12 Δεκεμβρίου 2023

Ανακοίνωση Α Προς τους Καλλιεργητές Φράουλας Ανακοίνωση Β Προς τους Έλαιο-Καλλιεργητές Δρ Θεοφάνης Α. Τσαπικούνης Βάρδα Ηλείας, 270 52 697 3386615 κ 694 800 9243

 Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος άκουσα για πολλές απώλειες νέων μοσχευμάτων. Λίγο μετά την φύτευση πολλά νέα μοσχεύματα φράουλας αρχίζουν να εμφανίζουν ξήρανση στα φύλλα μέχρι που ξεραίνονται ολόκληρα. Η απώλεια μεγάλου αριθμού φυτών είναι πρόβλημα και για τον παραγωγό και για τον προμηθευτή των φυτών. Εγώ διαθέτω και τις γνώσεις και την τεχνογνωσία για να κρατήσετε ζωντανά τα φυτά σας.

Όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να μου στείλει μήνυμα μέσω ημαιηλ ή μεσεντζερ. 

 


Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος άκουσα πολλούς ελαιοκαλλιέργειες να ομιλουν για ακαρπία και απώλειες παραγωγής. Η ελιά μπορεί να παράγει κάθε χρόνο αλλά θέλει την κατάλληλη φροντίδα. Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που επηρεάζουν την ικανοποιητική καρποφορία και ικανοποιητική απόδοση σε έλαιο. Εγώ διαθέτω και τις γνώσεις και την τεχνογνωσία για να κρατήσετε παραγωγικά κάθε χρόνο τα δένδρα σας.

Όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να μου στείλει μήνυμα μέσω ημαιηλ ή μεσεντζερ.

 

 Συζητάω μόνο σοβαρές προτάσεις. Είμαι λίγο ακριβός αλλά είμαι ο καλύτερος. Και δεν μου είναι πρόβλημα η απόσταση.

 

Με εκτίμηση

Δρ Θεοφάνης Α. Τσαπικούνης

(κάτοχος πτυχίου Γεωπονικής ΑΠΘ, κάτοχος Διδακτορικού και συγγραφέας εννέα γεωπονικών βιβλίων)

 

 

--

Δρ Θεοφάνης Α. Τσαπικούνης

Βάρδα Ηλείας, 270 52
697 3386615   κ    694 800 9243

Δεν υπάρχουν σχόλια: