22 Μαρτίου 2023

Subject: ΔΙΑΒΆΣΤΕ...ΝΑ ΦΡΙΚΑΡΕΤΕ To: Leon Apos

Ενώ «πνιγόμαστε» στα βρωμόνερα της κομματοκρατίας και οικογενειοκρατίας και παρότι, η πλειοψηφία των Ελλήνων, συνταξιούχων, μισθωτών, μετά δυσκολίας, βγάζει το μήνα, θα σας παραθέσω, σε στυλ δημοσιογραφικού ρεπορτάζ και μια άλλη εικόνα, της σύγχρονης Ελλάδας.

 Καταρχήν εξηγούμαι... μισώ το τζόγο. Παίζω μόνο άπαξ του έτους 31, παραμονή πρωτοχρονιάς.

 Πρόσφατα και στο πλαίσιο μιας έρευνας, ανέβηκα για πρώτη φορά στο βουνό (ΠΑΡΝΗΘΑ- ΚΑΖΙΝΟ). Και επειδή ήταν η πρώτη μου επίσκεψη στο ΚΑΖΙΝΟ, υπήρχαν πολλές γραφειοκρατικές διαδικασίες, τα μπέρδεψα, χάθηκα στους διαδρόμους και γενικά με τις βλακώδεις ερωτήσεις μου, έγινα ο περίγελως των υπαλλήλων του ΚΑΖΙΝΟΥ, κάποιοι μάλιστα με αναγνώρισαν (άτιμη τηλεόραση)... «να πάτε ευθεία και αφού κατεβείτε τις σκάλες και μετά δεξιά και εκεί θα βρείτε τη μεγάλη αίθουσα κύριε Καπούτση»!! τόμπολα ..... 

ΑΙΘΟΥΣΑ... ο κακός χαμός από την πολυκοσμία. ΦΡΟΥΤΑΚΙΑ, κάποια άλλα περίεργα μηχανήματα, φώτα αναβόσβηναν ... και μετά η μεγάλη αίθουσα, ρουλέτες, τραπέζια χαρτοπαιξίας, απίστευτος συνωστισμός... Τα 50ευρα να φεύγουν σαν ...    ΣΟΚ!

 

Είπα να δοκιμάσω τη τύχη μου και επειδή έχω πτυχίο μαθηματικού και η ρουλέτα είναι και θέμα τύχης και θέμα πιθανοτήτων , είπα εδώ είμαστε. Τι τόθελα; Πάω Ταμείο, λέω θέλω να αγοράσω μάρκες. Γέλιο ο ταμίας... «στα τραπέζια της τύχης»  απαντά!  Πάω ρουλέτα και για να μην με πουν καρμίρη, βγάζω 150 ευρω και λέω μάρκες! τις παίρνω, επιστρατεύω τις μαθηματικές μου γνώσεις και παίζω.  Κάθεται και ένας ηλικιωμένος δίπλα μου, «σας βλέπω στην τηλεόραση» μου λέει ... άστα ρεζίλι... πάμε παρακάτω. Όσες φορές πόνταρα με βάσει τη θεωρία των πιθανοτήτων έχασα. Όσες πόνταρα κουτουρού κέρδισα... ΤΕΛΙΚΑ, πήγα ΤΑΜΕΙΟ... κέρδος 500 ευρω!!! Η ΤΥΧΗ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΡΗ...

 

Αξιομνημόνευτα περιστατικά, άξια περαιτέρω  έρευνας όχι μόνο δημοσιογραφικής, αλλά ΚΑΙ κοινωνικής και ψυχιατρικής.

 

1. Επαιζαν «τρελά» λεφτά οι ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΙ!! Μάλιστα για έναν από τους τζογαδόρους, μου κόλλησε η ιδέα ότι τον είχα δει στα φανάρια! Το ρώτησα, μου είπε «ναι πριν από  πολλά χρόνια»!!!!!! 

 

2. ισχυρή παρουσία η ηλικιακή ομάδα 25-35 ετών, άντρες – γυναίκες. Και αυτά τα παιδιά πόνταραν πολλά λεφτά. Που τα βρίσκουν αναρωτιέμαι ... 

 

3. Παρακολούθησα από κοντά, (έγινα αυτοβούλως μέλος της παρέας τους) μιας παρέας 5 γυναικών, 67 η μικρότερη και 81 ετών η μεγαλύτερη!!! Πήγαμε παντού έπαιζαν τα πάντα και ενδιαμέσως εγώ έκανα "αθώες" δήθεν  ερωτήσεις και λάμβανα τις δέουσες απαντήσεις. «Γιατί παίζετε με τέτοιο πάθος;» απάντηση «ότι κάνουμε το κάνουμε με πάθος! Και διότι, έχουμε πολύ ελεύθερο χρόνο, έχουμε πολλά λεφτά, δεν έχουμε υποχρεώσεις και έχουμε επιλέξει να περάσουμε καλά, τα όσα χρόνια μας έχουν απομείνει... χωρίς κατάθλιψη και υστερίες και γεροντική άνοια. Η καλή διαθήκη είναι για τους άρρωστους. Και μεις είμαστε μια χαρά»!!

 

4. Βγαίνοντας, ήταν στο πάρκινγκ του ΚΑΖΙΝΟΥ ένα ταξί και μέσα η οδηγός. ΡΩΤΩ «ελεύθερο το ΤΑΧΙ» όχι η απάντηση... και ως γνήσια ταξιτζού, σχολιάζει «έχω φέρει μια κωλόγρια, που είναι τρελή με το τζόγο. Έχει πολλά λεφτό και δεν ξέρει τι να τα κάνει. Εγώ εδώ περιμένω να έρθει. ΜΠΟΡΕΊ και σε λίγο μπορεί και το πρωί. Εξαρτάται μέχρι να τα  χάσει όλα. Πάντως έμενα με πληρώνει πολύ καλά και προκαταβολικά»! 

 

5. Ένας κύριος παχύσαρκος γύρω στα 65 , παίζει μανιωδώς φρουτάκια. Το ρωτώ: «Μετά την τραγωδία των ΤΕΜΠΩΝ, βλέπετε αλλαγές στο πολιτικό σύστημα; Θα κερδίσει η Ν.Δ. τις εκλογές ή ο ΣΥΡΙΖΑ;» απαντά «δε μου γαμιέσαι  και συ νυχτιάτικα με τις απορίες σου»!! 

ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ

 

( Από δημοσίευση του φίλου δημοσιογράφου Χρήστου Καπουτση )

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: