28 Σεπτεμβρίου 2022

Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΌΤΗΤΆ ΣΤΟ ΙΡΑΝ...ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΆΜΕΣΗ ΓΝΩΣΗ. Γράφει η Φανή Βυθούλκα:

 Λόγω δουλειάς δεν έχω προλάβει να δω τι έχει γίνει ακριβώς στο Ιράν, από δημοσιεύσεις εδώ κατάλαβα πως λένε ότι αστυνομικοί σκότωσαν μια γυναίκα επειδή δεν φορούσε σωστά την μαντήλα (;). 

 Έχω πάει στο Ιράν πάρα πολλές φορές, τις περισσότερες στο Ισφαχάν που θεωρείται από τα πιο θρησκόληπτα. Η προσωπική μου εμπειρία έχει ως εξής: η πλειοψηφία ανδρών και γυναικών ντύνονται κατά τα δυτικά πρότυπα με την διαφορά ότι οι άντρες δεν φοράνε γραβάτα και οι γυναίκες φοράνε μαντήλα, αλλά όχι με τον ακριβή ισλαμικό τρόπο. 

 Πιο σπάνια βλέπεις να καλύπτει όλα τα μαλλιά, συνήθως είναι σαν φουλάρια που καλύπτουν το ένα τρίτο του κεφαλιού όπου συχνά πέφτουν τελείως. Υπήρχαν και πολλές που φορούσαν έναν απλό μπερέ. Πριν πάω την πρώτη φορά, επειδή μου έλεγαν να προσεχείς εκεί η αστυνομία δεν αστειεύεται αν φανούν τα μαλλιά σου ή η γάμπα σου θα σε συλλάβουν κλπ, εξοπλίστηκα με μαντήλες, ειδικές μπαντανες για μέσα απο την μαντήλα που εξασφαλίζουν ότι δεν θα φανεί ούτε η ρίζα, ισλαμικές κελεμπίες κλπ. Ε λοιπόν ήμουν η πιο φασκιωμένη στην πόλη, την τρίτη μέρα πήγα για ψώνια γιατί ένιωθα περίεργα εκτός dressing code. 

 

Έλαβα μέρος στην μεγαλύτερη γεωργική έκθεση, μου έκανε εντύπωση που υπήρχαν  όλα τα ευρωπαϊκά και αμερικανικά προϊόντα, μονσαντο, συντζεντα, Μπαγιερ κλπ παρούσες, δεν ξεχώριζες ξένους/ξένες από ντόπιους/ντόπιες λόγω ντυσίματος, οι μαντήλες επίσης πεσμένες παρολο που υπήρχε αστυνομία, δεν ενοχλούσε κανέναν. 

 

Στα εστιατόρια όποια ήθελε έβγαζε την μαντήλα (ο θεός να την κάνει μαντήλα, μετά από τόσες ισλαμικές  χώρες καταλαβαίνω την διαφορά) και γενικά  δεν είδα πουθενά αυτή την στρικτ κατάσταση που περιγράφεται ότι επικρατεί. Κάτι άλλο που μου έκανε εντύπωση ηταν οι πλαστικές στην μύτη, παντού κυκλοφορούσαν με τον γνωστό νάρθηκα και μπλαβισμενες, ενώ οι υπόλοιπες είχαν ήδη γαλλικές μυτούλες, με σπάνιες εξαιρέσεις. 

 

Τα μποτοξ και υαλουρονικα τούμπανο. Οι γυναίκες μέρος της παραγωγής, στελέχη σε εταιρίες, δικά τους καταστήματα με γεωργικά προϊόντα (τομέας που στην Ευρώπη κυριαρχείται από άντρες), μορφωμένες με άπταιστα αγγλικά και ταξίδια στο εξωτερικό. Στην συνάντηση με τον ΓΓ του υπουργείου γεωργίας, μας είπαν αν θέλουμε  να βγάλουμε  την μαντήλα, ήταν και μια συνεργάτιδα μουσουλμάνα που την έβγαλε μετά,   (ευτυχώς δεν μου είπαν να βγάλω και την κελεμπία), αλλά το μαλλί ηταν χάλια και είπα είμαι οκ δεν χρειάζεται.  

 

Όπως είπα και στην αρχή δεν ξέρω τι ακριβώς έχει γίνει για να πάρω θέση, αλλά μου φαίνεται πολύ περίεργο να σκότωσαν οι Ιρανοί μπάτσοι μια γυναίκα λόγω μαντήλας, από την στιγμή που έχω δει με τα μάτια μου τι σημαίνει μαντήλα στο Ιράν

 

25/9/2022

=========

 

Mήπως όλα αυτά συμβαίνουν επειδή το Ιράν δεν υποτάσσεται στην αγγλο-αμερικάνικη / σιωνιστική νεο-αποικιοκρατία και νεο-φεουδαρχισμό;;;...

Δεν υπάρχουν σχόλια: