11 Απριλίου 2023

Η Διαφορετική Στάση της ΝΔ και του Συριζα απέναντι στο κόμμα Κασιδιάρη. Θεοφάνης Α. Τσαπικούνης


 

Η νδ προσπαθεί με κάθε τρόπο να εμποδίσει το εκκολαπτόμενο κόμμα του κου Κασιδιάρη και ήταν ένα μικρό σοκ για μένα η τοποθέτηση του αντιπροέδρου του Αρείου Πάγου και η επακόλουθη παραίτηση του. Κάτι μου λέει ότι θα τον δούμε σε κάποιο ψηφοδέλτιο. Τέτοιος πάταγος δεν γίνεται - θεωρώ - χωρίς σκοπό.

 

Ο συριζα παρακολουθεί χλιαρός και το πασοκ μάλλον αδιάφορο παρά τα όσα λέει.

 

Γιατί αυτή η διαφορετική στάση;

 

Θεοφάνης Α. Τσαπικούνης

 

 

Γιατί απλά το κόμμα κασιδιάρη θα πάρει ψήφους από την νδ πράγμα που ευνοεί τον συριζα και συνεπώς ο ένας σφαδάζει και σφάζει και ο άλλος παρακολουθεί χλιαρά.

 

Κατά τα άλλα ενδιαφέρονται και οι τρεις για την Δημοκρατία.

 

Με αφορμή ένα κείμενο μου πριν μερικες μέρες, ένας φίλος μου έστειλε το παρακάτω κείμενάκι και μου ζήτησε να το προωθήσω.

 

---------------------------

 

Καλημέρα,

Πιθανόν να κάνω λάθος, αλλά ειλικρινά πιστεύω και χωρίς να έχω κάποιο προσωπικό συμφέρον, ότι ΟΛΑ τα κόμματα που είναι σήμερα στη βουλή είναι για πέταμα και πολλά είναι διεφθαρμένα και προδότες. Ιδίως τα 3 "μεγάλα".

Με κάθε ειλικρίνεια θα ήθελα έναν πατριώτη να μού εξηγήσει τι λάθος έχει κάνει ή τι κακό έχει ο Κασιδιάρης και οι περισσότεροι βγάζουν αναφυλαξία όταν ακούνε το όνομά του. Ίσως είναι βίαιος, χαστούκισε την Κανέλλη, έχει την σβάστικα στο μπράτσο του, προήλθε από την ΧΑ που ήταν υποστηρικτές των Ναζί, Αλλά όλα αυτά, αν θεωρηθούν λάθη (για μένα είναι πταίσματα) υπάρχει κάποια ελάχιστη σύγκριση με οποιαδήποτε άλλη επιλογή; Όσα πάντα λέει με βρίσκουν 100% σύμφωνο. Αντιθέτως για τα 4 επικρατέστερα (μέχρι τώρα) κόμματα έχω να τους καταλογίσω σελίδες από προδοτικές και εγκληματικές ενέργειες με πλήρη κυριολεξία. 

 

Θα ήθελα παρακαλώ απόψεις και αν θέλεις Φάνη μπορείς να μεταφέρεις την απορία μου στο κοινό σου. Όμως θα ήθελα επιχειρήματα και όχι αφορισμούς. 

Β Σ  stergio33@gmail.com

 

-----------------------------------

 

Βεβαι θα ηθελα να θεσω ενα ερωτημα: ποσο δημοκρατικό και πόσο συνταγματικό ειναι να εμποδίζει κάποιος και να απαγορεύει την έκφραση μέσω των εκλογών μιας μερίδας των ψηφοφόρων; 

(το ερωτημα ειναι δικο μου, Φάνης, και οχι του φιλου Βασίλη)

(μπορειτε αν θελετε, και οποιος εχει να κανει καποιο σχολιο, να το κοινοποιείτε και στους δυο μας)

 

 

 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: