσμος εάν, τότε, επικρατούσε ο περσικός ιμπεριαλισμός, με τον αμύθητο πλούτο και το φρόνημα του δούλου". Ήταν η σύγκρουση δύο διαφορετικών πολιτισμών, δύο διαφορετικών κόσμων, και επικράτησαν “οι ολίγοι ελεύθεροι”

Και το 2019, κυκλοφορεί σε επανέκδοση το πολύ ιδιαίτερο μυθιστόρημα της Ο Άγγελος της Στάχτης, που βασίζεται στην δημοτική μας παράδοση, Το τραγούδι του νεκρού αδερφού.  Το μυθιστόρημα εκτυλίσσεται σε έναν καινούριο μύθο που φτάνει ως το Άδυτο της ψυχής να βρει το μακρύ ταξίδι της στην Νέκυια. Ένας νέος άνδρας χίλιων χρόνων, ένας σύγχρονος Ορφέας, καταργεί το άβατο του Άδη και συγκρούεται με τον Σκοτεινό για να πάρει πίσω την αγαπημένη του. Ένα μυθιστόρημα αναρχικό, σαγηνευτικό, τολμηρό, που οδηγεί την Ψυχή στο ξέφωτο της μεγάλης Αλήθειας.

Μέσα στο 2020 κυκλοφόρησαν επίσης δύο παιδικά νεανικά βιβλία της Ο χτύπος της καρδιάς σου[ και Ο Ορφέας στο μαγεμένο δάσος, από τις εκδόσεις Πατάκη, καθώς και η ποιητική συλλογή  Ως ωραίος νέκυς, που είναι ελεγεία αποχωρισμού.

https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9C%CE%B1%CF%81%CE%AF%CE%B1_%CE%9B%CE%B1%CE%BC%CF%80%CE%B1%CE%B4%CE%B1%CF%81%CE%AF%CE%B4%CE%BF%CF%85-%CE%A0%CF%8C%CE%B8%CE%BF%CF%85

 Θέατρο τη Δευτέρα: «Ένας δημόσιος υπάλληλος» της Μαρίας Λαμπαδαρίδου - Πόθου

Ο Πέτρος Ζαρκάδης στο μονόπρακτο «Ένας δημόσιος υπάλληλος» της Μαρίας Λαμπαδαρίδου – Πόθου

http://www.katiousa.gr/politismos/theatro/theatro-ti-deftera-enas-dimosios-ypallilos-tis-marias-lampadaridou-pothou/

ΘΕΑΤΡΟ της ΔΕΥΤΕΡΑΣ

« Ένας δημόσιος υπάλληλος»

της ποιήτριας, πεζογράφου και θεατρικής συγγραφέως  

Μαρίας Λαμπαδαρίδου-Πόθου.

 

Έτος: 1983

Τηλεοπτική πρεμιέρα: 13 Ιουνίου 1983

Κανάλι: ΕΡΤ

Σκηνοθεσία: Ελίνα Τανιμανίδη

Ηθοποιοί: Πέτρος Ζαρκάδης (Γεράσιμος Γερασίμου) , Αλεξάνδρα Διαμαντοπούλου (Μαρίνα) , Δήμητρα Γεννηματά (Αρετή) , Γιώργος Λουκάκης (διευθυντής) , Τάσος Παπαδάκης (επιθεωρητής) , Σπύρος Φιλιππόπουλος (Θωμάς) , Γιώργος Χριστόπουλος (αρραβωνιστικός Μαρίνας) , Νίκος Χύτας (Νικόλας, καφετζής) , Νάκυ Αγάθου (αφήγηση).

Πλοκή: Η Νάκυ Αγάθου αφηγείται τη ζωή σε μια επαρχιακή δημόσια υπηρεσία. Ο διευθυντής (Γιώργος Λουκάκης) περιμένει τον επιθεωρητή. Ο κ. Γερασίμου (Πέτρος Ζαρκάδης), ο παλαιότερος υπάλληλος της υπηρεσίας, προσλήφθηκε, όταν ήταν νέος, στην υπηρεσία της επαρχίας. Εκεί αγάπησε τη Μαρίνα (Αλεξάνδρα Διαμαντοπούλου), αλλά εξαιτίας της μετάθεσης για το κέντρο, δεν την παντρεύτηκε. Η ζωή του είναι άδεια χωρίς εκείνη, και νοιώθει παγιδευμένος στους τοίχους της υπηρεσίας του. Είκοσι δύο χρόνια έρχεται η μετάθεσή του για την πόλη. Τον αναστατώνει, γιατί συνειδητοποιεί το χαμένο χρόνο. Ταυτόχρονα, φτάνει στην υπηρεσία του και ο κύριος Επιθεωρητής (Τάσος Παπαδάκης), αλλά τον αγνοεί. Παράλληλα, η Μαρίνα μαθαίνει για τη μετάθεση στο κέντρο. Ο κ. Γερασίμου της κάνει πρόταση γάμου, αλλά εκείνη αρνείται εξαιτίας του χαμένου χρόνου και των χαμένων ελπίδων. Τελικά, ο κ. Γερασίμου αποφασίζει να μην φύγει από την επαρχία και ζητά από τον διευθυντή του μια άδεια, που δεν του δόθηκε ποτέ.

 

https://www.retrodb.gr/wiki/index.php/%CE%88%CE%BD%CE%B1%CF%82_%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CF%8C%CF%83%CE%B9%CE%BF%CF%82_%CF%85%CF%80%CE%AC%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BB%CE%BF%CF%82

 

 

Την παράσταση δύνασθε να παρακολουθήσετε στον εξής σύνδεσμο στο Aρχείο της ΕΡΤ στο Διαδίκτυο:      

https://archive.ert.gr/71843/

Παρατίθεται βίντεο - μήνυμα της διευθύντριας του Κέντρου Ελληνικού Πολιτισμού – Κ.Ε.Π  Δώρας Γιαννίτση για το έργο και την παράσταση.

http://www.hecucenter.ru/gr/videoarc/vinteominima_tis_dieithintrias_toi_kentroi_ellinikoi_politismoi__kep_doras_giannitsi_theatro_deiteras__enas_dimosios_ipallilos_tis_marias_lampadaridoipothoi.html

 

Σάς ευχόμαστε καλλιτεχνική και ψυχική απόλαυση !!!

 

2021-03-03_16-01-15 

Σάς καλούμε να στηρίξετε τον κοινωνικό μας φορέα Κέντρο Ελληνικού Πολιτισμού – Κ.Ε.Π. (www.hecucenter.ru ). To K.Ε.Π. αναπτύσσει μία σφαιρική, πολυεπίπεδη εκπαιδευτική-διαφωτιστική-πολιτιστική δράση. Ο οβολός σας, οιαδήποτε βοήθεια δύνασθε να παράσχετε, είναι εξαιρετικά πολύτιμη και χρήσιμη για όλους μας! 

 

ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ !!!

ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ – ΣΤΗΡΙΞΕ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ – Κ.Ε.Π.

http://www.hecucenter.ru/gr/news/august_2021__stirikse_to_kentro_ellinikoi_politismoi__kep.html

ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΕΙΣΦΟΡΑ

КВИТАНЦИЯ_2021_ПОДДЕРЖИ_ГКЦ.xls 

РЕКВИЗИТЫ ГКЦ

http://www.hecucenter.ru/gr/news/august_2021__stirikse_to_kentro_ellinikoi_politismoi__kep.html

 

Παρατίθεται βίντεο - μήνυμα της διευθύντριας του Κέντρου Ελληνικού Πολιτισμού – Κ.Ε.Π  Δώρας Γιαννίτση για τις δράσεις του Κ.Ε.Π.

http://www.hecucenter.ru/gr/videoarc/greetings_hellenic_cultural_center_2022_binteo_me_hairetismo_mas_kai_epilegmeno_kallitehniko_programma.html

 

ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ !!!

ΜΑΖΙ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΜΕ ΔΥΝΑΤΟΙ & ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ !!! ΜΑΖΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΥΝΑΤΟΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΠΛΟΥΣΙΟΤΕΡΟΙ !!!

Εις το επανιδείν, φίλοι μας !

Ειλικρινώς υμετέρα, με εκτίμηση και φιλικούς χαιρετισμούς,

Δρ. Δώρα Γιαννίτση,

δ/ντρια Κέντρου Ελληνικού Πολιτισμού – Κ.Ε.Π.

 

Παρατίθεται βίντεο-μήνυμα της διευθύντριας του Κέντρου Ελληνικού Πολιτισμού – Κ.Ε.Π, Δώρας Γιαννίτση.

http://www.hecucenter.ru/gr/videoarc/paratithetai_vinteominima_2021_tis_dieithintrias_toi_kentroi_ellinikoi_politismoi__kep_doras_giannitsi.html

 

Μάθετε περισσότερα για το έργο του Κέντρου Ελληνικού Πολιτισμού - Κ.Ε.Π. ( www.hecucenter.ru )

2022_01_10_45

https://youtu.be/xiGmO3pzaJQ 

 

 

Σύντομο απολογισμό δράσεων του Κέντρου Ελληνικού Πολιτισμού (Κ.Ε.Π.) έτους 2021 (περίοδος 12μήνου) δύνασθε να αντλήσετε στον εξής σύνδεσμο στο Διαδίκτυο:

http://www.hecucenter.ru/up/Last_Απολογισμός-δράσεων-Κ.Ε.Π.-έτους-2021_fnl.pdf

Αναλυτικό απολογισμό δράσεων του Κέντρου Ελληνικού Πολιτισμού (Κ.Ε.Π.) έτους 2021 (περίοδος 12μήνου) δύνασθε να αντλήσετε στον εξής σύνδεσμο στο Διαδίκτυο:

http://www.hecucenter.ru/gr/reports/apologismos_draseon_kep_etois_2021.html

 

Σύντομο απολογισμό δράσεων του Κέντρου Ελληνικού Πολιτισμού (Κ.Ε.Π.) για την περίοδο 10μήνου 2021 (Ιανουάριος-Οκτώβριος 2021) δύνασθε να αντλήσετε στον εξής σύνδεσμο στο Διαδίκτυο:

http://www.hecucenter.ru/gr/reports/apologismosdrasiskep2021_periodos_10minoi_ianoiarioioktovrioi_2021.html

Αναλυτικό απολογισμό δράσεων του Κέντρου Ελληνικού Πολιτισμού (Κ.Ε.Π.) για την περίοδο 10μήνου 2021 (Ιανουάριος-Οκτώβριος 2021) δύνασθε να αντλήσετε στον εξής σύνδεσμο στο Διαδίκτυο:

http://www.hecucenter.ru/up/Last_%CE%91%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82-%CE%B4%CF%81%CE%AC%CF%83%CE%B5%CF%89%CE%BD-%CE%9A.%CE%95.%CE%A0.-%CE%AD%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-2021_.pdf

 

 

Αναλυτικό απολογισμό δράσεων του Κέντρου Ελληνικού Πολιτισμού (Κ.Ε.Π.) για το έτος 2020 δύνασθε να αντλήσετε στον εξής σύνδεσμο στο Διαδίκτυο:

http://www.hecucenter.ru/up/Last_Απολογισμός-δράσεων-Κ.Ε.Π.-έτους-2020_fnl.pdf

Σύντομο απολογισμό δράσεων του Κέντρου Ελληνικού Πολιτισμού (Κ.Ε.Π.) για το έτος 2020 δύνασθε να αντλήσετε στον εξής σύνδεσμο στο Διαδίκτυο:

http://www.hecucenter.ru/gr/reports/apologismos_drasis_kentroi_ellinikoi_politismoi_gia_to_etos_toi_2020.html

 

Αναλυτικό απολογισμό δράσεων του Κέντρου Ελληνικού Πολιτισμού (Κ.Ε.Π.) έτους 2019 δύνασθε να αντλήσετε στον εξής σύνδεσμο στο Διαδίκτυο:

http://www.hecucenter.ru/up/Last_Απολογισμός%20δράσεων%20Κ.Ε.Π.%20έτους%202019___.pdf

Σύντομο απολογισμό δράσεων του Κέντρου Ελληνικού Πολιτισμού (Κ.Ε.Π.) έτους 2019 δύνασθε να αντλήσετε στον εξής σύνδεσμο στο Διαδίκτυο:

http://www.hecucenter.ru/gr/reports/apologismos_drasis_kep_2019.html

ГРЕЧЕСКИЙ КУЛЬТУРНЫЙ ЦЕНТР                     ΚΕΝΤΡΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ

Москва, Алтуфьевское шоссе,  44                     Altufyevskoe shosse, 44, office No 9, 2nd floor

офис № 9, 2 этаж                                                           127566 Moscow, Russia

Тел.: 7084809 – Тел./Факс: 7084810                      Tel.: +7 495 7084809; Tel./Fax:  +7 495 7084810

 

e-mail: hcc@mail.ru   info@hecucenter.ru

www.hecucenter.ru

skype: hellenic.cultural.center

facebook: http://www.facebook.com/Hecucenter

vkontakte: http://vk.com/hecucenter

Отказаться от рассылки

 

-

 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: